ja, nou nog daadwerkelijk een nieuwe poll HEBBEN als ze dat aankondigenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hey ze hebben de lichtkrantfunctie ontdekt
die hadden ze alquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hey ze hebben de lichtkrantfunctie ontdekt
Gewoon even wachten.. Als ze eenmaal zonder kapje gaan beginnen.....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:28 schreef Nostalgist het volgende:
Kom op Eline..... Gewoon op standje 0...... !
eenschquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:29 schreef Susi het volgende:
En dan vinden ze Peter stóér, omdat hij niet zonder sigaretten kan?
Ja, wat bedoelde ze daarmee, die 2,5 minuut?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:29 schreef Tessio het volgende:
Marielin riep naar Peter: Mag ik de helft van je sigaretten, dan krijg jij 21/2 minuut...........
Peter deed net eerst of hij het niet hoorde totdat marielin riep: Hoorde je me nou?
Peter, merkt dat de camera op hem gericht staat, meteen: Nee.
Ik weet dat het OffTopic is, maar kun je hier niet oprotten met je kutopmerkingen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:24 schreef willem-jozef het volgende:
"lurkertje"? ik las de verslagen en zag daarna je naam als laatste cos-poster, echt waar. dus groette je dmv een reactie.
doe ik!
groetjes aan disana
Douchen, zij krijgt 5 minuten, ze wilde de helft aan Peter geven in ruil voor sigarettenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, wat bedoelde ze daarmee, die 2,5 minuut?
Correctie: hij zei "Neejoh ben je gek" en bedoelde te zeggen dat marielin die 2,5 minuut douchen niet aan hem hoeft te geven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:29 schreef Tessio het volgende:
Marielin riep naar Peter: Mag ik de helft van je sigaretten, dan krijg jij 21/2 minuut...........
Peter deed net eerst of hij het niet hoorde totdat marielin riep: Hoorde je me nou?
Ah okee, dankjewel!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:32 schreef NrTH het volgende:
[..]
Douchen, zij krijgt 5 minuten, ze wilde de helft aan Peter geven in ruil voor sigaretten
Warm douchen, anders mag zij 5 min. warm douchen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
van haar 5 minuten douchen , denk ikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan met een scheermesje helemaal gladscheren
moet je het wel goed neerzetten daarna zei die nee dat is niet nodig tegen marielinquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:29 schreef Tessio het volgende:
Marilin wilde haar warme douche delen voor de helft van zijn sigarettenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Correctie: hij zei "Neejoh ben je gek" en bedoelde te zeggen dat marielin die 2,5 minuut douchen niet aan hem hoeft te geven.
Hij gaat die peuken heus wel delen hoor.
Bedankt iedereen.... hij gaat dus wél delen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
van haar 5 minuten douchen , denk ik
Hij moet gewoon de sigaretten delen, als die een kerel is,
Eerst maar eens zien of hij die sigaretten met haar gaat delen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:34 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
moet je het wel goed neerzetten daarna zei die nee dat is niet nodig tegen marielin
eensch. IK ben kaal. Hij is verre van kaal. ik zeg scheermes erin en afmakenquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:37 schreef Danny het volgende:
mag ik ff zeggen dat ik marielin VET stoer vind? Eerst 16 uur uit moeten houden met kwallemans Peter Nuninga en dan nog 8 uur in haar uppie.
mag ik ff zeggen dat ik marielin VET stoer vind? Eerst 16 uur uit moeten houden met kwallemans Peter Nuninga en dan nog 8 uur in haar uppie.
yep, hij moet zo kaal als een biljartbal wordenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:34 schreef beequeen het volgende:
Maar ho eens even.Kaal is toch kaal en geen milimeteren? Scheermes de bunker en gladmaken die hap.
[..]
eensch. IK ben kaal. Hij is verre van kaal. ik zeg scheermes erin en afmaken
dat kale neonazi-look past goed bij zijn karakter iddquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:38 schreef BobbyRond het volgende:
Nou, toch respect voor Peter hoor!
Hij had me verteld dat als hij doodziek thuiszit en zeker de deur niet uitgaat, dat ie dan toch z'n haar gaat doen.
En het misstaat em inderdaad niet.
Juist.. Zo doe ik het ook als ik met de tondeuse niet verder kan .. Mes erin maar dat had ik al eerder gezegdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:37 schreef Danny het volgende:
[..]
eensch. IK ben kaal. Hij is verre van kaal. ik zeg scheermes erin en afmaken
denk dat ie wel even schrikt als ie het zo zietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:38 schreef BobbyRond het volgende:
Nou, toch respect voor Peter hoor!
Hij had me verteld dat als hij doodziek thuiszit en zeker de deur niet uitgaat, dat ie dan toch z'n haar gaat doen.
En het misstaat em inderdaad niet.
Ja had ik ook en ik heb het opgegevenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:40 schreef Passie36 het volgende:
Even een vraag tussendoor.
Ik ben een paar uurtjes weggeweest, kom net terug en wil op de bunkersite, lukt niet?
Krijg steeds opnieuw het inlogscherm en als ik dat invul, krijg ik hem direct weer opnieuw?
Meer mensen met dit probleem?
ze melden ook steeds dat er een nieuwe poll staat, maar daar klopt ook geen kut van.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:42 schreef BobbyRond het volgende:
Stemmen tot zaterdag? Foutje bij de redactie
Hij heeft al gezegd dat hij ze wel met haar gaat delen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:42 schreef Joylove het volgende:
Waar is zijn groepsgevoel nu waarom gunt hij Marielin nu geen sigaretten bullshit hij met zijn groepsgevoel
Hmm oke, dus wordt vanavond geen bunker kijken, nou hier maar de berichten volgen dusquote:
Hij heeft het echt gedaan!quote:
lolquote:
Uhh er klopt dus helemaal geen reet van, nu sommige ook niet meer in kunnen loggenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:43 schreef Danny het volgende:
[..]
ze melden ook steeds dat er een nieuwe poll staat, maar daar klopt ook geen kut van.
Ik heb het elders ook al aangekaart, ik heb niet voor niets credits gekocht.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:43 schreef Danny het volgende:
[..]
ze melden ook steeds dat er een nieuwe poll staat, maar daar klopt ook geen kut van.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:47 schreef Maanvis het volgende:
Peter's haar in een apart zakje.. kunnen we zo gaan bieden?
Peters kroeg welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
Zijn haar in een apart zakje? daar ga ik niet op bieden hoor
Nope niets gedaan, gewoon pc uit weg gegaan en kom net terug denk ahh ff kijken als marielin eruit komt en kan er totaly niet meer op, heel vaag!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:44 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Cookies al es weggegooid of security settings/exceptions aangepast?
de hele fokking dag janken is ook een prestatie. Ik vind dat marielin wel een biefstuk en pincet mag. de andere twee hebben geen fuck gedaan. zeker amber niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het elders ook al aangekaart, ik heb niet voor niets credits gekocht.
Nu staat er een onbegrijpelijke poll: Doorzetters belonen? Wie dan en waarvoor? Alleen de 'dames' komen in aanmerking, dat zijn dan zeker Marielin en Eline, want wat heeft Amber gepresteerd?
Peter heeft al aan Marielin laten weten dat hij de sigaretten met haar deelt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:47 schreef Dottey het volgende:
marielin zit toch in de iso.. zij krijgt vast wel een peukje
Waarom dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:45 schreef blomst het volgende:
Nu graag eeb 24 uur stilte opdracht voor JeroenAls het lukt geef hem dan een blikje bier.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:48 schreef Danny het volgende:
[..]
de hele fokking dag janken is ook een prestatie. Ik vind dat marielin wel een biefstuk en pincet mag. de andere twee hebben geen fuck gedaan. zeker amber niet.
ik geef er geen ¤ voor dat haarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:47 schreef Kinga het volgende:
Oh gatver, zouden ze dat haar gaan veilen?
Gaat doorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:50 schreef Misvlin het volgende:
kan iemand mij vertellen welke uitslag er staat bij 'feestje vanavond' ? Ik heb geen credits meer en zie dus ook geen uitslag :-(
82 keer ja, 13 keer neequote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:50 schreef Misvlin het volgende:
kan iemand mij vertellen welke uitslag er staat bij 'feestje vanavond' ? Ik heb geen credits meer en zie dus ook geen uitslag :-(
+1quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:48 schreef Danny het volgende:
[..]
de hele fokking dag janken is ook een prestatie. Ik vind dat marielin wel een biefstuk en pincet mag. de andere twee hebben geen fuck gedaan. zeker amber niet.
Absoluut mee eens, topwijven die niet zeiken, waar vind je die nogquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:49 schreef tonja het volgende:
Ik vind dat Marielin en Eline vanavond mogen drinken, de rest mag toekijken.
told you soquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft het echt gedaan!![]()
Dat had ik nooit verwacht, ik dacht echt dat het grootspraak was
Waarom Eline? Vanwege de bruine bonen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:49 schreef tonja het volgende:
Ik vind dat Marielin en Eline vanavond mogen drinken, de rest mag toekijken.
vooraf boven al afgesproken dus? dat of je kent hem een stuk beter dan je eerder beweerdequote:
nee hoor, mijn stem ging naar nee. hij heeft nu gewoon 7 pakjes peuken en ik ruik een vooropgesteld plan van de febo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:53 schreef Susi het volgende:
Ik ben zeker de enige die 't stom vind dat hij z'n zin heeft gekregen na wat janken boven ?
Danny de complotzoeker!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:53 schreef Danny het volgende:
[..]
vooraf boven al afgesproken dus? dat of je kent hem een stuk beter dan je eerder beweerde
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Huub, hoelaat gaat de drank naar binnen vanaaf?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:53 schreef Danny het volgende:
[..]
vooraf boven al afgesproken dus? dat of je kent hem een stuk beter dan je eerder beweerde
? de kijker heeft toch beslist? Had dan nee gestemd met zijn allenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:54 schreef Danny het volgende:
[..]
nee hoor, mijn stem ging naar nee. hij heeft nu gewoon 7 pakjes peuken en ik ruik een vooropgesteld plan van de febo.
Nee,ik sluit me helemaal bij je aan. De jankert,met zijn geschreeuw om aandacht.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:53 schreef Susi het volgende:
Ik ben zeker de enige die 't stom vind dat hij z'n zin heeft gekregen na wat janken boven ?
Kijker heeft inderdaad wel beslist, alleen dit is niet kaal te noemen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
? de kijker heeft toch beslist? Had dan nee gestemd met zijn allen
zucht, pak een tondeuze en doe het bijezelf, laat je ook even de caps zien? ik ben weer in de regie! laters!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
Kijker heeft inderdaad wel beslist, alleen dit is niet kaal te noemen.
je stelligheid was nogal opvallend, so to speak. en nu ik je toch spreek; die column van je tegen de bunker was een promotieplannetje he?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Danny de complotzoeker!
Mazaru dacht van niet vooraf, ik van wel, ik had gelijk, en dat kwam ik even halen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Danny de complotzoeker!
Mazaru dacht van niet vooraf, ik van wel, ik had gelijk, en dat kwam ik even halen
kaal doe je met een scheermes. doe ik bijna dagelijks namelijk. met een tondeuze krijg je het niet kaal. kort != kaalquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:57 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zucht, pak een tondeuze en doe het bijezelf, laat je ook even de caps zien? ik ben weer in de regie! laters!
iddquote:
eigenlijk het publiekelijk maken van een discussie over het maken van een realityprogramma die tussen mij en Bart (eeuwig) voortduurt. Sta, en stond volledig achter die meningquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:57 schreef Danny het volgende:
[..]
je stelligheid was nogal opvallend, so to speak. en nu ik je toch spreek; die column van je tegen de bunker was een promotieplannetje he?
ik denk de dames Marilien en Eline .... ja hebben ze wel verdient .....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:55 schreef rene90 het volgende:
De dames pol is nu dat "de dames weer mascara krijgen". Rot op echt niet, alleen Marielin heeft het echt verdiend.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:57 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zucht, pak een tondeuze en doe het bijezelf, laat je ook even de caps zien? ik ben weer in de regie! laters!
Scheermes erover,scheelt weer een m.mquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
Met een scheerapparaat lukt het ook, maar scheermes is veul sneller voor het zelfde effect.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:57 schreef Danny het volgende:
[..]
kaal doe je met een scheermes. doe ik bijna dagelijks namelijk. met een tondeuze krijg je het niet kaal. kort != kaal
We hebben de make-up er net uitgestemd!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:55 schreef rene90 het volgende:
De dames pol is nu dat "de dames weer mascara krijgen".
dat de kijker heeft beslist betekent niet dat er niet boven een dergelijk plan is geopperd natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
? de kijker heeft toch beslist? Had dan nee gestemd met zijn allen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:57 schreef Danny het volgende:
[..]
je stelligheid was nogal opvallend, so to speak. en nu ik je toch spreek; die column van je tegen de bunker was een promotieplannetje he?
Kaler dan dit krijg je het nu nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
Onzin, Peter had het er al over voor dat hij naar boven ging.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:54 schreef Danny het volgende:
[..]
nee hoor, mijn stem ging naar nee. hij heeft nu gewoon 7 pakjes peuken en ik ruik een vooropgesteld plan van de febo.
dat heeft ie goed geregeld met z'n vriendjes iddquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:00 schreef rooie3 het volgende:
Slimme Peter.hij heeft nu mooi zijn peukjes.
en een mooi kapselquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:00 schreef rooie3 het volgende:
Ze hadden een scheermesje in de badkamer liggen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:00 schreef D. het volgende:
[..]
Kaler dan dit krijg je het nu niet
Jij wil gewoon graag dat we een millimeter haar behaard noemen, dan kun je zeggen dat je baardgroei hebt
Tis een echte aktiedag vandaag daarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Potdomme, was even de deur uit naar de buurvrouw met een kapot modem en nou is Peter gemaaid.
Maar ligt er waarschijnlijk als eerstvolgende eruit.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:00 schreef rooie3 het volgende:
ach ja, t is toch spannender om te denken dat er een complot achter zit! maar goed ieder zijn meug!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Onzin, Peter had het er al over voor dat hij naar boven ging.
spater paterquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:02 schreef Danny het volgende:
[..]
oi, jij ging naar de regie terug zodat wij kunnen roddelen
Dus dat, polletje Dementor?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:59 schreef mazaru het volgende:
Van mij zouden jullie hem nu zijn gel terug kunnen geven.
Ik ben benieuwd, vooral wat voor spelletjes je hebt bedachtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach ja, t is toch spannender om te denken dat er een complot achter zit! maar goed ieder zijn meug!
vnvnd wordt iig vuurwerk, tenminste dat hopen we! Nieuw dagduel, de oude die aflopen, de prijzen, en natuurlijk......drank
Als je toch invloed hebt, geeft Jeroen dan geen drankquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach ja, t is toch spannender om te denken dat er een complot achter zit! maar goed ieder zijn meug!
vnvnd wordt iig vuurwerk, tenminste dat hopen we! Nieuw dagduel, de oude die aflopen, de prijzen, en natuurlijk......drank
als er weet ruzie is moet je ze gewoon tegen elkaar laten boksen. bokshandschoenen, scheidsrechter erin en mattenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:59 schreef mazaru het volgende:
Van mij zouden jullie hem nu zijn gel terug kunnen geven.
lolquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:03 schreef BobbyRond het volgende:
Kunnen ze niet met die "smokey eyes" kurk stippen op z'n hoofd maken?
dat was ik wel van plan een dag, maar ik hoorde iets over contracten en daar doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
spater paterkom je nog x langs hier?
Mooi ,quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nou ik vind die Jeroen nog steeds erger,die kan alleen maar opdrachten verzieken .quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:02 schreef hondjes het volgende:
[..]
Maar ligt er waarschijnlijk als eerstvolgende eruit.
Na een dag vol stom gedrag, die hem dan in de buitenwereld weer opbreekt.
Hij heb een durp achter zichquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:05 schreef Kinga het volgende:
GVD. Alweer iets voor ONZICHTBARE Pim.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:06 schreef JediMasterLucia het volgende:
eigenlijk vind ik dat marielin ook dat moet krijgen
Calimerootje wil gewoon leukjes overkomen op de streamertjes.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:05 schreef Marrije het volgende:
Waarom geeft Eline haar doucheminuten aan Peter? Groepsgevoel?
Wat een onzin zeg. Ze zegt 'want jij hebt net je haar eraf gehaald'.
En wat krijgt de groep daarvoor? NIKS
Zeer slim Danny en Huub zal je daar niet op antwoorden of hij wil het laatste woord weer zo als normaalquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:05 schreef Danny het volgende:
[..]
dat was ik wel van plan een dag, maar ik hoorde iets over contracten en daar doe ik niet aan.
Is wel een moetje, imo. Ze is echt kapotquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:07 schreef rene90 het volgende:
Marielin verdient wel meer inderdaad.
mwoa, ik moet daar gewoon ff met bram over bellen. komt vast wel in orde.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:08 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Zeer slim Danny en Huub zal je daar niet op antwoorden of hij wil het laatste woord weer zo als normaal
eenschquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:09 schreef Maanvis het volgende:
Noot aan Huub en Dementor, voor de volgende keer moet je de optie 'geen biefstukje' aan de poll toevoegen.
Je kunt de bunker het beste zien als een spel waarbij jullie de regels bepalen maar waarbij wij het spel spelen. Als scheidsrechter moet je niet teveel het spel sturen.
Het kostte hem ook de minste moeite, maar vooral om zijn 'niet zeuren' instelling gun ik het hem welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:08 schreef NrTH het volgende:
Pim heeft die hele opdracht met dat opdrukken en fietsen bijna alleen gedaan, daar verdient hij dit wel voor imo.
Mooi niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
En voor Eline ook een biefstukje, die heeft het ook goed gedaan met de bruine bonen.
Onzichtbare Pim heeft wel een sportieve prestatie neergezet, ruim 200 pushups, fietsen en het karrewielopdracht.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:04 schreef Danny het volgende:
[..]
als er weet ruzie is moet je ze gewoon tegen elkaar laten boksen. bokshandschoenen, scheidsrechter erin en matten
Iedereen geobserveerdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:05 schreef Peter6000 het volgende:
"Wat heeft ie daar voor gedaan dan"
"Niets, helemaal niets".
Treffend.
"De groep" lag vanmiddag volledig aan gort in 2 kampen met die woordenwisseling tussen Jeroen en Peter. Peter laat nu als "verzoening" zijn kop kaal scheren. Eline wil niets anders dan de groep bij elkaar houden en prijst hem vol op in de hoop dat hij zich schikt naar zijn plaats en toch weer geaccepteerd wordt door alpha-mannetjes Jeroen en Pim na door het stof gekropen te zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:05 schreef Marrije het volgende:
Waarom geeft Eline haar doucheminuten aan Peter? Groepsgevoel?
Wat een onzin zeg. Ze zegt 'want jij hebt net je haar eraf gehaald'.
En wat krijgt de groep daarvoor? NIKS
Welquote:
En de drill als beste gedaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Onzichtbare Pim heeft wel een sportieve prestatie neergezet, ruim 200 pushups, fietsen en het karrewielopdracht.
Nou dan flikker er maar een half gebraden varken inquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:12 schreef NrTH het volgende:
[..]
![]()
Dan Jeroen, omdat hij Peter zo op de kast jaagt
Dat is wel erg gierig inderdaad.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:14 schreef Danny het volgende:
krentje peter gaat marielin 2 peuken per dag geven?!?
omfg!
8quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:14 schreef Danny het volgende:
omfg!
Die heb ik maar snel even geblokkeerd, vind mijn recorder en stream niet fijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:13 schreef beequeen het volgende:
Mazaru is weer razendsnel met haar gifjes.Toch nog maar een capje.
[ afbeelding ]
Ook dat nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:12 schreef Passie36 het volgende:
[..]
Nog geen enkele keer hebben lopen zeiken
Maar die 10 sigaretten zal Marilien dan wel krijgen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:14 schreef Danny het volgende:
omfg!
Goed voor het groepsgevoel. Pisnicht.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:14 schreef Danny het volgende:
omfg!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelukkig mist ze nog 1 Hello Kitty sokje. Bedankt redactie.![]()
2 want die 8 moeten verdeeld worden. 2 daarvan zijn sowieoso al voor marielin. Hij zegt net heel duidelijk dat ZIJN 2 peuken naar marielin gaan. En dat is verrot weinig als je d'r net acht uur in d'r uppie weg heb laten rotten. Wat een ontzettend misselijk, egoistisch ventje is het.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:15 schreef NrTH het volgende:
[..]
8
De peuken die via de boodschappen binnenkomen.
dat hoop ik dan maarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar die 10 sigaretten zal Marilien dan wel krijgen.
Nu nog een symbolisch vliegtuigjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
die ook ja, dus die biefstuk is hem van harte gegund
maar die krijgt ze van de groep en niet van Peter, ons groepsmensquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar die 10 sigaretten zal Marilien dan wel krijgen.
En wie komt daarvoor in aanmerking?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:17 schreef BobbyRond het volgende:
Pim mocht z'n biefstukje niet delen, maar de daardoor opgedane eiwitten wel natuurlijk!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:17 schreef BobbyRond het volgende:
Pim mocht z'n biefstukje niet delen, maar de daardoor opgedane eiwitten wel natuurlijk!
Inderdaad, dat doet ie goedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:18 schreef beequeen het volgende:
Jeroen is weer goed bezig.
Jeroen: Amber zag zichzelf al naar huis toe gaan.
Love that guy.
Eline toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En wie komt daarvoor in aanmerking?
Ja, jammer dat jij er niet meer bent om het op te slurpenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:17 schreef BobbyRond het volgende:
De kasthomo wil vast welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En wie komt daarvoor in aanmerking?
Loop maar weer wegquote:
Ze zag daar haar kans om weg te gaan met een goede reden: "te weinig geld over in de pot", als ze nu nog vrijwillig gaat wordt de groep boos dus durft ze niet meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |