eensch. IK ben kaal. Hij is verre van kaal. ik zeg scheermes erin en afmakenquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:37 schreef Danny het volgende:
mag ik ff zeggen dat ik marielin VET stoer vind? Eerst 16 uur uit moeten houden met kwallemans Peter Nuninga en dan nog 8 uur in haar uppie.
mag ik ff zeggen dat ik marielin VET stoer vind? Eerst 16 uur uit moeten houden met kwallemans Peter Nuninga en dan nog 8 uur in haar uppie.
yep, hij moet zo kaal als een biljartbal wordenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:34 schreef beequeen het volgende:
Maar ho eens even.Kaal is toch kaal en geen milimeteren? Scheermes de bunker en gladmaken die hap.
[..]
eensch. IK ben kaal. Hij is verre van kaal. ik zeg scheermes erin en afmaken
dat kale neonazi-look past goed bij zijn karakter iddquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:38 schreef BobbyRond het volgende:
Nou, toch respect voor Peter hoor!
Hij had me verteld dat als hij doodziek thuiszit en zeker de deur niet uitgaat, dat ie dan toch z'n haar gaat doen.
En het misstaat em inderdaad niet.
Juist.. Zo doe ik het ook als ik met de tondeuse niet verder kan .. Mes erin maar dat had ik al eerder gezegdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:37 schreef Danny het volgende:
[..]
eensch. IK ben kaal. Hij is verre van kaal. ik zeg scheermes erin en afmaken
denk dat ie wel even schrikt als ie het zo zietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:38 schreef BobbyRond het volgende:
Nou, toch respect voor Peter hoor!
Hij had me verteld dat als hij doodziek thuiszit en zeker de deur niet uitgaat, dat ie dan toch z'n haar gaat doen.
En het misstaat em inderdaad niet.
Ja had ik ook en ik heb het opgegevenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:40 schreef Passie36 het volgende:
Even een vraag tussendoor.
Ik ben een paar uurtjes weggeweest, kom net terug en wil op de bunkersite, lukt niet?
Krijg steeds opnieuw het inlogscherm en als ik dat invul, krijg ik hem direct weer opnieuw?
Meer mensen met dit probleem?
ze melden ook steeds dat er een nieuwe poll staat, maar daar klopt ook geen kut van.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:42 schreef BobbyRond het volgende:
Stemmen tot zaterdag? Foutje bij de redactie
Hij heeft al gezegd dat hij ze wel met haar gaat delen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:42 schreef Joylove het volgende:
Waar is zijn groepsgevoel nu waarom gunt hij Marielin nu geen sigaretten bullshit hij met zijn groepsgevoel
Hmm oke, dus wordt vanavond geen bunker kijken, nou hier maar de berichten volgen dusquote:
Hij heeft het echt gedaan!quote:
lolquote:
Uhh er klopt dus helemaal geen reet van, nu sommige ook niet meer in kunnen loggenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:43 schreef Danny het volgende:
[..]
ze melden ook steeds dat er een nieuwe poll staat, maar daar klopt ook geen kut van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |