spater paterquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:02 schreef Danny het volgende:
[..]
oi, jij ging naar de regie terug zodat wij kunnen roddelen
Dus dat, polletje Dementor?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:59 schreef mazaru het volgende:
Van mij zouden jullie hem nu zijn gel terug kunnen geven.
Ik ben benieuwd, vooral wat voor spelletjes je hebt bedachtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach ja, t is toch spannender om te denken dat er een complot achter zit! maar goed ieder zijn meug!
vnvnd wordt iig vuurwerk, tenminste dat hopen we! Nieuw dagduel, de oude die aflopen, de prijzen, en natuurlijk......drank
Als je toch invloed hebt, geeft Jeroen dan geen drankquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach ja, t is toch spannender om te denken dat er een complot achter zit! maar goed ieder zijn meug!
vnvnd wordt iig vuurwerk, tenminste dat hopen we! Nieuw dagduel, de oude die aflopen, de prijzen, en natuurlijk......drank
als er weet ruzie is moet je ze gewoon tegen elkaar laten boksen. bokshandschoenen, scheidsrechter erin en mattenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:59 schreef mazaru het volgende:
Van mij zouden jullie hem nu zijn gel terug kunnen geven.
lolquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:03 schreef BobbyRond het volgende:
Kunnen ze niet met die "smokey eyes" kurk stippen op z'n hoofd maken?
dat was ik wel van plan een dag, maar ik hoorde iets over contracten en daar doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
spater paterkom je nog x langs hier?
Mooi ,quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |