en vnvnd zooi drank erinquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat gaat bloed geven tegen de muur......
Ja dit vind ik echt leuk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:56 schreef BobbyRond het volgende:
Ligt het aan mij of is het grappig:
Peter kaal voor sigaretten, en dan over 2 dagen eruit stemmen
Zo gaat het al een tijdje, mijn idee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:00 schreef NrTH het volgende:
"Dat is vluchtgedrag in een discussie" zegt Jeroen, en daar slaat hij even een spijker op de kop. ^^
Kaal voor sigaretten ???quote:
Kan ze bij Peter toch boeken, incl. 'artiesten'quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Geen flauw idee, misschien verwachtte ze een vakantie all inclusive of zo?
Idd, alles is al lang gezegd, maar Peter kan het niet hebben dat Jeroen hem vast praat, daarom blijft hij continu proberen om een punt te maken.quote:
Zou ze ook kunnen paaldansen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:02 schreef Tessio het volgende:
[..]
Kan ze bij Peter toch boeken, incl. 'artiesten'
quote:
tnxquote:
Daarom is dit ook zo'n goeie dag, toen ik Peter vanochtend in die greppel zag liggen vond ik het een held en een paar uur later is het de grootste lul die er rondloopt, dat is toch mooie tv!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:57 schreef Tessio het volgende:
[..]
Peter heeft haar maar mooi laten zitten in haar eentje......................
Pim is op geen enkele manier opgewassen tegen de spelletjes van Jeroen. Dat zou hij zelf inmiddels moeten inzien, als hij het spel wilt spelenquote:
Hoezo? Hij stookt iedereen op 9althans, doet domme pogingen) Laat Marielin alleen achter , negeert haar tot ze van het gezeik in slaap valt, maakt haar wakker en verteld HET NIEUW dat Jeroen er voor de lol inzit waarop Marielin slaapdronken antwoord, ja dat hoorde ik ook wel en dat weet Jeroen zelf ook wel hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
Peter is geen partij voor hem, het is bijna zíelig voor Peter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |