ja, nou nog daadwerkelijk een nieuwe poll HEBBEN als ze dat aankondigenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hey ze hebben de lichtkrantfunctie ontdekt
die hadden ze alquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hey ze hebben de lichtkrantfunctie ontdekt
Gewoon even wachten.. Als ze eenmaal zonder kapje gaan beginnen.....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:28 schreef Nostalgist het volgende:
Kom op Eline..... Gewoon op standje 0...... !
eenschquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:29 schreef Susi het volgende:
En dan vinden ze Peter stóér, omdat hij niet zonder sigaretten kan?
Ja, wat bedoelde ze daarmee, die 2,5 minuut?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:29 schreef Tessio het volgende:
Marielin riep naar Peter: Mag ik de helft van je sigaretten, dan krijg jij 21/2 minuut...........
Peter deed net eerst of hij het niet hoorde totdat marielin riep: Hoorde je me nou?
Peter, merkt dat de camera op hem gericht staat, meteen: Nee.
Ik weet dat het OffTopic is, maar kun je hier niet oprotten met je kutopmerkingen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:24 schreef willem-jozef het volgende:
"lurkertje"? ik las de verslagen en zag daarna je naam als laatste cos-poster, echt waar. dus groette je dmv een reactie.
doe ik!
groetjes aan disana
Douchen, zij krijgt 5 minuten, ze wilde de helft aan Peter geven in ruil voor sigarettenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, wat bedoelde ze daarmee, die 2,5 minuut?
Correctie: hij zei "Neejoh ben je gek" en bedoelde te zeggen dat marielin die 2,5 minuut douchen niet aan hem hoeft te geven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:29 schreef Tessio het volgende:
Marielin riep naar Peter: Mag ik de helft van je sigaretten, dan krijg jij 21/2 minuut...........
Peter deed net eerst of hij het niet hoorde totdat marielin riep: Hoorde je me nou?
Ah okee, dankjewel!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:32 schreef NrTH het volgende:
[..]
Douchen, zij krijgt 5 minuten, ze wilde de helft aan Peter geven in ruil voor sigaretten
Warm douchen, anders mag zij 5 min. warm douchen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
van haar 5 minuten douchen , denk ikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan met een scheermesje helemaal gladscheren
moet je het wel goed neerzetten daarna zei die nee dat is niet nodig tegen marielinquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:29 schreef Tessio het volgende:
Marilin wilde haar warme douche delen voor de helft van zijn sigarettenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Correctie: hij zei "Neejoh ben je gek" en bedoelde te zeggen dat marielin die 2,5 minuut douchen niet aan hem hoeft te geven.
Hij gaat die peuken heus wel delen hoor.
Bedankt iedereen.... hij gaat dus wél delen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
van haar 5 minuten douchen , denk ik
Hij moet gewoon de sigaretten delen, als die een kerel is,
Eerst maar eens zien of hij die sigaretten met haar gaat delen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:34 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
moet je het wel goed neerzetten daarna zei die nee dat is niet nodig tegen marielin
eensch. IK ben kaal. Hij is verre van kaal. ik zeg scheermes erin en afmakenquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:37 schreef Danny het volgende:
mag ik ff zeggen dat ik marielin VET stoer vind? Eerst 16 uur uit moeten houden met kwallemans Peter Nuninga en dan nog 8 uur in haar uppie.
mag ik ff zeggen dat ik marielin VET stoer vind? Eerst 16 uur uit moeten houden met kwallemans Peter Nuninga en dan nog 8 uur in haar uppie.
yep, hij moet zo kaal als een biljartbal wordenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:34 schreef beequeen het volgende:
Maar ho eens even.Kaal is toch kaal en geen milimeteren? Scheermes de bunker en gladmaken die hap.
[..]
eensch. IK ben kaal. Hij is verre van kaal. ik zeg scheermes erin en afmaken
dat kale neonazi-look past goed bij zijn karakter iddquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:38 schreef BobbyRond het volgende:
Nou, toch respect voor Peter hoor!
Hij had me verteld dat als hij doodziek thuiszit en zeker de deur niet uitgaat, dat ie dan toch z'n haar gaat doen.
En het misstaat em inderdaad niet.
Juist.. Zo doe ik het ook als ik met de tondeuse niet verder kan .. Mes erin maar dat had ik al eerder gezegdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:37 schreef Danny het volgende:
[..]
eensch. IK ben kaal. Hij is verre van kaal. ik zeg scheermes erin en afmaken
denk dat ie wel even schrikt als ie het zo zietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:38 schreef BobbyRond het volgende:
Nou, toch respect voor Peter hoor!
Hij had me verteld dat als hij doodziek thuiszit en zeker de deur niet uitgaat, dat ie dan toch z'n haar gaat doen.
En het misstaat em inderdaad niet.
Ja had ik ook en ik heb het opgegevenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:40 schreef Passie36 het volgende:
Even een vraag tussendoor.
Ik ben een paar uurtjes weggeweest, kom net terug en wil op de bunkersite, lukt niet?
Krijg steeds opnieuw het inlogscherm en als ik dat invul, krijg ik hem direct weer opnieuw?
Meer mensen met dit probleem?
ze melden ook steeds dat er een nieuwe poll staat, maar daar klopt ook geen kut van.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:42 schreef BobbyRond het volgende:
Stemmen tot zaterdag? Foutje bij de redactie
Hij heeft al gezegd dat hij ze wel met haar gaat delen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:42 schreef Joylove het volgende:
Waar is zijn groepsgevoel nu waarom gunt hij Marielin nu geen sigaretten bullshit hij met zijn groepsgevoel
Hmm oke, dus wordt vanavond geen bunker kijken, nou hier maar de berichten volgen dusquote:
Hij heeft het echt gedaan!quote:
lolquote:
Uhh er klopt dus helemaal geen reet van, nu sommige ook niet meer in kunnen loggenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:43 schreef Danny het volgende:
[..]
ze melden ook steeds dat er een nieuwe poll staat, maar daar klopt ook geen kut van.
Ik heb het elders ook al aangekaart, ik heb niet voor niets credits gekocht.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:43 schreef Danny het volgende:
[..]
ze melden ook steeds dat er een nieuwe poll staat, maar daar klopt ook geen kut van.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:47 schreef Maanvis het volgende:
Peter's haar in een apart zakje.. kunnen we zo gaan bieden?
Peters kroeg welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
Zijn haar in een apart zakje? daar ga ik niet op bieden hoor
Nope niets gedaan, gewoon pc uit weg gegaan en kom net terug denk ahh ff kijken als marielin eruit komt en kan er totaly niet meer op, heel vaag!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:44 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Cookies al es weggegooid of security settings/exceptions aangepast?
de hele fokking dag janken is ook een prestatie. Ik vind dat marielin wel een biefstuk en pincet mag. de andere twee hebben geen fuck gedaan. zeker amber niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het elders ook al aangekaart, ik heb niet voor niets credits gekocht.
Nu staat er een onbegrijpelijke poll: Doorzetters belonen? Wie dan en waarvoor? Alleen de 'dames' komen in aanmerking, dat zijn dan zeker Marielin en Eline, want wat heeft Amber gepresteerd?
Peter heeft al aan Marielin laten weten dat hij de sigaretten met haar deelt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:47 schreef Dottey het volgende:
marielin zit toch in de iso.. zij krijgt vast wel een peukje
Waarom dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:45 schreef blomst het volgende:
Nu graag eeb 24 uur stilte opdracht voor JeroenAls het lukt geef hem dan een blikje bier.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:48 schreef Danny het volgende:
[..]
de hele fokking dag janken is ook een prestatie. Ik vind dat marielin wel een biefstuk en pincet mag. de andere twee hebben geen fuck gedaan. zeker amber niet.
ik geef er geen ¤ voor dat haarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:47 schreef Kinga het volgende:
Oh gatver, zouden ze dat haar gaan veilen?
Gaat doorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:50 schreef Misvlin het volgende:
kan iemand mij vertellen welke uitslag er staat bij 'feestje vanavond' ? Ik heb geen credits meer en zie dus ook geen uitslag :-(
82 keer ja, 13 keer neequote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:50 schreef Misvlin het volgende:
kan iemand mij vertellen welke uitslag er staat bij 'feestje vanavond' ? Ik heb geen credits meer en zie dus ook geen uitslag :-(
+1quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:48 schreef Danny het volgende:
[..]
de hele fokking dag janken is ook een prestatie. Ik vind dat marielin wel een biefstuk en pincet mag. de andere twee hebben geen fuck gedaan. zeker amber niet.
Absoluut mee eens, topwijven die niet zeiken, waar vind je die nogquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:49 schreef tonja het volgende:
Ik vind dat Marielin en Eline vanavond mogen drinken, de rest mag toekijken.
told you soquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft het echt gedaan!![]()
Dat had ik nooit verwacht, ik dacht echt dat het grootspraak was
Waarom Eline? Vanwege de bruine bonen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:49 schreef tonja het volgende:
Ik vind dat Marielin en Eline vanavond mogen drinken, de rest mag toekijken.
vooraf boven al afgesproken dus? dat of je kent hem een stuk beter dan je eerder beweerdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |