Waarom dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:45 schreef blomst het volgende:
Nu graag eeb 24 uur stilte opdracht voor JeroenAls het lukt geef hem dan een blikje bier.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:48 schreef Danny het volgende:
[..]
de hele fokking dag janken is ook een prestatie. Ik vind dat marielin wel een biefstuk en pincet mag. de andere twee hebben geen fuck gedaan. zeker amber niet.
ik geef er geen ¤ voor dat haarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:47 schreef Kinga het volgende:
Oh gatver, zouden ze dat haar gaan veilen?
Gaat doorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:50 schreef Misvlin het volgende:
kan iemand mij vertellen welke uitslag er staat bij 'feestje vanavond' ? Ik heb geen credits meer en zie dus ook geen uitslag :-(
82 keer ja, 13 keer neequote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:50 schreef Misvlin het volgende:
kan iemand mij vertellen welke uitslag er staat bij 'feestje vanavond' ? Ik heb geen credits meer en zie dus ook geen uitslag :-(
+1quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:48 schreef Danny het volgende:
[..]
de hele fokking dag janken is ook een prestatie. Ik vind dat marielin wel een biefstuk en pincet mag. de andere twee hebben geen fuck gedaan. zeker amber niet.
Absoluut mee eens, topwijven die niet zeiken, waar vind je die nogquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:49 schreef tonja het volgende:
Ik vind dat Marielin en Eline vanavond mogen drinken, de rest mag toekijken.
told you soquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft het echt gedaan!![]()
Dat had ik nooit verwacht, ik dacht echt dat het grootspraak was
Waarom Eline? Vanwege de bruine bonen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:49 schreef tonja het volgende:
Ik vind dat Marielin en Eline vanavond mogen drinken, de rest mag toekijken.
vooraf boven al afgesproken dus? dat of je kent hem een stuk beter dan je eerder beweerdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |