Gewicht metenquote:
Meten ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gewicht meten
en op de cap doen ze hypnose
Peter deed een Rasta Rostelli.quote:
Hoe noem jij het danquote:
Pim is cool. Hij zou je toch aan moeten staan als Luie Spamhoer toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:41 schreef swarmahoer het volgende:
wat een sufkut die pim, ik dacht dat er n nieuw iemand inzat, zo erg was die me opgevallen
Aangeven dat je weggestemd wil worden heeft dus geen enkele zin.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Amber heeft de aansluiting weer gevonden met de anderen, als staat ze nog onderaan, vanwege een bulk aan positieve stemmen
[ afbeelding ]
totaal geen toevoeging voor de bunker, hij valt niet eens opquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:42 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Pim is cool. Hij zou je toch aan moeten staan als Luie Spamhoer toch?
Peter maakt een goed punt. Als je het niet op eet halen ze het binnen 1 minuut weer weg. Zelf vind ik de beloning en afstraffing ook iets te slapjes.quote:
Dacht dat de streamers dat zouden regelen ???quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:44 schreef beequeen het volgende:
Jeeeez, nu moeten ze zelf een dagopdracht verzinnen, terwijl ze dat een aantal dagen geleden al in de dagboeken hebben moeten doen.
Amber: Dit is een opdracht die we al een keer gedaan hebben.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:42 schreef Tessio het volgende:
Per persoon 1 dagduel verzinnen, de kijker bepaalt welke het wordt.
je mag stemmen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht dat de streamers dat zouden regelen ???
quote:
Ja, dat is waar, de afstraffing is zo en zo te slapjes.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Peter maakt een goed punt. Als je het niet op eet halen ze het binnen 1 minuut weer weg. Zelf vind ik de beloning en afstraffing ook iets te slapjes.
Wrs krijgen ze te weinig input of ze moeten het aan Nowlive vragen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:46 schreef Soury het volgende:
Dacht dat de streamers dat zouden regelen ???
Toch had ik liever dat ze opdrachten van kijkers doenquote:
Nee,Pim en Eline,ik gun Pim z'n pleziertjequote:Op woensdag 6 mei 2009 15:47 schreef snetje het volgende:
Jeroen : met zijn 2en overnachten in de kist
Amber : dan hoop ik dat je met Eline mag want jullie zijn al aan elkaar gewend
oke! Jeroen en Amber in de kist dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |