Die stream id's zijn volledig random.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:33 schreef snetje het volgende:
[..]
ik meende dat iemand ooit een streamlink plaatste met daarin het userid boven de 1300 dus meer als 1000 zijn er in ieder geval wel .. denk ook dat niet iedereen zijn/haar credits wil verspillen aan al die polls en de meeste credits zullen wel besteed worden tijdens de finale...
Marielin vertelde net dat ze gelijk toen Peter moeilijk begon te doen over de gel, dat ze dacht dat het in scene was gezet. Vervolgens kwam er een heel verhaal wat ik nog maar hebt gevolgd, maar van wat ik begreep is het omdat hij aangifte wilde doen tegen Jeroen, want de zit blijkbaar in z'n proeftijd. Dus in weze dat hij het uit zit te lokken.quote:
Klinkt ziekquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:37 schreef Nostalgist het volgende:
Apart spelletjes van Dido met Eline.
Dido was het ezeltje en speelde dat ze heel hard werd geslagen en dat ze naar de slacht werd afgevoerd. Eline moest daar hard om huilen....
Ik denk dat het wel aardig klopt hoor, misschien was er iemand verwijderd ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:37 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die stream id's zijn volledig random.
Was ergens zo'n topic hier met "post je user id", daaruit bleek dat iemand 15XX kreeg en iemand die later registreerde ineens weer op de 5XX ofzo zat.
Als de polls ergens over gaan wil ik best stemmen. De polls tot nu toe gaan nergens over en zijn te cryptisch.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:33 schreef snetje het volgende:
ik meende dat iemand ooit een streamlink plaatste met daarin het userid boven de 1300 dus meer als 1000 zijn er in ieder geval wel .. denk ook dat niet iedereen zijn/haar credits wil verspillen aan al die polls en de meeste credits zullen wel besteed worden tijdens de finale...
Oh really?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mooi zo! Worden die power failures by the way doorgaans snel opgelost of niet? Zo'n UPS heeft doorgaans namelijk maar voor 15 minuten stroom..
Ze woont ook weer veilig bij haar ouders thuis, met familieleden en vriendinnetjes in de buurt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
@ Peter6000.
Ik vind amber net een kameleon. Zij draait met de wind mee die het gunstigste gezind is in haar ogen. Marielin is rustig en dus spiegelt Amber zich daar in af.
Als zij in het nauw komt voor haar gevoel (dat kan wel zijn door directe confrontatie of het gevoel dat zij achterligt bij de anderen aan aandacht) gaat zij der stekels opzetten en de boel opblazen.
Ik denk dat het goed voor Amber der ontwikkeling is om hier te zitten overigens om meer haar grenzen af te tasten.
Jawel, Jeroen, die is de enige die het snapt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:43 schreef snetje het volgende:
eigenlijk heeft dus haast niemand hier nog een favoriet .. op zich al vreemd .... groupies van Peter tellen niet
Jeroenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:43 schreef snetje het volgende:
eigenlijk heeft dus haast niemand hier nog een favoriet .. op zich al vreemd .... groupies van Peter tellen niet
Favorieten kweken heeft tijd nodigquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:43 schreef snetje het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh really?
Het gaat erom dat er een nette shutdown plaats kan vinden.
Ik kan net zo goed stoppen met delen van dit soort informatie aangezien er toch alleen maar wiseguy opmerkingen komen.
Dan is het de volgende keer gewoon weer "we hebben een stroomstoring" en daar moeten jullie het mee doen.
quote:
ooooh! een stroomstoring ...... ik dacht al waar hebben die het nu weer overquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh really?
Ik kan net zo goed stoppen met delen van dit soort informatie aangezien er toch alleen maar wiseguy opmerkingen komen.
Dan is het de volgende keer gewoon weer "we hebben een stroomstoring" en daar moeten jullie het mee doen.
Ho... Maanvis begint met: netjes, is volgens mij geen kritiek Tom.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh really?
+1quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:44 schreef hondjes het volgende:
[..]
Jawel, Jeroen, die is de enige die het snapt.
De rest is met zichzelf bezig.
Ik denk dat jij maar beter gewoon naar bed toe kunt gaan aangezien je opmerkingen compleet verkeerd interpreteert. Wat denk je wel niet, zeg. Ik geef je nog een compliment ook en dan reageer je zo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh really?
Laat hem toch joh, dat ie niet weet dat zo'n ding een capaciteit heeftquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh really?
Ik heb erg goed geslapen vannacht.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat jij maar beter gewoon naar bed toe kunt gaan aangezien je opmerkingen compleet verkeerd interpreteert. Wat denk je wel niet, zeg.
Ik doe mee met de "Jeroenquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:43 schreef snetje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |