Kalender zeker.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een fotoshoot van de meiden uit de bunker.
Ik bedoel de Bunkerspelersquote:
Heeeee LSquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mwhaa ik zal het niet aanhalen, een ban is wel het laatste wat ik wilquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik bedoel de Bunkerspelers![]()
En bij F&F gaat 't altijd primaSHE staat niet gelijk aan de goede acties
En wie het naakst gaat wint zeker het dagduelquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan krijgen ze weer commentaar dat ze te veel sturen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Als ze nou één van de bunkerbewoners opdacht geven om spullen achter over te drukken zou het nog leuk zijn.
Als je bij voortduring naar de tussenstanden kijkt, dan blijkt dat "normaal gedrag" het beste scoort. De afwijkingen in gedrag leveren veel positieve en veel negatieve stemmen op. De drie die hier de show maken vanwege uitgesproken gedrag, Jeroen, Peter en Amber scoren gemiddeld genomen het slechtst.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo, die heeft ff een blik open getrokken.
Hoge bomen vangen veel windquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je bij voortduring naar de tussenstanden kijkt, dan blijkt dat "normaal gedrag" het beste scoort. De afwijkingen in gedrag leveren veel positieve en veel negatieve stemmen op. De drie die hier de show maken vanwege uitgesproken gedrag, Jeroen, Peter en Amber scoren gemiddeld genomen het slechtst.
Conclusie: doe maar normaal, dan kom je het verst?
En vooral niet met je hoofd boven het maaiveld uitsteken. Dat wordt direct afgestraft door de goegemeente.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |