Zijn dat dan geen halve liters?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:04 schreef bbgirltje het volgende:
Je hebt ook kleine kratjes biervan 12 flesjes
Ben ik zo naarquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kijk... de manier waarop jij zeikt vind ik leuk![]()
Maar ik heb net de nachtelijke COS'en doorgelezen en daar word je echt niet vrolijk van.![]()
![]()
![]()
En het gezeik op renate gisteravond vond ik ook veel te ver gaan.
Maargoed, we gaan vrolijk door. Kun je posts van bepaalde mensen niet uitzetten hier trouwens? Heb wel eens een forum gezien waar dat kon.![]()
Dat zou mijn Bunkerkijken echt stukken leuker maken.
Dat zijn die kartonnen dozen toch? De flesjes hebben draaidoppen, die bedoel je?quote:
Had je al gemailt l?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:02 schreef snetje het volgende:
ah! vandaar dat er nog geen fanmail is ... ik had hem aangeraden het niet te doen
Beetje slome regie iddquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Deze was in scene gezet, omdat de eerste keer niet op stream was te zien.
Nee schatquote:
elientjequote:Op woensdag 6 mei 2009 18:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nou lekker dan..het oog wil ook wat, laat Eline haar haar maar afknippen.
Kan er even een nieuwe poll komen,,,je gaat dat haar er toch niet afknippenquote:
Ja dat kan, moet je wel een abbo nemen. En dan kan je o.a. mij blocken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kijk... de manier waarop jij zeikt vind ik leuk![]()
Maar ik heb net de nachtelijke COS'en doorgelezen en daar word je echt niet vrolijk van.![]()
![]()
![]()
Maargoed, we gaan vrolijk door. Kun je posts van bepaalde mensen niet uitzetten hier trouwens? Heb wel eens een forum gezien waar dat kon.![]()
Dat zou mijn Bunkerkijken echt stukken leuker maken.
quote:
lees ik daar.....bier...quote:
Vanochtend schoonmaken en fanmail, daarna ben ik weggeweest, dus kan je niet verder helpen.quote:
Daar staat nog een opmerking in de FB van mij over open.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |