Mijn piepelemientje steigerdequote:
* rene90 meldt zichquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:50 schreef beequeen het volgende:
Wie wil er nou door zoiets gepijpt worden? Laat de antwoorden maar zitten.![]()
[ afbeelding ]
Gewoon keihard in der mondje neuken... Dat werkt welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:50 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb hier nog een pakje kaarten liggen wat nog aan elkaar plakt van de goldstrike ....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:46 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Bij ons was meestal 1 iemand de lul, hoe meer je moet drinken, hoe sneller je ze er af blaast![]()
Of hoe heet dat mexxen ofzo met bier is ook wel lachen.
Wat begrijp je niet aan: laat de antwoorden maar zitten?quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:52 schreef snetje het volgende:
[..]
ik heb hier nog een pakje kaarten liggen wat nog aan elkaar plakt van de goldstrike ....
En terecht, er gebeurt van allesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:50 schreef D. het volgende:
Damn, de COS'sen gaan er op een rap tempo doorheen vandaag
D'r hoofd onder de tafel en ze mag niet praten met d'r mond volquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:50 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Na dat jointje liggen ze allemaal plat, al die niet rokers/blowersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:53 schreef Pek het volgende:
[..]
En terecht, er gebeurt van alles![]()
Het kakt nu een beetje in, maar na dat blowtje?
Daar las ik ook overheenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan: laat de antwoorden maar zitten?
Ja sorry, een paar dagen geleden kende ik het woord nog nietquote:
Dan maar coke erin, dan worden ze lekker kwiekquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:54 schreef NrTH het volgende:
[..]
Na dat jointje liggen ze allemaal plat, al die niet rokers/blowers
Beginnersfoutje. Het is je vergeven.quote:
XTCquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan maar coke erin, dan worden ze lekker kwiek
Of ze worden giechelig en kroeliewoeliequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:54 schreef NrTH het volgende:
[..]
Na dat jointje liggen ze allemaal plat, al die niet rokers/blowers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |