de hele fokking dag janken is ook een prestatie. Ik vind dat marielin wel een biefstuk en pincet mag. de andere twee hebben geen fuck gedaan. zeker amber niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het elders ook al aangekaart, ik heb niet voor niets credits gekocht.
Nu staat er een onbegrijpelijke poll: Doorzetters belonen? Wie dan en waarvoor? Alleen de 'dames' komen in aanmerking, dat zijn dan zeker Marielin en Eline, want wat heeft Amber gepresteerd?
Peter heeft al aan Marielin laten weten dat hij de sigaretten met haar deelt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:47 schreef Dottey het volgende:
marielin zit toch in de iso.. zij krijgt vast wel een peukje
Waarom dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:45 schreef blomst het volgende:
Nu graag eeb 24 uur stilte opdracht voor JeroenAls het lukt geef hem dan een blikje bier.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:48 schreef Danny het volgende:
[..]
de hele fokking dag janken is ook een prestatie. Ik vind dat marielin wel een biefstuk en pincet mag. de andere twee hebben geen fuck gedaan. zeker amber niet.
ik geef er geen ¤ voor dat haarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:47 schreef Kinga het volgende:
Oh gatver, zouden ze dat haar gaan veilen?
Gaat doorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:50 schreef Misvlin het volgende:
kan iemand mij vertellen welke uitslag er staat bij 'feestje vanavond' ? Ik heb geen credits meer en zie dus ook geen uitslag :-(
82 keer ja, 13 keer neequote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:50 schreef Misvlin het volgende:
kan iemand mij vertellen welke uitslag er staat bij 'feestje vanavond' ? Ik heb geen credits meer en zie dus ook geen uitslag :-(
+1quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:48 schreef Danny het volgende:
[..]
de hele fokking dag janken is ook een prestatie. Ik vind dat marielin wel een biefstuk en pincet mag. de andere twee hebben geen fuck gedaan. zeker amber niet.
Absoluut mee eens, topwijven die niet zeiken, waar vind je die nogquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:49 schreef tonja het volgende:
Ik vind dat Marielin en Eline vanavond mogen drinken, de rest mag toekijken.
told you soquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft het echt gedaan!![]()
Dat had ik nooit verwacht, ik dacht echt dat het grootspraak was
Waarom Eline? Vanwege de bruine bonen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:49 schreef tonja het volgende:
Ik vind dat Marielin en Eline vanavond mogen drinken, de rest mag toekijken.
vooraf boven al afgesproken dus? dat of je kent hem een stuk beter dan je eerder beweerdequote:
nee hoor, mijn stem ging naar nee. hij heeft nu gewoon 7 pakjes peuken en ik ruik een vooropgesteld plan van de febo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:53 schreef Susi het volgende:
Ik ben zeker de enige die 't stom vind dat hij z'n zin heeft gekregen na wat janken boven ?
Danny de complotzoeker!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:53 schreef Danny het volgende:
[..]
vooraf boven al afgesproken dus? dat of je kent hem een stuk beter dan je eerder beweerde
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Huub, hoelaat gaat de drank naar binnen vanaaf?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:53 schreef Danny het volgende:
[..]
vooraf boven al afgesproken dus? dat of je kent hem een stuk beter dan je eerder beweerde
? de kijker heeft toch beslist? Had dan nee gestemd met zijn allenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:54 schreef Danny het volgende:
[..]
nee hoor, mijn stem ging naar nee. hij heeft nu gewoon 7 pakjes peuken en ik ruik een vooropgesteld plan van de febo.
Nee,ik sluit me helemaal bij je aan. De jankert,met zijn geschreeuw om aandacht.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:53 schreef Susi het volgende:
Ik ben zeker de enige die 't stom vind dat hij z'n zin heeft gekregen na wat janken boven ?
Kijker heeft inderdaad wel beslist, alleen dit is niet kaal te noemen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
? de kijker heeft toch beslist? Had dan nee gestemd met zijn allen
zucht, pak een tondeuze en doe het bijezelf, laat je ook even de caps zien? ik ben weer in de regie! laters!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
Kijker heeft inderdaad wel beslist, alleen dit is niet kaal te noemen.
je stelligheid was nogal opvallend, so to speak. en nu ik je toch spreek; die column van je tegen de bunker was een promotieplannetje he?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Danny de complotzoeker!
Mazaru dacht van niet vooraf, ik van wel, ik had gelijk, en dat kwam ik even halen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Danny de complotzoeker!
Mazaru dacht van niet vooraf, ik van wel, ik had gelijk, en dat kwam ik even halen
kaal doe je met een scheermes. doe ik bijna dagelijks namelijk. met een tondeuze krijg je het niet kaal. kort != kaalquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:57 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zucht, pak een tondeuze en doe het bijezelf, laat je ook even de caps zien? ik ben weer in de regie! laters!
iddquote:
eigenlijk het publiekelijk maken van een discussie over het maken van een realityprogramma die tussen mij en Bart (eeuwig) voortduurt. Sta, en stond volledig achter die meningquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:57 schreef Danny het volgende:
[..]
je stelligheid was nogal opvallend, so to speak. en nu ik je toch spreek; die column van je tegen de bunker was een promotieplannetje he?
ik denk de dames Marilien en Eline .... ja hebben ze wel verdient .....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:55 schreef rene90 het volgende:
De dames pol is nu dat "de dames weer mascara krijgen". Rot op echt niet, alleen Marielin heeft het echt verdiend.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:57 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zucht, pak een tondeuze en doe het bijezelf, laat je ook even de caps zien? ik ben weer in de regie! laters!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |