ff refreshen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:52 schreef Disana het volgende:
Ik stem op 'Nee laat maar' maar krijg geen tussenstand te zien? Dat vind ik nou juist zo leuk aan stemmen
Ff refreshen, kaal - 20, nee - 14 op het moment.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:52 schreef Disana het volgende:
Ik stem op 'Nee laat maar' maar krijg geen tussenstand te zien? Dat vind ik nou juist zo leuk aan stemmen
Dit draagt bij aan het groepsgevoelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat de mensen die ideeen aandragen, met boeiendere dingen komen. Dit schiet niet op natuurlijk.
amber mag opdonderenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:52 schreef rene90 het volgende:
Die opmerking van Pim weer![]()
Amber is wel nogal triest bezig.
Daar ga ik ook vanuit dat hij het expres heeft gedaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:53 schreef Danny het volgende:
Amber weet niet zeker of Jeroen per ongeluk de opdracht verkloot heeft, dus gaat ze er voor het gemak van uit dat het expres was.
Het mag trouwens duidelijk zijn dat Amber gewoon zelf weg wil en dus Peter probeert het huis uit te lullen. Gewoon optieften allebei.
Amber begint er flink van te balen 'we maken ruzie voor de streamer, we eten voor de streamer, we. . .' en dat gaat nog ff door zo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:54 schreef snetje het volgende:
Amber heeft het door dat ze eigenlijk het Sims poppetje van Danny is
Weten we nog niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:54 schreef Copycat het volgende:
Even voor mijn begrip:
Peter blijft?
Amber wil nog steeds pleite?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:54 schreef Copycat het volgende:
Even voor mijn begrip:
Peter blijft?
Nee, hoor. Hij heeft geen notie. En de meeste mensen hier ook niet.quote:
Het gaat up en down, dan wil Peter wil weg en dan weer niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:54 schreef Copycat het volgende:
Even voor mijn begrip:
Peter blijft?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:54 schreef Dottey het volgende:
Marielin is in slaap gevallen![]()
welteruste meissss
Achgossiequote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:54 schreef Dottey het volgende:
Marielin is in slaap gevallen![]()
welteruste meissss
amber gaat als peter gaat en schaart zich nu achter peter en tegen jeroen, dat ie een kinderachtig spelletje speelt en dat ze niet alleen in de bunker zit voor het geld (quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:54 schreef Copycat het volgende:
Even voor mijn begrip:
Peter blijft?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Amber zegt dat ze gaat als Peter weggaat.
Peter wil weg omdat hij geen gel heeft, omdat Jeroen vervelend is
Peter heeft haar maar mooi laten zitten in haar eentje......................quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:56 schreef Pek het volgende:
[..]
Achgossie![]()
Het kind is echt kapot, zielig gewoon.
En zijn niveau wordt ook steeds lager. We zitten nu op groep 4 niveauquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:56 schreef NrTH het volgende:
Als die kasthomo nou gewoon toegeeft dat hij het niet kan winnen van Jeroen dan zijn ze klaar, maar hij blijft maar proberen, wat een klein triest kind
Ik vraag me af of Peter wel aan de uitslag van de poll gehouden kan worden als de stemmers hem kaal willen zien.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:56 schreef BobbyRond het volgende:
Ligt het aan mij of is het grappig:
Peter kaal voor sigaretten, en dan over 2 dagen eruit stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |