quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:37 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hahaha, maar ja dat komt omdat als jij wat zegt wat ik mij persoonlijk kan aantrekken, ik dat dan ook direct doe.
BB5 revisited !quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:35 schreef logicc123 het volgende:
Ik heb een idee!!
als peter zijn kop gaat scheren, een tondeuse in the bunker laten komen, maar dan wel eentje die bijna leeg is!!!,
Loopt ie de rest van de tijd met een half kaal hoofd rond![]()
dan ligt gelijk iedereen binnen een half uur voor pampusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:37 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Goldstrike er in gooien vanavond..
En dan kaartje blazen.
Dat merk je als het goed is meteen, want dan gaat ie al veel langzamer dan normaal, of je moet nooit een scheerapparaat gebruiken.quote:
Bierspel yes!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:40 schreef snetje het volgende:
[..]
dan ligt gelijk iedereen binnen een half uur voor pampus![]()
ze willen graag bier .... bierspel erbij lijkt me ook wel leuk
Mennoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:35 schreef logicc123 het volgende:
Ik heb een idee!!
als peter zijn kop gaat scheren, een tondeuse in the bunker laten komen, maar dan wel eentje die bijna leeg is!!!,
Loopt ie de rest van de tijd met een half kaal hoofd rond![]()
"Ach, met zijn verjaardag wilde hij toch kaal gaan"quote:
Doel je meteen op Peters hoofd epileren of harsen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat merk je als het goed is meteen, want dan gaat ie al veel langzamer dan normaal, of je moet nooit een scheerapparaat gebruiken.
en dan 2 geketend ook nog ...waarvan 1 ook nog eens kaal is ...quote:
Welk percentage van de Waterstofperoxide ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:42 schreef logicc123 het volgende:
Of Peter zijn gel terug geven, maar dan die gel mengen met peroxide, krijgt ie opeens blond haar![]()
of draaf ik een beetje door
i dont know, ik heb er verder geen verstand vanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Welk percentage van de Waterstofperoxide ?
Dat voelt ie gelijk aan z'n vingers als het sterke perroxide is.Moet trouwens minstens 12% zijn wil zijn donkere haar blond worden,met een minder percentage wordt het oranje"ook leuk"quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:42 schreef logicc123 het volgende:
Of Peter zijn gel terug geven, maar dan die gel mengen met peroxide, krijgt ie opeens blond haar![]()
of draaf ik een beetje door
Ach, wat is een nul meer of minder.....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:44 schreef logicc123 het volgende:
[..]
i dont know, ik heb er verder geen verstand van
ow oke,quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:44 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Dat voelt ie gelijk aan z'n vingers als het sterke perroxide is.
Bij ons was meestal 1 iemand de lul, hoe meer je moet drinken, hoe sneller je ze er af blaastquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:40 schreef snetje het volgende:
[..]
dan ligt gelijk iedereen binnen een half uur voor pampus![]()
ze willen graag bier .... bierspel erbij lijkt me ook wel leuk
Ahhh, piepte ze pijpen?quote:
En jij kent die kerel IRL.. weet je wel wat je 'm aaaaaandoet!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:43 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Doel je meteen op Peters hoofd epileren of harsen?
Mijn piepelemientje steigerdequote:
* rene90 meldt zichquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:50 schreef beequeen het volgende:
Wie wil er nou door zoiets gepijpt worden? Laat de antwoorden maar zitten.![]()
[ afbeelding ]
Gewoon keihard in der mondje neuken... Dat werkt welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:50 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb hier nog een pakje kaarten liggen wat nog aan elkaar plakt van de goldstrike ....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:46 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Bij ons was meestal 1 iemand de lul, hoe meer je moet drinken, hoe sneller je ze er af blaast![]()
Of hoe heet dat mexxen ofzo met bier is ook wel lachen.
Wat begrijp je niet aan: laat de antwoorden maar zitten?quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:52 schreef snetje het volgende:
[..]
ik heb hier nog een pakje kaarten liggen wat nog aan elkaar plakt van de goldstrike ....
En terecht, er gebeurt van allesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:50 schreef D. het volgende:
Damn, de COS'sen gaan er op een rap tempo doorheen vandaag
D'r hoofd onder de tafel en ze mag niet praten met d'r mond volquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:50 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Na dat jointje liggen ze allemaal plat, al die niet rokers/blowersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:53 schreef Pek het volgende:
[..]
En terecht, er gebeurt van alles![]()
Het kakt nu een beetje in, maar na dat blowtje?
Daar las ik ook overheenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan: laat de antwoorden maar zitten?
Ja sorry, een paar dagen geleden kende ik het woord nog nietquote:
Dan maar coke erin, dan worden ze lekker kwiekquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:54 schreef NrTH het volgende:
[..]
Na dat jointje liggen ze allemaal plat, al die niet rokers/blowers
Beginnersfoutje. Het is je vergeven.quote:
XTCquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan maar coke erin, dan worden ze lekker kwiek
Of ze worden giechelig en kroeliewoeliequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:54 schreef NrTH het volgende:
[..]
Na dat jointje liggen ze allemaal plat, al die niet rokers/blowers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |