Gewicht metenquote:
Meten ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gewicht meten
en op de cap doen ze hypnose
Peter deed een Rasta Rostelli.quote:
Hoe noem jij het danquote:
Pim is cool. Hij zou je toch aan moeten staan als Luie Spamhoer toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:41 schreef swarmahoer het volgende:
wat een sufkut die pim, ik dacht dat er n nieuw iemand inzat, zo erg was die me opgevallen
Aangeven dat je weggestemd wil worden heeft dus geen enkele zin.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Amber heeft de aansluiting weer gevonden met de anderen, als staat ze nog onderaan, vanwege een bulk aan positieve stemmen
[ afbeelding ]
totaal geen toevoeging voor de bunker, hij valt niet eens opquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:42 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Pim is cool. Hij zou je toch aan moeten staan als Luie Spamhoer toch?
Peter maakt een goed punt. Als je het niet op eet halen ze het binnen 1 minuut weer weg. Zelf vind ik de beloning en afstraffing ook iets te slapjes.quote:
Dacht dat de streamers dat zouden regelen ???quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:44 schreef beequeen het volgende:
Jeeeez, nu moeten ze zelf een dagopdracht verzinnen, terwijl ze dat een aantal dagen geleden al in de dagboeken hebben moeten doen.
Amber: Dit is een opdracht die we al een keer gedaan hebben.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:42 schreef Tessio het volgende:
Per persoon 1 dagduel verzinnen, de kijker bepaalt welke het wordt.
je mag stemmen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht dat de streamers dat zouden regelen ???
quote:
Ja, dat is waar, de afstraffing is zo en zo te slapjes.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Peter maakt een goed punt. Als je het niet op eet halen ze het binnen 1 minuut weer weg. Zelf vind ik de beloning en afstraffing ook iets te slapjes.
Wrs krijgen ze te weinig input of ze moeten het aan Nowlive vragen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:46 schreef Soury het volgende:
Dacht dat de streamers dat zouden regelen ???
Toch had ik liever dat ze opdrachten van kijkers doenquote:
Nee,Pim en Eline,ik gun Pim z'n pleziertjequote:Op woensdag 6 mei 2009 15:47 schreef snetje het volgende:
Jeroen : met zijn 2en overnachten in de kist
Amber : dan hoop ik dat je met Eline mag want jullie zijn al aan elkaar gewend
oke! Jeroen en Amber in de kist dus
Ik ook... het is erg leuk om je opdracht voorbij te zien komen....quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toch had ik liever dat ze opdrachten van kijkers doen
Goed idee, het is luxe dus moeten ze het verdienen iddquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:52 schreef Dottey het volgende:
ik vind het ook leuk als ze hun fanmail kunnen verdienen.. ipv gewoon maar aan te reiken..
dus misschien wel leuk als ze dat bij de prijs erbij doen..
fanmail van hunzelf van de dag erbij winnen
Het is niet de bedoeling dat we ze pamperen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:51 schreef mooiiiiii het volgende:
Nee,Pim en Eline,ik gun Pim z'n pleziertje
Mr. Bean ???quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:52 schreef Dottey het volgende:
ik vind het ook leuk als ze hun fanmail kunnen verdienen.. ipv gewoon maar aan te reiken..
dus misschien wel leuk als ze dat bij de prijs erbij doen..
fanmail van hunzelf van de dag erbij winnen
dat verscheelt nogalquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:52 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
hetzelfde als met de al gewezen dagduels
Waarom? Hun doen het toch alquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:53 schreef akveor het volgende:
Maar het is wel slim... nu gaan de streamers ook weer nadenken...
Wat laagquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:55 schreef Dottey het volgende:
opdracht:
hamburger happen... wie de meeste hamburgers in vijf minuten kan opeten![]()
ze wilde toch Mc Donalds?
Lijkt me ook niet dat je je eigen graf gaat graven, toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:53 schreef Tessio het volgende:
Jeroen zegt het al: Je moeten een beetje gedurft zijn............
De rest heeft niet echt inspiratie......ketsen alles af
Ik wil ook niet iedereen pamperen,alleen Pimquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat we ze pamperen.![]()
Bovendien heeft hij vannacht al naast haar geslapen.
Post aan je zelf sturen !!! Pffquote:
Buiten dat, ik wil het ze nog steeds zwaar zien krijgenquote:
quote:
Ze moeten ons vermaken, niet andersom.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet dat je je eigen graf gaat graven, toch?
Hahaha leuk jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
is toch vorm van extreme eating..
nu geen koeienogen meelwormen of sprinkhaantjes... maar gewoon happen in een burgertje...
ik vind het wel een leuk gezicht.. zie de gesmolten kaas al aan hun wangen zitten samen met de saus.. van enthousiaste eters
Dus dat.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:57 schreef Tessio het volgende:
Waarom nemen de anderen zo weinig iniatief?
Hoor bijna alleen maar Jeroen dingen opperen.............
Jeroen zegt: Ik denk dat de kijker wel wat extreem wil zien.
Ik hoor Marielin wel meer meedoen.
post gericht aan hen.. winnen voor zichzelf..quote:
quote:
En jij snapt niksquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
post gericht aan hen.. winnen voor zichzelf..
ben blij dat jij zo mierenneukerig over zinnetjes valt..
ieder zo zijn eigen insteek..quote:
Lieverd ik had het over de Mr. Bean Kerst ding dat ie kaarten naar zichzelf stuurd. is grappig hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:03 schreef Dottey het volgende:
[..]
ieder zo zijn eigen insteek..
de jouwe kortzichtig?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:06 schreef beequeen het volgende:
Jeroen wil een martelmethode. Urenlang waterdruppels op je kop.
de vrouwen zakken daar allemaal in ...ze zitten er bij als mislukte mona toetjesquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat.
Peter wil eik niks, Calimero iets met een ei, Pim heb ik nog niet gehoord en Amber wil toch al naar huis.
Dolle boel.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:05 schreef NrTH het volgende:
Jeroen: blabla idee.
Peter: Nee.
Mijn idee, iedereen moet een kast bouwen, degene waar Peter het liefst in gaat staan wint.
Irritant figuur, hoop dat Jeroen hem nog ff goed gek gaat maken straks.
Ohh dank mijn mona toetje nog ff bekijken. Van gisterquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:07 schreef snetje het volgende:
[..]
de vrouwen zakken daar allemaal in ...ze zitten er bij als mislukte mona toetjes
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:07 schreef snetje het volgende:
[..]
de vrouwen zakken daar allemaal in ...ze zitten er bij als mislukte mona toetjes
De rest denkt aan zichzelf denk ik, ze willen niet voor lul staan of zijn bang dat ze er 'naawr van wowrden'.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:06 schreef Tessio het volgende:
Kijk straks wel weer even hoe ver het gevorderd is, ik vind alleen dat Jeroen tot nu toe nog wat interessants te melden, neemt iig de moeite om iets te verzinnen waar de kijker lol aan beleeft.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:05 schreef NrTH het volgende:
Mijn idee, iedereen moet een kast bouwen, degene waar Peter het liefst in gaat staan wint.
Irritant figuur, hoop dat Jeroen hem nog ff goed gek gaat maken straks.
"Jij snapt niets" vind ik geen tekst die daar bij hoort..quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Lieverd ik had het over de Mr. Bean Kerst ding dat ie kaarten naar zichzelf stuurd. is grappig hoor.
Jijj dus ff niet
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:19 schreef Susi het volgende:
Of ze moeten iets voor een goed doel doen, geeft in elk geval wel publiciteit
Zo, die heeft ff een blik open getrokkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Amber heeft de aansluiting weer gevonden met de anderen, als staat ze nog onderaan, vanwege een bulk aan positieve stemmen
[ afbeelding ]
Als ze nou één van de bunkerbewoners opdacht geven om spullen achter over te drukken zou het nog leuk zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:21 schreef HiDiHo het volgende:
De poll moeten we vannacht weer inbreken ja of nee is gewonnen door de Ja stemmers. 62% van de stemmers wilde graag weer een nachtelijke escapade zien.
Zal mij een biet zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:21 schreef HiDiHo het volgende:
De poll moeten we vannacht weer inbreken ja of nee is gewonnen door de Ja stemmers. 62% van de stemmers wilde graag weer een nachtelijke escapade zien.
Is dit nou weer? Of was dit de actie van vannacht![]()
Goeie doelen en fokquote:
Kalender zeker.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een fotoshoot van de meiden uit de bunker.
Ik bedoel de Bunkerspelersquote:
Heeeee LSquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mwhaa ik zal het niet aanhalen, een ban is wel het laatste wat ik wilquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik bedoel de Bunkerspelers![]()
En bij F&F gaat 't altijd primaSHE staat niet gelijk aan de goede acties
En wie het naakst gaat wint zeker het dagduelquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan krijgen ze weer commentaar dat ze te veel sturen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Als ze nou één van de bunkerbewoners opdacht geven om spullen achter over te drukken zou het nog leuk zijn.
Als je bij voortduring naar de tussenstanden kijkt, dan blijkt dat "normaal gedrag" het beste scoort. De afwijkingen in gedrag leveren veel positieve en veel negatieve stemmen op. De drie die hier de show maken vanwege uitgesproken gedrag, Jeroen, Peter en Amber scoren gemiddeld genomen het slechtst.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo, die heeft ff een blik open getrokken.
Hoge bomen vangen veel windquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je bij voortduring naar de tussenstanden kijkt, dan blijkt dat "normaal gedrag" het beste scoort. De afwijkingen in gedrag leveren veel positieve en veel negatieve stemmen op. De drie die hier de show maken vanwege uitgesproken gedrag, Jeroen, Peter en Amber scoren gemiddeld genomen het slechtst.
Conclusie: doe maar normaal, dan kom je het verst?
En vooral niet met je hoofd boven het maaiveld uitsteken. Dat wordt direct afgestraft door de goegemeente.quote:
Iemand die dat ondergaat of tegenkomt wordt vanzelf slimmer na verloop van tijd? Echte kwaliteit komt zo vanzelf boven drijven, die weet immers hoe je het één en het ander kunt combineren!quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
En vooral niet met je hoofd boven het maaiveld uitsteken. Dat wordt direct afgestraft door de goegemeente.
Men denkt hier van zaterdag, om het verlies van Renate op te vangenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:42 schreef blomst het volgende:
Amber wil echt naar huis.
Ze gaan er ook vanuit dat er donderdag iemand vertrekt, is dit zo?
Of vertrekt er pas zaterdag weer iemand?
Zaterdag Blomst, dat komt iedere keer over het scherm, dat je tot zaterdag kunt stemmenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:42 schreef blomst het volgende:
Amber wil echt naar huis.
Ze gaan er ook vanuit dat er donderdag iemand vertrekt, is dit zo?
Of vertrekt er pas zaterdag weer iemand?
Zonder Jeroenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:41 schreef Susi het volgende:
Nou, toch als Jeroen er uit zou gaan, denk ik niet dat ik nog ga kijken. Hij is de enige met nog een béétje peper in z'n reet
Dat lijkt mij toch wel logisch, de meeste mensen zijn middelmatig, die kiezen dan ook vaak voor de middelmaat? (identificeren met?)quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:42 schreef Jacquelineh het volgende:
Ja ik begrijp het ook niet helemaal waarom hun juist onderaan staan!
Wat?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:44 schreef Maanvis het volgende:
* Maanvis constateert een dalende PH-waarde bij de markante CC-dame.
Dank je, daar zal Amber wel van balen, omdat ze vanmorgen nog dachten dat er morgen iemand uit moet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zaterdag Blomst, dat komt iedere keer over het scherm, dat je tot zaterdag kunt stemmen
iddquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij toch wel logisch, de meeste mensen zijn middelmatig, die kiezen dan ook vaak voor de middelmaat? (identificeren met?)
Dan euh ben ik dus geen middelmaatjequote:Op woensdag 6 mei 2009 16:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij toch wel logisch, de meeste mensen zijn middelmatig, die kiezen dan ook vaak voor de middelmaat? (identificeren met?)
natuurlijk wel... het tijdsvlak niet maar wel op het concurerende vlakquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Dank je, daar zal Amber wel van balen, omdat ze vanmorgen nog dachten dat er morgen iemand uit moet.
Eerst was het na 5 dagen iemand eruit. Hebben ze dat aangepast omdat Renate er ook al uit is?
Dan zijn ze dus ook niet mee opgeschoten door Bobby eruit te stemmen.
Wat nu leuk zou zijn, iemand er uit en dan Bobby er weer in.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Dank je, daar zal Amber wel van balen, omdat ze vanmorgen nog dachten dat er morgen iemand uit moet.
Eerst was het na 5 dagen iemand eruit. Hebben ze dat aangepast omdat Renate er ook al uit is?
Dan zijn ze dus ook niet mee opgeschoten door Bobby eruit te stemmen.
Dat je aan het verzuren bent, net als ikquote:
Dan hoor je er wel écht bijquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:57 schreef HiDiHo het volgende:
Zal ik voor de grap ook een logo in mijn caps zetten?
ja, wel een mooie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:57 schreef HiDiHo het volgende:
Zal ik voor de grap ook een logo in mijn caps zetten?
Ik heb het druk en ben moe. Dan word ik cranky.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:57 schreef Maanvis het volgende:
Dat je aan het verzuren bent, net als ik.
Gisteren verscheen een keer of wat op het scherm dat we konden stemmen tot zaterdagavond.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
En is de eliminatie nu daadwerkelijk naar zaterdag verzet?
Ik vond je opmerking dat ze vaak te hard, en op dwingende toon praat erg treffend.quote:
Ik zou liever zien dat ze NIET spelen, maar simpelweg zichzelf zijn. Ik vind de opzichtige en alom aanwezige connectie met streamers niet goed. Wel in de aansturing (dat is een leuk concept), maar niet dat het zo bekend is bij de bewoners. De bewoners zijn er veel teveel mee bezig en vergeten zichzelf te zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:06 schreef hondjes het volgende:
zonder Jeroen erin, kijk ik ook niet meer, hij is de enige die goed speelt in de bunker.
Ja, dat is \jammer, ze spreken bijna nergens anders over.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou liever zien dat ze NIET spelen, maar simpelweg zichzelf zijn. Ik vind de opzichtige en alom aanwezige connectie met streamers niet goed. Wel in de aansturing (dat is een leuk concept), maar niet dat het zo bekend is bij de bewoners. De bewoners zijn er veel teveel mee bezig en vergeten zichzelf te zijn.
Dat kun je wel oplossen, maar dan moeten ze afzien en door de fysieke of geestelijke belasting alles vergeten en enkel met zichzelf bezig zijn.
Hoeveel credits heb je er voor over om hem er in te houden?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:06 schreef hondjes het volgende:
zonder Jeroen erin, kijk ik ook niet meer, hij is de enige die goed speelt in de bunker.
In de volgende aflevering gaarne dertigers in dat hokquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:10 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, dat is \jammer, ze spreken bijna nergens anders over.
zo ook de enigste die de boel daar nog een beetjes gangs houdtquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:06 schreef hondjes het volgende:
Met mijn observatie is niets misquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond je opmerking dat ze vaak te hard, en op dwingende toon praat erg treffend.
Past ook goed bij mijn theorie dat ze haar kwetsbaarheid (kwetsbare kern) niet durft te voelen, en daarom aanvallend en MBO-assertief is.
Ik schakel dan net weer in op een goed moment, Jeroen kletst in de steeg met Peter over Amber.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:10 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, dat is \jammer, ze spreken bijna nergens anders over.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:12 schreef Dottey het volgende:
Amber is ook kwetsbaar en stelt zich harder op om zichzelf te beschermen en haar eigen onzekerheden af te ketsen..
Werkt niet lekker.. want dan is ze geforceerd aanwezig.
Kijk aan, dat is prettigquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:23 schreef blomst het volgende:
Zouden er zo weinig aanmeldingen zijn geweest voor de Bunker?
Dat wordt wat, als ze erachter komt dat de eliminatie zaterdag pas is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:23 schreef Nostalgist het volgende:
Amber bespreekt hoe ze zich heeft opgegeven.... Het verwerkingsproces is begonnen.....
Ik denk het. En voor mijn gevoel zijn er ook verdomd weinig kijkers. En nog minder kijkers met credits, als ik de aantallen stemmen bekijk bij de Polls.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:23 schreef blomst het volgende:
Zouden er zo weinig aanmeldingen zijn geweest voor de Bunker?
De bunker kan natuurlijk zelf ook een paar credits uitdelenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk het. En voor mijn gevoel zijn er ook verdomd weinig kijkers. En nog minder kijkers met credits, als ik de aantallen stemmen bekijk bij de Polls.
die loopt, zodra ze door krijgt dat ze er donderdag niet uitgestemd kan worden, jankend de bunker uitquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat wordt wat, als ze erachter komt dat de eliminatie zaterdag pas is.
ik kijk ook maar alleen, dat stemmen op polls heb ik niet zo hoog, en een favoriet heb ik niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk het. En voor mijn gevoel zijn er ook verdomd weinig kijkers. En nog minder kijkers met credits, als ik de aantallen stemmen bekijk bij de Polls.
Laadt je ze wel even goed op? Hoelang heb je nu bij stroomuitval? 30 min ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:26 schreef Dementor het volgende:
Ik heb net voor de hele redactie UPS gekocht en geplaatst, bij stroomuitval viel namelijk ook de redactie uit.
Dan weten jullie ook weer waar ik mee bezig ben op zo'n dag.
Ik stop er ook geen credits in als ik niet éérst de statusbalkjes van de polls en de boodschappenmand zie... en wie er wáár staat interesseerd me toch al niet.. er gaat er gewoon één af en het spel gaat verder...quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik een paar dagen geleden ook alquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De bunker kan natuurlijk zelf ook een paar credits uitdelen
Het lijkt erop alsof er teveel ampere gebruikt wordt? De stoppen knallen er daar om de haverklap uit, je zou het bijna gevaarlijk kunnen noemen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:26 schreef Dementor het volgende:
Ik heb net voor de hele redactie UPS gekocht en geplaatst, bij stroomuitval viel namelijk ook de redactie uit.
Genoeg tijd om een shutdown in te zetten en een laatste opdracht naar The Bunker te sturen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laadt je ze wel even goed op? Hoelang heb je nu bij stroomuitval? 30 min ?
Anders doe je er toch een zilverfolie tussenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het lijkt erop alsof er teveel ampere gebruikt wordt? De stoppen knallen er daar om de haverklap uit, je zou het bijna gevaarlijk kunnen noemen!
Mooi zo! Worden die power failures by the way doorgaans snel opgelost of niet? Zo'n UPS heeft doorgaans namelijk maar voor 15 minuten stroom..quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:26 schreef Dementor het volgende:
ik meende dat iemand ooit een streamlink plaatste met daarin het userid boven de 1300 dus meer als 1000 zijn er in ieder geval wel .. denk ook dat niet iedereen zijn/haar credits wil verspillen aan al die polls en de meeste credits zullen wel besteed worden tijdens de finale...quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
@ Peter6000.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:27 schreef Peter6000 het volgende:
@Dottey: Ik vind haar nu wel zichzelf (en kwetsbaar), al laat ze haar gevoel niet echt toe: inhoudelijk wel.
O.k. Ik wilde dit vermijden. Maar ik doelde op de kerstkaarten die Mr. bean naar zichzelf stuurt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
"Jij snapt niets" vind ik geen tekst die daar bij hoort..
en idd bean vind ik echt niet grappig!
met uitzondering van de uitverkoop in de winkel. Waar hij bloemkool laat slapen bij de deur... en uiteindelijk met zoveel weg wilt rijden dat hij op het dak gaat zitten in zijn nieuwe stoel en met verf blikken gas en rem IN de auto bestuurt
Ik had ook niet gedacht dat je met de voetjes omhoog handen achter het hoofd lekker languit op je luchtbed lagquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:26 schreef Dementor het volgende:
Mijnes is 1682quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:33 schreef snetje het volgende:
[..]
ik meende dat iemand ooit een streamlink plaatste met daarin het userid boven de 1300 dus meer als 1000 zijn er in ieder geval wel .. denk ook dat niet iedereen zijn/haar credits wil verspillen aan al die polls en de meeste credits zullen wel besteed worden tijdens de finale...
Die stream id's zijn volledig random.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:33 schreef snetje het volgende:
[..]
ik meende dat iemand ooit een streamlink plaatste met daarin het userid boven de 1300 dus meer als 1000 zijn er in ieder geval wel .. denk ook dat niet iedereen zijn/haar credits wil verspillen aan al die polls en de meeste credits zullen wel besteed worden tijdens de finale...
Marielin vertelde net dat ze gelijk toen Peter moeilijk begon te doen over de gel, dat ze dacht dat het in scene was gezet. Vervolgens kwam er een heel verhaal wat ik nog maar hebt gevolgd, maar van wat ik begreep is het omdat hij aangifte wilde doen tegen Jeroen, want de zit blijkbaar in z'n proeftijd. Dus in weze dat hij het uit zit te lokken.quote:
Klinkt ziekquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:37 schreef Nostalgist het volgende:
Apart spelletjes van Dido met Eline.
Dido was het ezeltje en speelde dat ze heel hard werd geslagen en dat ze naar de slacht werd afgevoerd. Eline moest daar hard om huilen....
Ik denk dat het wel aardig klopt hoor, misschien was er iemand verwijderd ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:37 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die stream id's zijn volledig random.
Was ergens zo'n topic hier met "post je user id", daaruit bleek dat iemand 15XX kreeg en iemand die later registreerde ineens weer op de 5XX ofzo zat.
Als de polls ergens over gaan wil ik best stemmen. De polls tot nu toe gaan nergens over en zijn te cryptisch.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:33 schreef snetje het volgende:
Oh really?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mooi zo! Worden die power failures by the way doorgaans snel opgelost of niet? Zo'n UPS heeft doorgaans namelijk maar voor 15 minuten stroom..
Ze woont ook weer veilig bij haar ouders thuis, met familieleden en vriendinnetjes in de buurt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
@ Peter6000.
Ik vind amber net een kameleon. Zij draait met de wind mee die het gunstigste gezind is in haar ogen. Marielin is rustig en dus spiegelt Amber zich daar in af.
Als zij in het nauw komt voor haar gevoel (dat kan wel zijn door directe confrontatie of het gevoel dat zij achterligt bij de anderen aan aandacht) gaat zij der stekels opzetten en de boel opblazen.
Ik denk dat het goed voor Amber der ontwikkeling is om hier te zitten overigens om meer haar grenzen af te tasten.
Jawel, Jeroen, die is de enige die het snapt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:43 schreef snetje het volgende:
eigenlijk heeft dus haast niemand hier nog een favoriet .. op zich al vreemd .... groupies van Peter tellen niet
Jeroenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:43 schreef snetje het volgende:
eigenlijk heeft dus haast niemand hier nog een favoriet .. op zich al vreemd .... groupies van Peter tellen niet
Favorieten kweken heeft tijd nodigquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:43 schreef snetje het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh really?
Het gaat erom dat er een nette shutdown plaats kan vinden.
Ik kan net zo goed stoppen met delen van dit soort informatie aangezien er toch alleen maar wiseguy opmerkingen komen.
Dan is het de volgende keer gewoon weer "we hebben een stroomstoring" en daar moeten jullie het mee doen.
quote:
ooooh! een stroomstoring ...... ik dacht al waar hebben die het nu weer overquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh really?
Ik kan net zo goed stoppen met delen van dit soort informatie aangezien er toch alleen maar wiseguy opmerkingen komen.
Dan is het de volgende keer gewoon weer "we hebben een stroomstoring" en daar moeten jullie het mee doen.
Ho... Maanvis begint met: netjes, is volgens mij geen kritiek Tom.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh really?
+1quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:44 schreef hondjes het volgende:
[..]
Jawel, Jeroen, die is de enige die het snapt.
De rest is met zichzelf bezig.
Ik denk dat jij maar beter gewoon naar bed toe kunt gaan aangezien je opmerkingen compleet verkeerd interpreteert. Wat denk je wel niet, zeg. Ik geef je nog een compliment ook en dan reageer je zo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh really?
Laat hem toch joh, dat ie niet weet dat zo'n ding een capaciteit heeftquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh really?
Ik heb erg goed geslapen vannacht.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat jij maar beter gewoon naar bed toe kunt gaan aangezien je opmerkingen compleet verkeerd interpreteert. Wat denk je wel niet, zeg.
Ik doe mee met de "Jeroenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:43 schreef snetje het volgende:
kortom een verwend nest dusquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze woont ook weer veilig bij haar ouders thuis, met familieleden en vriendinnetjes in de buurt.
Het is typisch, in zo`n gesprek met Marielin zie ik er wel zachtheid en mildheid in, maar tegelijkertijd kan ze idd ook erg haar stekels opzetten en de boel opblazen.
Om wezenlijke dingen niet te hoeven voelen.
Enerzijds is het wel goed dat ze steun zoekt als het niet gaat (huilend naar boven als het moeilijk wordt), anderzijds heeft ze een te beschermd leven.
Wat me toen erg aan haar stoorde was dat toen de groep Renate aanviel, zij actief ging meedoen met als doel goed in de groep te kunnen liggen.
Op sommige momenten heeft ze echt een zwakke persoonlijkheid.
Hebben alle pubers, niks mis mee, gewoon er overheen groeien..quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Neehee: Iemand die slecht in contact staat met haar kwetsbare kern.
Yep, de rest is 3 x niks. Kleuter/pubergelul en denken dat ze bekend worden door aan de bunker mee te doen.quote:
Ach gut, het was een compliment en een opmerking, als je die niet waardeert OKAY dan maak ik ook geen complimentjes meer. Heb vannacht nog een beetje de boel proberen te redeneren toen Danny zwaar over de zeik was over de acties van vannacht, maar dat zal ik in het vervolg ook niet meer doen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb erg goed geslapen vannacht.
Ik kan het alleen niet waarderen dat ik me hier de benen uit mijn lijf loop en jij en wat anderen doelgericht en constant met allerlei wiseguy replies aan komen.
Misschien, misschien, misschien.. misschien ben jij gewoon paranoide?quote:Dus wat denk jij wel niet?![]()
Misschien komt het ook omdat een aantal de toegang is ontzegd tot The Bunker en men nu op deze manier de boel proberen te frustreren.
@ Peter6000quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze woont ook weer veilig bij haar ouders thuis, met familieleden en vriendinnetjes in de buurt.
Het is typisch, in zo`n gesprek met Marielin zie ik er wel zachtheid en mildheid in, maar tegelijkertijd kan ze idd ook erg haar stekels opzetten en de boel opblazen.
Om wezenlijke dingen niet te hoeven voelen.
Enerzijds is het wel goed dat ze steun zoekt als het niet gaat (huilend naar boven als het moeilijk wordt), anderzijds heeft ze een te beschermd leven.
Wat me toen erg aan haar stoorde was dat toen de groep Renate aanviel, zij actief ging meedoen met als doel goed in de groep te kunnen liggen.
Op sommige momenten heeft ze echt een zwakke persoonlijkheid.
Zo krijg je heus geen antwoordquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:55 schreef Stefan het volgende:
Nog maar eens proberen dan: poging 8
Wanneer is de deadline van de weekopdracht poll en wanneer gaat die in werking?
Iemand die even de tussenstand post, zonder credits kun je t niet zien.Nog maar eens proberen dan: poging 8
Iemand die even de tussenstand post, zonder credits kun je t niet zien.Nog maar eens proberen dan: poging 8
Iemand die even de tussenstand post, zonder credits kun je t niet zien.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:55 schreef Stefan het volgende:
Nog maar eens proberen dan: poging 8
Ik snap dat van die tandpasta niet, die staat gewoon op de boodschappenlijst. Dus als we ons kwaad maken hebben ze morgen 10 tubes?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
De polls tot nu toe gaan nergens over en zijn te cryptisch.
In combinatie met een diepgewortelde angst zelf pispaaltje te worden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
@ Peter6000
Het is ook gemakkelijk om de aandacht af proberen te leiden van jouw eigen zwakheden door die van een ander aan te wijzen
Heel graag.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ach gut, het was een compliment en een opmerking, als je die niet waardeert OKAY dan maak ik ook geen complimentjes meer. Heb vannacht nog een beetje de boel proberen te redeneren toen Danny zwaar over de zeik was over de acties van vannacht, maar dat zal ik in het vervolg ook niet meer doen.
[..]
Misschien moet jij eens een andere houding aannemen en niet constant schakelen tussen het prijzen van The Bunker om er vervolgens weer op in te hakken als een aantal anderen dat ook doen.quote:Misschien, misschien, misschien.. misschien ben jij gewoon paranoide?
ja, en vanmiddag zei hij nog dat hij het ook voor een paar biertjes zou doenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:00 schreef Varen het volgende:
Envelop:
Jeroen krijgt een krat bier voor een kaal hoofd
Dit hoort bij het cultuurtje.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
pfff. het is dat ik Peter beloofd heb de COS een beetje bij te houden voor 'em, anders was ik het flink beu op FOK! nu.
Stelletje zeikerds!
alles erafquote:
Krat bier moet hij alleen opdrinkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:01 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, en vanmiddag zei hij nog dat hij het ook voor een paar biertjes zou doen
een krat zijn er maar 24 hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:01 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, en vanmiddag zei hij nog dat hij het ook voor een paar biertjes zou doen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond je opmerking dat ze vaak te hard, en op dwingende toon praat erg treffend.
Past ook goed bij mijn theorie dat ze haar kwetsbaarheid (kwetsbare kern) niet durft te voelen, en daarom aanvallend en MBO-assertief is.
iedereen maar kaal willen zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:00 schreef D. het volgende:
Jeroen neemt de opdracht aan en laat zich kaalschreren voor een kratje bier
Ga er nu geen kaartje aanhangen, aan dit gedrag..quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In combinatie met een diepgewortelde angst zelf pispaaltje te worden.
Met kleine flesjesquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:04 schreef bbgirltje het volgende:
Je hebt ook kleine kratjes biervan 12 flesjes
Kijk... de manier waarop jij zeikt vind ik leukquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:04 schreef bbgirltje het volgende:
Deze poll staat er al 4 dagen ofzo en al vier dagen krijgen we geen antwoord.quote:
Zijn dat dan geen halve liters?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:04 schreef bbgirltje het volgende:
Ben ik zo naarquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kijk... de manier waarop jij zeikt vind ik leuk![]()
Maar ik heb net de nachtelijke COS'en doorgelezen en daar word je echt niet vrolijk van.![]()
![]()
![]()
En het gezeik op renate gisteravond vond ik ook veel te ver gaan.
Maargoed, we gaan vrolijk door. Kun je posts van bepaalde mensen niet uitzetten hier trouwens? Heb wel eens een forum gezien waar dat kon.![]()
Dat zou mijn Bunkerkijken echt stukken leuker maken.
Dat zijn die kartonnen dozen toch? De flesjes hebben draaidoppen, die bedoel je?quote:
Had je al gemailt l?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:02 schreef snetje het volgende:
ah! vandaar dat er nog geen fanmail is ... ik had hem aangeraden het niet te doen
Beetje slome regie iddquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Deze was in scene gezet, omdat de eerste keer niet op stream was te zien.
Nee schatquote:
elientjequote:Op woensdag 6 mei 2009 18:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nou lekker dan..het oog wil ook wat, laat Eline haar haar maar afknippen.
Kan er even een nieuwe poll komen,,,je gaat dat haar er toch niet afknippenquote:
Ja dat kan, moet je wel een abbo nemen. En dan kan je o.a. mij blocken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kijk... de manier waarop jij zeikt vind ik leuk![]()
Maar ik heb net de nachtelijke COS'en doorgelezen en daar word je echt niet vrolijk van.![]()
![]()
![]()
En het gezeik op renate gisteravond vond ik ook veel te ver gaan.
Maargoed, we gaan vrolijk door. Kun je posts van bepaalde mensen niet uitzetten hier trouwens? Heb wel eens een forum gezien waar dat kon.![]()
Dat zou mijn Bunkerkijken echt stukken leuker maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |