Ik vond je opmerking dat ze vaak te hard, en op dwingende toon praat erg treffend.quote:
Ik zou liever zien dat ze NIET spelen, maar simpelweg zichzelf zijn. Ik vind de opzichtige en alom aanwezige connectie met streamers niet goed. Wel in de aansturing (dat is een leuk concept), maar niet dat het zo bekend is bij de bewoners. De bewoners zijn er veel teveel mee bezig en vergeten zichzelf te zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:06 schreef hondjes het volgende:
zonder Jeroen erin, kijk ik ook niet meer, hij is de enige die goed speelt in de bunker.
Ja, dat is \jammer, ze spreken bijna nergens anders over.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou liever zien dat ze NIET spelen, maar simpelweg zichzelf zijn. Ik vind de opzichtige en alom aanwezige connectie met streamers niet goed. Wel in de aansturing (dat is een leuk concept), maar niet dat het zo bekend is bij de bewoners. De bewoners zijn er veel teveel mee bezig en vergeten zichzelf te zijn.
Dat kun je wel oplossen, maar dan moeten ze afzien en door de fysieke of geestelijke belasting alles vergeten en enkel met zichzelf bezig zijn.
Hoeveel credits heb je er voor over om hem er in te houden?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:06 schreef hondjes het volgende:
zonder Jeroen erin, kijk ik ook niet meer, hij is de enige die goed speelt in de bunker.
In de volgende aflevering gaarne dertigers in dat hokquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:10 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, dat is \jammer, ze spreken bijna nergens anders over.
zo ook de enigste die de boel daar nog een beetjes gangs houdtquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:06 schreef hondjes het volgende:
Met mijn observatie is niets misquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond je opmerking dat ze vaak te hard, en op dwingende toon praat erg treffend.
Past ook goed bij mijn theorie dat ze haar kwetsbaarheid (kwetsbare kern) niet durft te voelen, en daarom aanvallend en MBO-assertief is.
Ik schakel dan net weer in op een goed moment, Jeroen kletst in de steeg met Peter over Amber.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:10 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, dat is \jammer, ze spreken bijna nergens anders over.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:12 schreef Dottey het volgende:
Amber is ook kwetsbaar en stelt zich harder op om zichzelf te beschermen en haar eigen onzekerheden af te ketsen..
Werkt niet lekker.. want dan is ze geforceerd aanwezig.
Kijk aan, dat is prettigquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:23 schreef blomst het volgende:
Zouden er zo weinig aanmeldingen zijn geweest voor de Bunker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |