ja, nou nog daadwerkelijk een nieuwe poll HEBBEN als ze dat aankondigenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hey ze hebben de lichtkrantfunctie ontdekt
die hadden ze alquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hey ze hebben de lichtkrantfunctie ontdekt
Gewoon even wachten.. Als ze eenmaal zonder kapje gaan beginnen.....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:28 schreef Nostalgist het volgende:
Kom op Eline..... Gewoon op standje 0...... !
eenschquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:29 schreef Susi het volgende:
En dan vinden ze Peter stóér, omdat hij niet zonder sigaretten kan?
Ja, wat bedoelde ze daarmee, die 2,5 minuut?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:29 schreef Tessio het volgende:
Marielin riep naar Peter: Mag ik de helft van je sigaretten, dan krijg jij 21/2 minuut...........
Peter deed net eerst of hij het niet hoorde totdat marielin riep: Hoorde je me nou?
Peter, merkt dat de camera op hem gericht staat, meteen: Nee.
Ik weet dat het OffTopic is, maar kun je hier niet oprotten met je kutopmerkingen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:24 schreef willem-jozef het volgende:
"lurkertje"? ik las de verslagen en zag daarna je naam als laatste cos-poster, echt waar. dus groette je dmv een reactie.
doe ik!
groetjes aan disana
Douchen, zij krijgt 5 minuten, ze wilde de helft aan Peter geven in ruil voor sigarettenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, wat bedoelde ze daarmee, die 2,5 minuut?
Correctie: hij zei "Neejoh ben je gek" en bedoelde te zeggen dat marielin die 2,5 minuut douchen niet aan hem hoeft te geven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:29 schreef Tessio het volgende:
Marielin riep naar Peter: Mag ik de helft van je sigaretten, dan krijg jij 21/2 minuut...........
Peter deed net eerst of hij het niet hoorde totdat marielin riep: Hoorde je me nou?
Ah okee, dankjewel!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:32 schreef NrTH het volgende:
[..]
Douchen, zij krijgt 5 minuten, ze wilde de helft aan Peter geven in ruil voor sigaretten
Warm douchen, anders mag zij 5 min. warm douchen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
van haar 5 minuten douchen , denk ikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan met een scheermesje helemaal gladscheren
moet je het wel goed neerzetten daarna zei die nee dat is niet nodig tegen marielinquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:29 schreef Tessio het volgende:
Marilin wilde haar warme douche delen voor de helft van zijn sigarettenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Correctie: hij zei "Neejoh ben je gek" en bedoelde te zeggen dat marielin die 2,5 minuut douchen niet aan hem hoeft te geven.
Hij gaat die peuken heus wel delen hoor.
Bedankt iedereen.... hij gaat dus wél delen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
van haar 5 minuten douchen , denk ik
Hij moet gewoon de sigaretten delen, als die een kerel is,
Eerst maar eens zien of hij die sigaretten met haar gaat delen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:34 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
moet je het wel goed neerzetten daarna zei die nee dat is niet nodig tegen marielin
eensch. IK ben kaal. Hij is verre van kaal. ik zeg scheermes erin en afmakenquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:37 schreef Danny het volgende:
mag ik ff zeggen dat ik marielin VET stoer vind? Eerst 16 uur uit moeten houden met kwallemans Peter Nuninga en dan nog 8 uur in haar uppie.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:37 schreef Danny het volgende:
mag ik ff zeggen dat ik marielin VET stoer vind? Eerst 16 uur uit moeten houden met kwallemans Peter Nuninga en dan nog 8 uur in haar uppie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |