ja, nou nog daadwerkelijk een nieuwe poll HEBBEN als ze dat aankondigenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hey ze hebben de lichtkrantfunctie ontdekt
die hadden ze alquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hey ze hebben de lichtkrantfunctie ontdekt
Gewoon even wachten.. Als ze eenmaal zonder kapje gaan beginnen.....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:28 schreef Nostalgist het volgende:
Kom op Eline..... Gewoon op standje 0...... !
eenschquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:29 schreef Susi het volgende:
En dan vinden ze Peter stóér, omdat hij niet zonder sigaretten kan?
Ja, wat bedoelde ze daarmee, die 2,5 minuut?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:29 schreef Tessio het volgende:
Marielin riep naar Peter: Mag ik de helft van je sigaretten, dan krijg jij 21/2 minuut...........
Peter deed net eerst of hij het niet hoorde totdat marielin riep: Hoorde je me nou?
Peter, merkt dat de camera op hem gericht staat, meteen: Nee.
Ik weet dat het OffTopic is, maar kun je hier niet oprotten met je kutopmerkingen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:24 schreef willem-jozef het volgende:
"lurkertje"? ik las de verslagen en zag daarna je naam als laatste cos-poster, echt waar. dus groette je dmv een reactie.
doe ik!
groetjes aan disana
Douchen, zij krijgt 5 minuten, ze wilde de helft aan Peter geven in ruil voor sigarettenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, wat bedoelde ze daarmee, die 2,5 minuut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |