nee hoor, mijn stem ging naar nee. hij heeft nu gewoon 7 pakjes peuken en ik ruik een vooropgesteld plan van de febo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:53 schreef Susi het volgende:
Ik ben zeker de enige die 't stom vind dat hij z'n zin heeft gekregen na wat janken boven ?
Danny de complotzoeker!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:53 schreef Danny het volgende:
[..]
vooraf boven al afgesproken dus? dat of je kent hem een stuk beter dan je eerder beweerde
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Huub, hoelaat gaat de drank naar binnen vanaaf?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:53 schreef Danny het volgende:
[..]
vooraf boven al afgesproken dus? dat of je kent hem een stuk beter dan je eerder beweerde
? de kijker heeft toch beslist? Had dan nee gestemd met zijn allenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:54 schreef Danny het volgende:
[..]
nee hoor, mijn stem ging naar nee. hij heeft nu gewoon 7 pakjes peuken en ik ruik een vooropgesteld plan van de febo.
Nee,ik sluit me helemaal bij je aan. De jankert,met zijn geschreeuw om aandacht.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:53 schreef Susi het volgende:
Ik ben zeker de enige die 't stom vind dat hij z'n zin heeft gekregen na wat janken boven ?
Kijker heeft inderdaad wel beslist, alleen dit is niet kaal te noemen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
? de kijker heeft toch beslist? Had dan nee gestemd met zijn allen
zucht, pak een tondeuze en doe het bijezelf, laat je ook even de caps zien? ik ben weer in de regie! laters!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
Kijker heeft inderdaad wel beslist, alleen dit is niet kaal te noemen.
je stelligheid was nogal opvallend, so to speak. en nu ik je toch spreek; die column van je tegen de bunker was een promotieplannetje he?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Danny de complotzoeker!
Mazaru dacht van niet vooraf, ik van wel, ik had gelijk, en dat kwam ik even halen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Danny de complotzoeker!
Mazaru dacht van niet vooraf, ik van wel, ik had gelijk, en dat kwam ik even halen
kaal doe je met een scheermes. doe ik bijna dagelijks namelijk. met een tondeuze krijg je het niet kaal. kort != kaalquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:57 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zucht, pak een tondeuze en doe het bijezelf, laat je ook even de caps zien? ik ben weer in de regie! laters!
iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |