ja, en vanmiddag zei hij nog dat hij het ook voor een paar biertjes zou doenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:00 schreef Varen het volgende:
Envelop:
Jeroen krijgt een krat bier voor een kaal hoofd
Dit hoort bij het cultuurtje.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
pfff. het is dat ik Peter beloofd heb de COS een beetje bij te houden voor 'em, anders was ik het flink beu op FOK! nu.
Stelletje zeikerds!
alles erafquote:
Krat bier moet hij alleen opdrinkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:01 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, en vanmiddag zei hij nog dat hij het ook voor een paar biertjes zou doen
een krat zijn er maar 24 hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:01 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, en vanmiddag zei hij nog dat hij het ook voor een paar biertjes zou doen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond je opmerking dat ze vaak te hard, en op dwingende toon praat erg treffend.
Past ook goed bij mijn theorie dat ze haar kwetsbaarheid (kwetsbare kern) niet durft te voelen, en daarom aanvallend en MBO-assertief is.
iedereen maar kaal willen zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:00 schreef D. het volgende:
Jeroen neemt de opdracht aan en laat zich kaalschreren voor een kratje bier
Ga er nu geen kaartje aanhangen, aan dit gedrag..quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In combinatie met een diepgewortelde angst zelf pispaaltje te worden.
Met kleine flesjesquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:04 schreef bbgirltje het volgende:
Je hebt ook kleine kratjes biervan 12 flesjes
Kijk... de manier waarop jij zeikt vind ik leukquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:04 schreef bbgirltje het volgende:
Deze poll staat er al 4 dagen ofzo en al vier dagen krijgen we geen antwoord.quote:
Zijn dat dan geen halve liters?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:04 schreef bbgirltje het volgende:
Ben ik zo naarquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kijk... de manier waarop jij zeikt vind ik leuk![]()
Maar ik heb net de nachtelijke COS'en doorgelezen en daar word je echt niet vrolijk van.![]()
![]()
![]()
En het gezeik op renate gisteravond vond ik ook veel te ver gaan.
Maargoed, we gaan vrolijk door. Kun je posts van bepaalde mensen niet uitzetten hier trouwens? Heb wel eens een forum gezien waar dat kon.![]()
Dat zou mijn Bunkerkijken echt stukken leuker maken.
Dat zijn die kartonnen dozen toch? De flesjes hebben draaidoppen, die bedoel je?quote:
Had je al gemailt l?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:02 schreef snetje het volgende:
ah! vandaar dat er nog geen fanmail is ... ik had hem aangeraden het niet te doen
Beetje slome regie iddquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Deze was in scene gezet, omdat de eerste keer niet op stream was te zien.
Nee schatquote:
elientjequote:Op woensdag 6 mei 2009 18:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nou lekker dan..het oog wil ook wat, laat Eline haar haar maar afknippen.
Kan er even een nieuwe poll komen,,,je gaat dat haar er toch niet afknippenquote:
Ja dat kan, moet je wel een abbo nemen. En dan kan je o.a. mij blocken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kijk... de manier waarop jij zeikt vind ik leuk![]()
Maar ik heb net de nachtelijke COS'en doorgelezen en daar word je echt niet vrolijk van.![]()
![]()
![]()
Maargoed, we gaan vrolijk door. Kun je posts van bepaalde mensen niet uitzetten hier trouwens? Heb wel eens een forum gezien waar dat kon.![]()
Dat zou mijn Bunkerkijken echt stukken leuker maken.
quote:
lees ik daar.....bier...quote:
Vanochtend schoonmaken en fanmail, daarna ben ik weggeweest, dus kan je niet verder helpen.quote:
Daar staat nog een opmerking in de FB van mij over open.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |