ff refreshen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:52 schreef Disana het volgende:
Ik stem op 'Nee laat maar' maar krijg geen tussenstand te zien? Dat vind ik nou juist zo leuk aan stemmen
Ff refreshen, kaal - 20, nee - 14 op het moment.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:52 schreef Disana het volgende:
Ik stem op 'Nee laat maar' maar krijg geen tussenstand te zien? Dat vind ik nou juist zo leuk aan stemmen
Dit draagt bij aan het groepsgevoelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat de mensen die ideeen aandragen, met boeiendere dingen komen. Dit schiet niet op natuurlijk.
amber mag opdonderenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:52 schreef rene90 het volgende:
Die opmerking van Pim weer![]()
Amber is wel nogal triest bezig.
Daar ga ik ook vanuit dat hij het expres heeft gedaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:53 schreef Danny het volgende:
Amber weet niet zeker of Jeroen per ongeluk de opdracht verkloot heeft, dus gaat ze er voor het gemak van uit dat het expres was.
Het mag trouwens duidelijk zijn dat Amber gewoon zelf weg wil en dus Peter probeert het huis uit te lullen. Gewoon optieften allebei.
Amber begint er flink van te balen 'we maken ruzie voor de streamer, we eten voor de streamer, we. . .' en dat gaat nog ff door zo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:54 schreef snetje het volgende:
Amber heeft het door dat ze eigenlijk het Sims poppetje van Danny is
Weten we nog niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:54 schreef Copycat het volgende:
Even voor mijn begrip:
Peter blijft?
Amber wil nog steeds pleite?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:54 schreef Copycat het volgende:
Even voor mijn begrip:
Peter blijft?
Nee, hoor. Hij heeft geen notie. En de meeste mensen hier ook niet.quote:
Het gaat up en down, dan wil Peter wil weg en dan weer niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:54 schreef Copycat het volgende:
Even voor mijn begrip:
Peter blijft?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:54 schreef Dottey het volgende:
Marielin is in slaap gevallen![]()
welteruste meissss
Achgossiequote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:54 schreef Dottey het volgende:
welteruste meissss
amber gaat als peter gaat en schaart zich nu achter peter en tegen jeroen, dat ie een kinderachtig spelletje speelt en dat ze niet alleen in de bunker zit voor het geld (quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:54 schreef Copycat het volgende:
Even voor mijn begrip:
Peter blijft?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Amber zegt dat ze gaat als Peter weggaat.
Peter wil weg omdat hij geen gel heeft, omdat Jeroen vervelend is
Peter heeft haar maar mooi laten zitten in haar eentje......................quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:56 schreef Pek het volgende:
[..]
Achgossie![]()
Het kind is echt kapot, zielig gewoon.
En zijn niveau wordt ook steeds lager. We zitten nu op groep 4 niveauquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:56 schreef NrTH het volgende:
Als die kasthomo nou gewoon toegeeft dat hij het niet kan winnen van Jeroen dan zijn ze klaar, maar hij blijft maar proberen, wat een klein triest kind
Ik vraag me af of Peter wel aan de uitslag van de poll gehouden kan worden als de stemmers hem kaal willen zien.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:56 schreef BobbyRond het volgende:
Ligt het aan mij of is het grappig:
Peter kaal voor sigaretten, en dan over 2 dagen eruit stemmen
mee eensquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:56 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, hoor. Hij heeft geen notie. En de meeste mensen hier ook niet.
Dit is gewoon een eliminatietactiek van Jeroen. Hij pakt Peter op zijn zwakke punten en jaagt hem op de kast en wel op zo'n manier dat de rest van de groep zich tegen de voorspelbare reactie van Peter keert. De rest is sowieso geen enkele match voor hem, misschien met uitzondering van Marielin. Maar die is sowieso als volgende aan de beurt. Pim is een pushover, Eline een dwepend kuiken en Amber houdt het geen 12 dagen meer vol. De rest van de groep snapt niet dat Jeroen juist de eerste is die ze eruit moeten werken. Ze hebben geen strategisch inzicht.
Pff, waarom is ze hier aan begonnen dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Amber begint er flink van te balen 'we maken ruzie voor de streamer, we eten voor de streamer, we. . .' en dat gaat nog ff door zo.
quote:
Allemaal grootspraak. Doet die nooit.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:57 schreef ditisHuub het volgende:
ik wil die Peter echt wel kaal zien!
Nee, maar als hij het niet doet krijgt hij ook niet die sigaretten natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Peter wel aan de uitslag van de poll gehouden kan worden als de stemmers hem kaal willen zien.
Niet voor haarzelf?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pff, waarom is ze hier aan begonnen dan?
Beter zo, gaat de tijd sneller.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:54 schreef Dottey het volgende:
welteruste meissss
quote:
Of voor het groepsgevoelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:58 schreef Tessio het volgende:
[..]
Maar dan niet voor sigaretten, maar voor zijn oh zo geliefde pot gel terug! Gna gna.
Dus jij snapt alles,maar Pim en de meeste mensen die hier kijken niet.Dat is een goeie pfffquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:56 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, hoor. Hij heeft geen notie. En de meeste mensen hier ook niet.
Dit is gewoon een eliminatietactiek van Jeroen. Hij pakt Peter op zijn zwakke punten en jaagt hem op de kast en wel op zo'n manier dat de rest van de groep zich tegen de voorspelbare reactie van Peter keert. De rest is sowieso geen enkele match voor hem, misschien met uitzondering van Marielin. Maar die is sowieso als volgende aan de beurt. Pim is een pushover, Eline een dwepend kuiken en Amber houdt het geen 12 dagen meer vol. De rest van de groep snapt niet dat Jeroen juist de eerste is die ze eruit moeten werken. Ze hebben geen strategisch inzicht.
en vnvnd zooi drank erinquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat gaat bloed geven tegen de muur......
Ja dit vind ik echt leuk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:56 schreef BobbyRond het volgende:
Ligt het aan mij of is het grappig:
Peter kaal voor sigaretten, en dan over 2 dagen eruit stemmen
Zo gaat het al een tijdje, mijn idee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:00 schreef NrTH het volgende:
"Dat is vluchtgedrag in een discussie" zegt Jeroen, en daar slaat hij even een spijker op de kop. ^^
Kaal voor sigaretten ???quote:
Kan ze bij Peter toch boeken, incl. 'artiesten'quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Geen flauw idee, misschien verwachtte ze een vakantie all inclusive of zo?
Idd, alles is al lang gezegd, maar Peter kan het niet hebben dat Jeroen hem vast praat, daarom blijft hij continu proberen om een punt te maken.quote:
Zou ze ook kunnen paaldansen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:02 schreef Tessio het volgende:
[..]
Kan ze bij Peter toch boeken, incl. 'artiesten'
quote:
tnxquote:
Daarom is dit ook zo'n goeie dag, toen ik Peter vanochtend in die greppel zag liggen vond ik het een held en een paar uur later is het de grootste lul die er rondloopt, dat is toch mooie tv!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:57 schreef Tessio het volgende:
[..]
Peter heeft haar maar mooi laten zitten in haar eentje......................
Pim is op geen enkele manier opgewassen tegen de spelletjes van Jeroen. Dat zou hij zelf inmiddels moeten inzien, als hij het spel wilt spelenquote:
Hoezo? Hij stookt iedereen op 9althans, doet domme pogingen) Laat Marielin alleen achter , negeert haar tot ze van het gezeik in slaap valt, maakt haar wakker en verteld HET NIEUW dat Jeroen er voor de lol inzit waarop Marielin slaapdronken antwoord, ja dat hoorde ik ook wel en dat weet Jeroen zelf ook wel hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
Peter is geen partij voor hem, het is bijna zíelig voor Peter.
Peter.. ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoezo? Hij stookt iedereen op 9althans, doet domme pogingen) Laat Marielin alleen achter , negeert haar tot ze van het gezeik in slaap valt, maakt haar wakker en verteld HET NIEUW dat Jeroen er voor de lol inzit waarop Marielin slaapdronken antwoord, ja dat hoorde ik ook wel en dat weet Jeroen zelf ook wel hoor.
Wie is er nou zielig in deze?
kan je eric niet opsnorren voor een ouderwets potje rellen vannacht huub ! groetjes aan clairequote:
Het was nit Peter die Marielin wakker maakte.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoezo? Hij stookt iedereen op 9althans, doet domme pogingen) Laat Marielin alleen achter , negeert haar tot ze van het gezeik in slaap valt, maakt haar wakker en verteld HET NIEUW dat Jeroen er voor de lol inzit waarop Marielin slaapdronken antwoord, ja dat hoorde ik ook wel en dat weet Jeroen zelf ook wel hoor.
Wie is er nou zielig in deze?
Yep, gratis zelfs. Fuckers.quote:
Idd, en er is zelfs niemand die pohost zeurt en met een kroontje op met haar voetjes stampt...?quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:08 schreef Marrije het volgende:
dat mag wel beperkt worden tot maximaal 1 x per dag.
quote:
Ik las op de blog van Huub dat dat het geval is. Er schijnt een link te zijn naar gratis streams.quote:
1 x per dag!?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat mag wel beperkt worden tot maximaal 1 x per dag.
Wat is er gestuurd?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:10 schreef beequeen het volgende:
Ze censureren de mail iig niet. Dat is wel leuk.
Pim sowieso niet, en de meeste mensen op Fok zijn altijd meer op zoek naar een zondebok dan dat ze over het spel willen nadenken. Er zullen ongetwijfeld meer mensen zijn die de tactiek van Jeroen doorhebben, maar die hoeven niet allemaal te posten, hequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:00 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Dus jij snapt alles,maar Pim en de meeste mensen die hier kijken niet.Dat is een goeie pfff
Al is dat zo, het boeit Jeroen geen ene rukquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:11 schreef mazaru het volgende:
Waarom denk ik nou dat Peter de hele boel bij elkaar loopt te verzinnen?
Fanmail aan Peter sturen: "Peter ga eens deaud"quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:11 schreef mazaru het volgende:
Waarom denk ik nou dat Peter de hele boel bij elkaar loopt te verzinnen?
heb jij 8 kilo op je vingers zitten normaal gesproken dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:08 schreef BobbyRond het volgende:
Ik ben 2 kilo afgevallen in de bunker, maar 8 kilo afgevallen van het typen hier op FOK!
Natuurlijk speelt Jeroen het spel, als enige helaas.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
Jeroen speelt het spel, is iedereen daar de baas.
Peter is geen partij voor hem, het is bijna zíelig voor Peter.
O men, wat een hekel heb ik aan Jeroen
o.a. dat Peter een mietje is met z'n gel en Jeroen een gemeen pisventje, of iets van die strekkingquote:
Bedankt!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:14 schreef Pek het volgende:
o.a. dat Peter een mietje is met z'n gel en Jeroen een gemeen pisventje, of iets van die strekking
Peter kreeg post van GP dat Jeroen een sukkel is en hij zich door hem niet op de kast moet laten jagen.quote:
Precies, het is gewoon voerenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:12 schreef Nostalgist het volgende:
Eline heeft het door..... Deze mail wordt niet voor niets doorgestuurd....
maar wel eerst kaal ! mocht dat de uitslag van de poll zijnquote:
Dat is zo'n huisvrouwen forum toch? Verklaart al wel wat jaquote:
je hebt me vorige week nog kunnen zien... geen vragen stellen die je zelf kan beantwoordenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
heb jij 8 kilo op je vingers zitten normaal gesproken dan?
Wie is GP?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:15 schreef beequeen het volgende:
Peter kreeg post van GP dat Jeroen een sukkel is en hij zich door hem niet op de kast moet laten jagen.
Vriendelijk naar Jeroen toe was het iig niet.
Spuit 11.![]()
Stel hier een vraag aan de makers van The Bunkerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:04 schreef BobbyRond het volgende:
Is die hulp in de isloatie poll niet oud? Tis nog maar een paar uur, dus kaarsjes heeft ze niet nodig.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:16 schreef Chanel5 het volgende:
Peter krijgt weer praatjes, komt zeker door de mail./post..
eline heeft fanmail gehad met bijtjes erop.. met zet hem op... blabla.. van jet en tien (of zo)quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:12 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Pim sowieso niet,zo denk jij erover en de meeste mensen op Fok zijn altijd meer op zoek naar een zondebok dan dat ze over het spel willen nadenken.hoe weet jij dat? Er zullen ongetwijfeld meer mensen zijn die de tactiek van Jeroen doorhebben, maar die hoeven niet allemaal te posten, heOver de mensen die niet posten kun je helemaal niet over oordelen miz
ik weet toch niet waar jij in prive sfeer jouw handen stopt?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:16 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
je hebt me vorige week nog kunnen zien... geen vragen stellen die je zelf kan beantwoorden
Had Renate aanhang dan?quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:17 schreef Copycat het volgende:
Oh wacht, die Golden Shower site. Maar dan anders.
tuurlijk heb ik de tactiek door van Jeroen en moet zeggen hij doet het perfect .... hij speelt het spelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:12 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Pim sowieso niet, en de meeste mensen op Fok zijn altijd meer op zoek naar een zondebok dan dat ze over het spel willen nadenken. Er zullen ongetwijfeld meer mensen zijn die de tactiek van Jeroen doorhebben, maar die hoeven niet allemaal te posten, he
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:23 schreef Dottey het volgende:
gewoon matrassen op de grond allemaal .. en een grote slaaporgie der van maken
I guess they need booze as wellquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:23 schreef Dottey het volgende:
Zo lang ze er geen strippers bij doen....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:23 schreef Dottey het volgende:
ach, het staat op mijn weblog, maar hij is gewoon een beetje triest, maar goed! back to the bunker! ziet er naar uit dat Peter zijn kop kaal gaat scherenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik las op de blog van Huub dat dat het geval is. Er schijnt een link te zijn naar gratis streams.
Huub, kom er maar in.
dan moeten ze dat zelf doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo lang ze er geen strippers bij doen....
Zegt de expertquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:27 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
drank zorgt altijd voor heftige streams
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach, het staat op mijn weblog, maar hij is gewoon een beetje triest, maar goed! back to the bunker! ziet er naar uit dat Peter zijn kop kaal gaat scheren
me2!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:13 schreef beequeen het volgende:
Ik krijg bij Jeroen echt een Nicolaas gevoel. Oeps, ik mag niet meer vergelijken.
Oranjebitter en passoa-jus, alleen maar oranje drankjes?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
dan moeten ze dat zelf doen![]()
drank idd een goede optie... en voor iedereen een bitterbal ?
Poll:quote:
Wat voor spelletjes? Geen Pim Pam Pet denk ik. Huub zit boven.quote:Feestje vanavond?
»Ja, veel drank en spelletjes
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:20 schreef NrTH het volgende:
[..]
Had Renate aanhang dan?
Nu word ik toch benieuwd naar dat forum, kunnen alleen maar geraniumwijven zijn daar
Echt hè? Zelfs "het is niet errrrg".quote:
indd, leukste dag tot nu toe vindt ikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:30 schreef Nostalgist het volgende:
Gave streams nu hoor..... Goed gedaan, redactie!
Oeh, ik ga even stemmen.....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Poll:
[..]
Wat voor spelletjes? Geen Pim Pam Pet denk ik. Huub zit boven.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Poll:
[..]
Wat voor spelletjes? Geen Pim Pam Pet denk ik. Huub zit boven.
Peter reageert emotioneel. Het ging hem waarschijnlijk niet om de gel, en vertrekken doet ´ie sowieso niet. Dit is zijn reactie op situatie die oneerlijk is in zijn ogen, een poging om bijval te krijgen. Jammer voor hem dat hij niet inziet dat de tactiek van de lange adem de beste is. Hij hoefde niet meer te doen dan minzaam te lachen na het bericht dat Jeroen de opdracht verkloot had, en 48 uur te wachten. Maar ja...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:23 schreef snetje het volgende:
[..]
tuurlijk heb ik de tactiek door van Jeroen en moet zeggen hij doet het perfect .... hij speelt het spel
zo hebben we ook de tactiek door van Peter ... die probeert de boel te chanteren
niks daarvan !quote:
groepsgevoel is hier prima! zit tegenover Dementor de COS in de gaten te houden,quote:
+zeiken om peuken....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:33 schreef snetje het volgende:
[..]
niks daarvan !om zeker daarna weer te gaan bleren van ik doe het niet en weer 12 uur aanvragen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
groepsgevoel is hier prima! zit tegenover Dementor de COS in de gaten te houden,
sommige mensen zijn aan het eten,Bartje zit met nog wat mensen in de Regie, Bram doet ff een tukje, het is tot nu toe een topdag en vnvnd wordt ook fantastisch!
Bier ? Wodka?quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:35 schreef logicc123 het volgende:
Ik heb een idee!!
als peter zijn kop gaat scheren, een tondeuse in the bunker laten komen, maar dan wel eentje die bijna leeg is!!!,
Loopt ie de rest van de tijd met een half kaal hoofd rond![]()
Zonde he?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Peter reageert emotioneel. Het ging hem waarschijnlijk niet om de gel, en vertrekken doet ´ie sowieso niet. Dit is zijn reactie op situatie die oneerlijk is in zijn ogen, een poging om bijval te krijgen. Jammer voor hem dat hij niet inziet dat de tactiek van de lange adem de beste is. Hij hoefde niet meer te doen dan minzaam te lachen na het bericht dat Jeroen de opdracht verkloot had, en 48 uur te wachten. Maar ja...
hahaha, maar ja dat komt omdat als jij wat zegt wat ik mij persoonlijk kan aantrekken, ik dat dan ook direct doe.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ik doelde op het "groepsgevoel" een verdieping lager.
Maar leuk om even een sfeerimpressie te krijgen van hoe de redactie er zo op een doordeweekse Bevrijdingsdag bij zit.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:37 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hahaha, maar ja dat komt omdat als jij wat zegt wat ik mij persoonlijk kan aantrekken, ik dat dan ook direct doe.
BB5 revisited !quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:35 schreef logicc123 het volgende:
Ik heb een idee!!
als peter zijn kop gaat scheren, een tondeuse in the bunker laten komen, maar dan wel eentje die bijna leeg is!!!,
dan ligt gelijk iedereen binnen een half uur voor pampusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:37 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Goldstrike er in gooien vanavond..
En dan kaartje blazen.
Dat merk je als het goed is meteen, want dan gaat ie al veel langzamer dan normaal, of je moet nooit een scheerapparaat gebruiken.quote:
Bierspel yes!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:40 schreef snetje het volgende:
[..]
dan ligt gelijk iedereen binnen een half uur voor pampus![]()
ze willen graag bier .... bierspel erbij lijkt me ook wel leuk
Mennoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:35 schreef logicc123 het volgende:
Ik heb een idee!!
"Ach, met zijn verjaardag wilde hij toch kaal gaan"quote:
Doel je meteen op Peters hoofd epileren of harsen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat merk je als het goed is meteen, want dan gaat ie al veel langzamer dan normaal, of je moet nooit een scheerapparaat gebruiken.
en dan 2 geketend ook nog ...waarvan 1 ook nog eens kaal is ...quote:
Welk percentage van de Waterstofperoxide ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:42 schreef logicc123 het volgende:
Of Peter zijn gel terug geven, maar dan die gel mengen met peroxide, krijgt ie opeens blond haar![]()
of draaf ik een beetje door
i dont know, ik heb er verder geen verstand vanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Welk percentage van de Waterstofperoxide ?
Dat voelt ie gelijk aan z'n vingers als het sterke perroxide is.Moet trouwens minstens 12% zijn wil zijn donkere haar blond worden,met een minder percentage wordt het oranje"ook leuk"quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:42 schreef logicc123 het volgende:
Of Peter zijn gel terug geven, maar dan die gel mengen met peroxide, krijgt ie opeens blond haar![]()
of draaf ik een beetje door
Ach, wat is een nul meer of minder.....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:44 schreef logicc123 het volgende:
[..]
i dont know, ik heb er verder geen verstand van
ow oke,quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:44 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Dat voelt ie gelijk aan z'n vingers als het sterke perroxide is.
Bij ons was meestal 1 iemand de lul, hoe meer je moet drinken, hoe sneller je ze er af blaastquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:40 schreef snetje het volgende:
[..]
dan ligt gelijk iedereen binnen een half uur voor pampus![]()
ze willen graag bier .... bierspel erbij lijkt me ook wel leuk
Ahhh, piepte ze pijpen?quote:
En jij kent die kerel IRL.. weet je wel wat je 'm aaaaaandoet!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:43 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Doel je meteen op Peters hoofd epileren of harsen?
Mijn piepelemientje steigerdequote:
* rene90 meldt zichquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:50 schreef beequeen het volgende:
Wie wil er nou door zoiets gepijpt worden? Laat de antwoorden maar zitten.![]()
[ afbeelding ]
Gewoon keihard in der mondje neuken... Dat werkt welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:50 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb hier nog een pakje kaarten liggen wat nog aan elkaar plakt van de goldstrike ....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:46 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Bij ons was meestal 1 iemand de lul, hoe meer je moet drinken, hoe sneller je ze er af blaast![]()
Of hoe heet dat mexxen ofzo met bier is ook wel lachen.
Wat begrijp je niet aan: laat de antwoorden maar zitten?quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:52 schreef snetje het volgende:
[..]
ik heb hier nog een pakje kaarten liggen wat nog aan elkaar plakt van de goldstrike ....
En terecht, er gebeurt van allesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:50 schreef D. het volgende:
Damn, de COS'sen gaan er op een rap tempo doorheen vandaag
D'r hoofd onder de tafel en ze mag niet praten met d'r mond volquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:50 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Na dat jointje liggen ze allemaal plat, al die niet rokers/blowersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:53 schreef Pek het volgende:
[..]
En terecht, er gebeurt van alles![]()
Het kakt nu een beetje in, maar na dat blowtje?
Daar las ik ook overheenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan: laat de antwoorden maar zitten?
Ja sorry, een paar dagen geleden kende ik het woord nog nietquote:
Dan maar coke erin, dan worden ze lekker kwiekquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:54 schreef NrTH het volgende:
[..]
Na dat jointje liggen ze allemaal plat, al die niet rokers/blowers
Beginnersfoutje. Het is je vergeven.quote:
XTCquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan maar coke erin, dan worden ze lekker kwiek
Of ze worden giechelig en kroeliewoeliequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:54 schreef NrTH het volgende:
[..]
Na dat jointje liggen ze allemaal plat, al die niet rokers/blowers
Nee, waar was je nou?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:56 schreef Laysa het volgende:
heb het een paar daagies nie echt gevolgd....
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:57 schreef NrTH het volgende:
Ze krijgen wel een heerlijke vreetkick zo.. en dat zonder eten
Nee, jij trekt volle z....te makkelijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:50 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Of van Bob de Blowertquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:59 schreef Nostalgist het volgende:
Bart's hulp is nodig voor het goed draaien van de sigaret.....
Ja.quote:
Oh.. Ok.. Apart..quote:
De joint is eigen initiatiefquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:03 schreef hondjes het volgende:
hebben ze hier om gevraagd of moet dit als opdracht.
En geeft zijn dochters pr0n-namenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:59 schreef Eg_Wel het volgende:
Amber's vader "zit in de coffee-shops"?
Je bent duidelijk een beetje pissed op Peter. Is niet erg. Ik zou het ook zijn hoor. Zo zit de mens nu eenmaal in elkaar.quote:
nopequote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
Beeld staat stil en geluid is weg. Hebben jullie dat ook?
Mooi toch ditquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:04 schreef FuTilE het volgende:
Mijn god, in deze tijd had ik al 25 gram in netjes binnenstebuiten gedraaide joints verwerkt.
...en opgerooktquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:04 schreef FuTilE het volgende:
Mijn god, in deze tijd had ik al 25 gram in netjes binnenstebuiten gedraaide joints verwerkt.
Raar he, de grootste socializer binnen is hier de grootste sadistquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bent duidelijk een beetje pissed op Peter. Is niet erg. Ik zou het ook zijn hoor. Zo zit de mens nu eenmaal in elkaar.
Binnenstebuiten is ook weer overdrevenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:04 schreef FuTilE het volgende:
Het beeld staat stil ja, al een tijdje.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
Beeld staat stil en geluid is weg. Hebben jullie dat ook?
Druk even op stop en weer op play, zal het wel fixxen denk ik.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:06 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Het beeld staat stil ja, al een tijdje.
Socializers passen zich aan, hij past zich hier aan de fok cultuurquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:05 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Raar he, de grootste socializer binnen is hier de grootste sadist
bolquote:
Ja nu doet tie het weer.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:06 schreef NrTH het volgende:
[..]
Druk even op stop en weer op play, zal het wel fixxen denk ik.
Hier loopt het gewoon door iig.
Nee hoor, hij was zelfs onwijs te spreken over deze actie van Peter.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bent duidelijk een beetje pissed op Peter. Is niet erg. Ik zou het ook zijn hoor. Zo zit de mens nu eenmaal in elkaar.
Dat bedoel ik!!!!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee hoor, hij was zelfs onwijs te spreken over deze actie van Peter.
Mja, "bol.com" was beter geweest, fail/facepalmquote:
Ik vond donkerblauw mooi, maar deed niet genoegquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:09 schreef D. het volgende:
[..]
klinkt logisch
Ik vind zwart mooi, daarom koos ik daarvoor
Het antwoord is 42quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:08 schreef Spooky4u het volgende:
Tis ook altijd een vraag die beantwoord wordt he
Ben bang van wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:06 schreef hondjes het volgende:
Blijft Amber met zo een chagerijnige kop rondlopen.
Rook een Glass vloei, das dun, stevig en lekkerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Vind ik niet, komt de smaak zeker ten goede. Maar ik draai(de) dan ook vrij dunne joints.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |