@ Peter6000.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:27 schreef Peter6000 het volgende:
@Dottey: Ik vind haar nu wel zichzelf (en kwetsbaar), al laat ze haar gevoel niet echt toe: inhoudelijk wel.
O.k. Ik wilde dit vermijden. Maar ik doelde op de kerstkaarten die Mr. bean naar zichzelf stuurt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:18 schreef Dottey het volgende:
[..]
"Jij snapt niets" vind ik geen tekst die daar bij hoort..
en idd bean vind ik echt niet grappig!
met uitzondering van de uitverkoop in de winkel. Waar hij bloemkool laat slapen bij de deur... en uiteindelijk met zoveel weg wilt rijden dat hij op het dak gaat zitten in zijn nieuwe stoel en met verf blikken gas en rem IN de auto bestuurt
Ik had ook niet gedacht dat je met de voetjes omhoog handen achter het hoofd lekker languit op je luchtbed lagquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:26 schreef Dementor het volgende:
Ik heb net voor de hele redactie UPS gekocht en geplaatst, bij stroomuitval viel namelijk ook de redactie uit.
Dan weten jullie ook weer waar ik mee bezig ben op zo'n dag.
Mijnes is 1682quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:33 schreef snetje het volgende:
[..]
ik meende dat iemand ooit een streamlink plaatste met daarin het userid boven de 1300 dus meer als 1000 zijn er in ieder geval wel .. denk ook dat niet iedereen zijn/haar credits wil verspillen aan al die polls en de meeste credits zullen wel besteed worden tijdens de finale...
Die stream id's zijn volledig random.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:33 schreef snetje het volgende:
[..]
ik meende dat iemand ooit een streamlink plaatste met daarin het userid boven de 1300 dus meer als 1000 zijn er in ieder geval wel .. denk ook dat niet iedereen zijn/haar credits wil verspillen aan al die polls en de meeste credits zullen wel besteed worden tijdens de finale...
Marielin vertelde net dat ze gelijk toen Peter moeilijk begon te doen over de gel, dat ze dacht dat het in scene was gezet. Vervolgens kwam er een heel verhaal wat ik nog maar hebt gevolgd, maar van wat ik begreep is het omdat hij aangifte wilde doen tegen Jeroen, want de zit blijkbaar in z'n proeftijd. Dus in weze dat hij het uit zit te lokken.quote:
Klinkt ziekquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:37 schreef Nostalgist het volgende:
Apart spelletjes van Dido met Eline.
Dido was het ezeltje en speelde dat ze heel hard werd geslagen en dat ze naar de slacht werd afgevoerd. Eline moest daar hard om huilen....
Ik denk dat het wel aardig klopt hoor, misschien was er iemand verwijderd ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:37 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die stream id's zijn volledig random.
Was ergens zo'n topic hier met "post je user id", daaruit bleek dat iemand 15XX kreeg en iemand die later registreerde ineens weer op de 5XX ofzo zat.
Als de polls ergens over gaan wil ik best stemmen. De polls tot nu toe gaan nergens over en zijn te cryptisch.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:33 schreef snetje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |