Gewicht metenquote:
Meten ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gewicht meten
en op de cap doen ze hypnose
Peter deed een Rasta Rostelli.quote:
Hoe noem jij het danquote:
Pim is cool. Hij zou je toch aan moeten staan als Luie Spamhoer toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:41 schreef swarmahoer het volgende:
wat een sufkut die pim, ik dacht dat er n nieuw iemand inzat, zo erg was die me opgevallen
Aangeven dat je weggestemd wil worden heeft dus geen enkele zin.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Amber heeft de aansluiting weer gevonden met de anderen, als staat ze nog onderaan, vanwege een bulk aan positieve stemmen
[ afbeelding ]
totaal geen toevoeging voor de bunker, hij valt niet eens opquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:42 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Pim is cool. Hij zou je toch aan moeten staan als Luie Spamhoer toch?
Peter maakt een goed punt. Als je het niet op eet halen ze het binnen 1 minuut weer weg. Zelf vind ik de beloning en afstraffing ook iets te slapjes.quote:
Dacht dat de streamers dat zouden regelen ???quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:44 schreef beequeen het volgende:
Jeeeez, nu moeten ze zelf een dagopdracht verzinnen, terwijl ze dat een aantal dagen geleden al in de dagboeken hebben moeten doen.
Amber: Dit is een opdracht die we al een keer gedaan hebben.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:42 schreef Tessio het volgende:
Per persoon 1 dagduel verzinnen, de kijker bepaalt welke het wordt.
je mag stemmen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht dat de streamers dat zouden regelen ???
quote:
Ja, dat is waar, de afstraffing is zo en zo te slapjes.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Peter maakt een goed punt. Als je het niet op eet halen ze het binnen 1 minuut weer weg. Zelf vind ik de beloning en afstraffing ook iets te slapjes.
Wrs krijgen ze te weinig input of ze moeten het aan Nowlive vragen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:46 schreef Soury het volgende:
Dacht dat de streamers dat zouden regelen ???
Toch had ik liever dat ze opdrachten van kijkers doenquote:
Nee,Pim en Eline,ik gun Pim z'n pleziertjequote:Op woensdag 6 mei 2009 15:47 schreef snetje het volgende:
Jeroen : met zijn 2en overnachten in de kist
Amber : dan hoop ik dat je met Eline mag want jullie zijn al aan elkaar gewend
oke! Jeroen en Amber in de kist dus
Ik ook... het is erg leuk om je opdracht voorbij te zien komen....quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toch had ik liever dat ze opdrachten van kijkers doen
Goed idee, het is luxe dus moeten ze het verdienen iddquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:52 schreef Dottey het volgende:
ik vind het ook leuk als ze hun fanmail kunnen verdienen.. ipv gewoon maar aan te reiken..
dus misschien wel leuk als ze dat bij de prijs erbij doen..
fanmail van hunzelf van de dag erbij winnen
Het is niet de bedoeling dat we ze pamperen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:51 schreef mooiiiiii het volgende:
Nee,Pim en Eline,ik gun Pim z'n pleziertje
Mr. Bean ???quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:52 schreef Dottey het volgende:
ik vind het ook leuk als ze hun fanmail kunnen verdienen.. ipv gewoon maar aan te reiken..
dus misschien wel leuk als ze dat bij de prijs erbij doen..
fanmail van hunzelf van de dag erbij winnen
dat verscheelt nogalquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:52 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
hetzelfde als met de al gewezen dagduels
Waarom? Hun doen het toch alquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:53 schreef akveor het volgende:
Maar het is wel slim... nu gaan de streamers ook weer nadenken...
Wat laagquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:55 schreef Dottey het volgende:
opdracht:
hamburger happen... wie de meeste hamburgers in vijf minuten kan opeten![]()
ze wilde toch Mc Donalds?
Lijkt me ook niet dat je je eigen graf gaat graven, toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:53 schreef Tessio het volgende:
Jeroen zegt het al: Je moeten een beetje gedurft zijn............
De rest heeft niet echt inspiratie......ketsen alles af
Ik wil ook niet iedereen pamperen,alleen Pimquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat we ze pamperen.![]()
Bovendien heeft hij vannacht al naast haar geslapen.
Post aan je zelf sturen !!! Pffquote:
Buiten dat, ik wil het ze nog steeds zwaar zien krijgenquote:
quote:
Ze moeten ons vermaken, niet andersom.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet dat je je eigen graf gaat graven, toch?
Hahaha leuk jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
is toch vorm van extreme eating..
nu geen koeienogen meelwormen of sprinkhaantjes... maar gewoon happen in een burgertje...
ik vind het wel een leuk gezicht.. zie de gesmolten kaas al aan hun wangen zitten samen met de saus.. van enthousiaste eters
Dus dat.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:57 schreef Tessio het volgende:
Waarom nemen de anderen zo weinig iniatief?
Hoor bijna alleen maar Jeroen dingen opperen.............
Jeroen zegt: Ik denk dat de kijker wel wat extreem wil zien.
Ik hoor Marielin wel meer meedoen.
post gericht aan hen.. winnen voor zichzelf..quote:
quote:
En jij snapt niksquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
post gericht aan hen.. winnen voor zichzelf..
ben blij dat jij zo mierenneukerig over zinnetjes valt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |