Poll:quote:
Wat voor spelletjes? Geen Pim Pam Pet denk ik. Huub zit boven.quote:Feestje vanavond?
»Ja, veel drank en spelletjes
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:20 schreef NrTH het volgende:
[..]
Had Renate aanhang dan?
Nu word ik toch benieuwd naar dat forum, kunnen alleen maar geraniumwijven zijn daar
Echt hè? Zelfs "het is niet errrrg".quote:
indd, leukste dag tot nu toe vindt ikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:30 schreef Nostalgist het volgende:
Gave streams nu hoor..... Goed gedaan, redactie!
Oeh, ik ga even stemmen.....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Poll:
[..]
Wat voor spelletjes? Geen Pim Pam Pet denk ik. Huub zit boven.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Poll:
[..]
Wat voor spelletjes? Geen Pim Pam Pet denk ik. Huub zit boven.
Peter reageert emotioneel. Het ging hem waarschijnlijk niet om de gel, en vertrekken doet ´ie sowieso niet. Dit is zijn reactie op situatie die oneerlijk is in zijn ogen, een poging om bijval te krijgen. Jammer voor hem dat hij niet inziet dat de tactiek van de lange adem de beste is. Hij hoefde niet meer te doen dan minzaam te lachen na het bericht dat Jeroen de opdracht verkloot had, en 48 uur te wachten. Maar ja...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:23 schreef snetje het volgende:
[..]
tuurlijk heb ik de tactiek door van Jeroen en moet zeggen hij doet het perfect .... hij speelt het spel
zo hebben we ook de tactiek door van Peter ... die probeert de boel te chanteren
niks daarvan !quote:
groepsgevoel is hier prima! zit tegenover Dementor de COS in de gaten te houden,quote:
+zeiken om peuken....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:33 schreef snetje het volgende:
[..]
niks daarvan !om zeker daarna weer te gaan bleren van ik doe het niet en weer 12 uur aanvragen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
groepsgevoel is hier prima! zit tegenover Dementor de COS in de gaten te houden,
sommige mensen zijn aan het eten,Bartje zit met nog wat mensen in de Regie, Bram doet ff een tukje, het is tot nu toe een topdag en vnvnd wordt ook fantastisch!
Bier ? Wodka?quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:35 schreef logicc123 het volgende:
Ik heb een idee!!
als peter zijn kop gaat scheren, een tondeuse in the bunker laten komen, maar dan wel eentje die bijna leeg is!!!,
Loopt ie de rest van de tijd met een half kaal hoofd rond![]()
Zonde he?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Peter reageert emotioneel. Het ging hem waarschijnlijk niet om de gel, en vertrekken doet ´ie sowieso niet. Dit is zijn reactie op situatie die oneerlijk is in zijn ogen, een poging om bijval te krijgen. Jammer voor hem dat hij niet inziet dat de tactiek van de lange adem de beste is. Hij hoefde niet meer te doen dan minzaam te lachen na het bericht dat Jeroen de opdracht verkloot had, en 48 uur te wachten. Maar ja...
hahaha, maar ja dat komt omdat als jij wat zegt wat ik mij persoonlijk kan aantrekken, ik dat dan ook direct doe.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ik doelde op het "groepsgevoel" een verdieping lager.
Maar leuk om even een sfeerimpressie te krijgen van hoe de redactie er zo op een doordeweekse Bevrijdingsdag bij zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |