Scheermes erover,scheelt weer een m.mquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
Kijker heeft inderdaad wel beslist, alleen dit is niet kaal te noemen.
Met een scheerapparaat lukt het ook, maar scheermes is veul sneller voor het zelfde effect.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:57 schreef Danny het volgende:
[..]
kaal doe je met een scheermes. doe ik bijna dagelijks namelijk. met een tondeuze krijg je het niet kaal. kort != kaal
We hebben de make-up er net uitgestemd!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:55 schreef rene90 het volgende:
De dames pol is nu dat "de dames weer mascara krijgen".
dat de kijker heeft beslist betekent niet dat er niet boven een dergelijk plan is geopperd natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
? de kijker heeft toch beslist? Had dan nee gestemd met zijn allen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:57 schreef Danny het volgende:
[..]
je stelligheid was nogal opvallend, so to speak. en nu ik je toch spreek; die column van je tegen de bunker was een promotieplannetje he?
Kaler dan dit krijg je het nu nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
Kijker heeft inderdaad wel beslist, alleen dit is niet kaal te noemen.
Onzin, Peter had het er al over voor dat hij naar boven ging.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:54 schreef Danny het volgende:
[..]
nee hoor, mijn stem ging naar nee. hij heeft nu gewoon 7 pakjes peuken en ik ruik een vooropgesteld plan van de febo.
dat heeft ie goed geregeld met z'n vriendjes iddquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:00 schreef rooie3 het volgende:
Slimme Peter.hij heeft nu mooi zijn peukjes.
en een mooi kapselquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:00 schreef rooie3 het volgende:
Ze hadden een scheermesje in de badkamer liggen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:00 schreef D. het volgende:
[..]
Kaler dan dit krijg je het nu niet
Jij wil gewoon graag dat we een millimeter haar behaard noemen, dan kun je zeggen dat je baardgroei hebt
Tis een echte aktiedag vandaag daarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Potdomme, was even de deur uit naar de buurvrouw met een kapot modem en nou is Peter gemaaid.
Maar ligt er waarschijnlijk als eerstvolgende eruit.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:00 schreef rooie3 het volgende:
ach ja, t is toch spannender om te denken dat er een complot achter zit! maar goed ieder zijn meug!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Onzin, Peter had het er al over voor dat hij naar boven ging.
spater paterquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:02 schreef Danny het volgende:
[..]
oi, jij ging naar de regie terug zodat wij kunnen roddelen
Dus dat, polletje Dementor?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:59 schreef mazaru het volgende:
Van mij zouden jullie hem nu zijn gel terug kunnen geven.
Ik ben benieuwd, vooral wat voor spelletjes je hebt bedachtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach ja, t is toch spannender om te denken dat er een complot achter zit! maar goed ieder zijn meug!
vnvnd wordt iig vuurwerk, tenminste dat hopen we! Nieuw dagduel, de oude die aflopen, de prijzen, en natuurlijk......drank
Als je toch invloed hebt, geeft Jeroen dan geen drankquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach ja, t is toch spannender om te denken dat er een complot achter zit! maar goed ieder zijn meug!
vnvnd wordt iig vuurwerk, tenminste dat hopen we! Nieuw dagduel, de oude die aflopen, de prijzen, en natuurlijk......drank
als er weet ruzie is moet je ze gewoon tegen elkaar laten boksen. bokshandschoenen, scheidsrechter erin en mattenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:59 schreef mazaru het volgende:
Van mij zouden jullie hem nu zijn gel terug kunnen geven.
lolquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:03 schreef BobbyRond het volgende:
Kunnen ze niet met die "smokey eyes" kurk stippen op z'n hoofd maken?
dat was ik wel van plan een dag, maar ik hoorde iets over contracten en daar doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
spater paterkom je nog x langs hier?
Mooi ,quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nou ik vind die Jeroen nog steeds erger,die kan alleen maar opdrachten verzieken .quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:02 schreef hondjes het volgende:
[..]
Maar ligt er waarschijnlijk als eerstvolgende eruit.
Na een dag vol stom gedrag, die hem dan in de buitenwereld weer opbreekt.
Hij heb een durp achter zichquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:05 schreef Kinga het volgende:
GVD. Alweer iets voor ONZICHTBARE Pim.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:06 schreef JediMasterLucia het volgende:
eigenlijk vind ik dat marielin ook dat moet krijgen
Calimerootje wil gewoon leukjes overkomen op de streamertjes.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:05 schreef Marrije het volgende:
Waarom geeft Eline haar doucheminuten aan Peter? Groepsgevoel?
Wat een onzin zeg. Ze zegt 'want jij hebt net je haar eraf gehaald'.
En wat krijgt de groep daarvoor? NIKS
Zeer slim Danny en Huub zal je daar niet op antwoorden of hij wil het laatste woord weer zo als normaalquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:05 schreef Danny het volgende:
[..]
dat was ik wel van plan een dag, maar ik hoorde iets over contracten en daar doe ik niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |