zucht, pak een tondeuze en doe het bijezelf, laat je ook even de caps zien? ik ben weer in de regie! laters!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
Kijker heeft inderdaad wel beslist, alleen dit is niet kaal te noemen.
je stelligheid was nogal opvallend, so to speak. en nu ik je toch spreek; die column van je tegen de bunker was een promotieplannetje he?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Danny de complotzoeker!
Mazaru dacht van niet vooraf, ik van wel, ik had gelijk, en dat kwam ik even halen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Danny de complotzoeker!
Mazaru dacht van niet vooraf, ik van wel, ik had gelijk, en dat kwam ik even halen
kaal doe je met een scheermes. doe ik bijna dagelijks namelijk. met een tondeuze krijg je het niet kaal. kort != kaalquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:57 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zucht, pak een tondeuze en doe het bijezelf, laat je ook even de caps zien? ik ben weer in de regie! laters!
iddquote:
eigenlijk het publiekelijk maken van een discussie over het maken van een realityprogramma die tussen mij en Bart (eeuwig) voortduurt. Sta, en stond volledig achter die meningquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:57 schreef Danny het volgende:
[..]
je stelligheid was nogal opvallend, so to speak. en nu ik je toch spreek; die column van je tegen de bunker was een promotieplannetje he?
ik denk de dames Marilien en Eline .... ja hebben ze wel verdient .....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:55 schreef rene90 het volgende:
De dames pol is nu dat "de dames weer mascara krijgen". Rot op echt niet, alleen Marielin heeft het echt verdiend.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:57 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zucht, pak een tondeuze en doe het bijezelf, laat je ook even de caps zien? ik ben weer in de regie! laters!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |