Nee, waar was je nou?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:56 schreef Laysa het volgende:
heb het een paar daagies nie echt gevolgd....
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:57 schreef NrTH het volgende:
Ze krijgen wel een heerlijke vreetkick zo.. en dat zonder eten
Nee, jij trekt volle z....te makkelijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:50 schreef beequeen het volgende:
Wie wil er nou door zoiets gepijpt worden? Laat de antwoorden maar zitten.![]()
[ afbeelding ]
Of van Bob de Blowertquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:59 schreef Nostalgist het volgende:
Bart's hulp is nodig voor het goed draaien van de sigaret.....
Ja.quote:
Oh.. Ok.. Apart..quote:
De joint is eigen initiatiefquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:03 schreef hondjes het volgende:
hebben ze hier om gevraagd of moet dit als opdracht.
En geeft zijn dochters pr0n-namenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:59 schreef Eg_Wel het volgende:
Amber's vader "zit in de coffee-shops"?
Je bent duidelijk een beetje pissed op Peter. Is niet erg. Ik zou het ook zijn hoor. Zo zit de mens nu eenmaal in elkaar.quote:
nopequote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
Beeld staat stil en geluid is weg. Hebben jullie dat ook?
Mooi toch ditquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:04 schreef FuTilE het volgende:
Mijn god, in deze tijd had ik al 25 gram in netjes binnenstebuiten gedraaide joints verwerkt.
...en opgerooktquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:04 schreef FuTilE het volgende:
Mijn god, in deze tijd had ik al 25 gram in netjes binnenstebuiten gedraaide joints verwerkt.
Raar he, de grootste socializer binnen is hier de grootste sadistquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bent duidelijk een beetje pissed op Peter. Is niet erg. Ik zou het ook zijn hoor. Zo zit de mens nu eenmaal in elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |