kortom een verwend nest dusquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze woont ook weer veilig bij haar ouders thuis, met familieleden en vriendinnetjes in de buurt.
Het is typisch, in zo`n gesprek met Marielin zie ik er wel zachtheid en mildheid in, maar tegelijkertijd kan ze idd ook erg haar stekels opzetten en de boel opblazen.
Om wezenlijke dingen niet te hoeven voelen.
Enerzijds is het wel goed dat ze steun zoekt als het niet gaat (huilend naar boven als het moeilijk wordt), anderzijds heeft ze een te beschermd leven.
Wat me toen erg aan haar stoorde was dat toen de groep Renate aanviel, zij actief ging meedoen met als doel goed in de groep te kunnen liggen.
Op sommige momenten heeft ze echt een zwakke persoonlijkheid.
Hebben alle pubers, niks mis mee, gewoon er overheen groeien..quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Neehee: Iemand die slecht in contact staat met haar kwetsbare kern.
Yep, de rest is 3 x niks. Kleuter/pubergelul en denken dat ze bekend worden door aan de bunker mee te doen.quote:
Ach gut, het was een compliment en een opmerking, als je die niet waardeert OKAY dan maak ik ook geen complimentjes meer. Heb vannacht nog een beetje de boel proberen te redeneren toen Danny zwaar over de zeik was over de acties van vannacht, maar dat zal ik in het vervolg ook niet meer doen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb erg goed geslapen vannacht.
Ik kan het alleen niet waarderen dat ik me hier de benen uit mijn lijf loop en jij en wat anderen doelgericht en constant met allerlei wiseguy replies aan komen.
Misschien, misschien, misschien.. misschien ben jij gewoon paranoide?quote:Dus wat denk jij wel niet?![]()
Misschien komt het ook omdat een aantal de toegang is ontzegd tot The Bunker en men nu op deze manier de boel proberen te frustreren.
@ Peter6000quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze woont ook weer veilig bij haar ouders thuis, met familieleden en vriendinnetjes in de buurt.
Het is typisch, in zo`n gesprek met Marielin zie ik er wel zachtheid en mildheid in, maar tegelijkertijd kan ze idd ook erg haar stekels opzetten en de boel opblazen.
Om wezenlijke dingen niet te hoeven voelen.
Enerzijds is het wel goed dat ze steun zoekt als het niet gaat (huilend naar boven als het moeilijk wordt), anderzijds heeft ze een te beschermd leven.
Wat me toen erg aan haar stoorde was dat toen de groep Renate aanviel, zij actief ging meedoen met als doel goed in de groep te kunnen liggen.
Op sommige momenten heeft ze echt een zwakke persoonlijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |