Ik denk ook niet dat Jeroen dit expres heeft gedaan want hij kan nu mooi niet samen met Eline in een bed liggen en dat wil hij maar wat graagquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:29 schreef Danny het volgende:
[..]
o jawel hoor. regelmatig zelfs. Zeker als je honger hebt, je staat te praten en mensen om je heen zijn aan het eten. Ik geloof er geen reet van dat Jeroen het expres deed. Peter liep daarentegen volledig expres die isolatie uit.
Waarom zijn die andere polls zou oud en weinig to the point?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:37 schreef Dementor het volgende:
Er staat een nieuwe poll online:
Ja, voor 7 pakjes sigaretten
Nee, laat maar
Dat vind ik ook, maar Jeroen heeft volgens mij ook de boel lopen verstieren, al beweert hij van niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:36 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Peter. Maar hij wil het spel ondermijnen, het hele concept. Geen gel? Boeiend, je zit in een bunker! Dat vind ik een huilebalk-actie.
Die snapt het groepsgevoel dus wel beter.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:40 schreef FuTilE het volgende:
Hahaha, Pim snapt er zoals gewoonlijk geen zak van en schaart zich gemakshalve bij de grootste partij.
Ik vind Pim anders vrij helder in zijn mening.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:40 schreef FuTilE het volgende:
Hahaha, Pim snapt er zoals gewoonlijk geen zak van en schaart zich gemakshalve bij de grootste partij.
Peter kaal ... gooien we daarna een poll erin met alle sigaretten inleveren ....quote:
Peter heeft voordat hij de bunker in ging zelf gezegd dat hij het spel op die manier zou spelen. Beetje flauw om dan om het minste of geringste al te gaan janken als een kleuter. Mijn zoontje van 4 heeft gvd meer kloten dan die gast.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar Jeroen heeft volgens mij ook de boel lopen verstieren, al beweert hij van niet.
Isolatie poll, luchten poll, feestje vanavond poll, de weekuitdaging en het dagduel zijn nog steeds actueel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zijn die andere polls zou oud en weinig to the point?
Daar sta ik helemaal achter als dit zou gebeuren. En dat idee van Bobby, peuken zijn de resten van een sigaar of sigaret in een leeg pakje doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:42 schreef snetje het volgende:
[..]
Peter kaal ... gooien we daarna een poll erin met alle sigaretten inleveren ....
Ik snap het gezeur over die gel ook niet, want zulke dingen weet je als je aan zoiets meedoet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Peter heeft voordat hij de bunker in ging zelf gezegd dat hij het spel op die manier zou spelen. Beetje flauw om dan om het minste of geringste al te gaan janken als een kleuter. Mijn zoontje van 4 heeft gvd meer kloten dan die gast.
Ik dacht eerder gel terug The Bunker in?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:42 schreef snetje het volgende:
[..]
Peter kaal ... gooien we daarna een poll erin met alle sigaretten inleveren ....
Zijn frustratie is terecht, maar hij heeft nog niet in de gaten dat hij nu steeds gefrustreerder wordt om zichzelf, niet om Jeroen. Jeroen heeft hem namelijk precies waar hij hem wilt hebben en de overige bewoners zijn niet slim genoeg om in te zien dat dit exact de reactie is die Jeroen wilde uitlokken door de opdracht te verneuken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:39 schreef Tessio het volgende:
Tjeezus, het lijkt wel een kleutertje die Peter!
Wehehehe, ik word gepest, dat mag niet hoorrrrrrrrrrr!
Ik durf nu al te zeggen dat hij daar geen enkel probleem mee heeft.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zou Jeroen graag kaal willen, ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij dat trekt.
Simpele meningen zijn simpel te verwoorden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik vind Pim anders vrij helder in zijn mening.
Nou ik niet..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Volgens mij heeft Jeroen ooit gezegd dat hij eens in de 2 jaar alles eraf raust...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:43 schreef ThunderBitch het volgende:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:45 schreef D. het volgende:
We moeten Peter wel iets gunnen als ie zijn hoofd kaal scheert
Ik stel voor 'm z'n gel terug te geven
Ja, ze hebben het ook zo druk met boeiendere dingenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar Jeroen heeft volgens mij ook de boel lopen verstieren, al beweert hij van niet.
Ik heb eigenlijk geen idee waarom ze er zo over doorgaan. Het gaat eigenlijk nergens over.
Lekker boeiend.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:42 schreef snetje het volgende:
[..]
Luchten kan niet, stemming zit er wel in maar niet zoals bedoeldquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Isolatie poll, luchten poll, feestje vanavond poll, de weekuitdaging en het dagduel zijn nog steeds actueel.
dat was amber.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:44 schreef mazaru het volgende:
Daar gaan we al! Calimero klaagt dat ze honger heeft.
Het eten is net twee uurtjes de villa uit geloof ik.
Ik zou het wel leuk vinden eigenlijk. Het lijkt me wel een uitdaging dat omdat hij denkt dat hij Peter zover heeft, dan hij eraan zou moeten geloven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:44 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik durf nu al te zeggen dat hij daar geen enkel probleem mee heeft.
en dan heeft ze ook nog een kwart van een pot bonen achterover geslagenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:44 schreef mazaru het volgende:
Daar gaan we al! Calimero klaagt dat ze honger heeft.
Het eten is net twee uurtjes de villa uit geloof ik.
Pim snapt het allemaal primaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:40 schreef FuTilE het volgende:
het was niet Eline die over eten begon, dat was Amber.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
en dan heeft ze ook nog een kwart van een pot bonen achterover geslagen
oh nou wat mij betreft wel hoor, ik vermaak me kostelijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Luchten kan niet, stemming zit er wel in maar niet zoals bedoeld, hulp voor isolatie is nog maar half to the point.
Dan stel ik voor dat de mensen die ideeen aandragen, met boeiendere dingen komen. Dit schiet niet op natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, ze hebben het ook zo druk met boeiendere dingen
Men moet de tijd krijgen om te stemmen op de polls.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Luchten kan niet, stemming zit er wel in maar niet zoals bedoeld, hulp voor isolatie is nog maar half to the point.
Ik mis meer interactie Dementor
ik las dat pas nadat ik had gereageerd en dat stukje had ik net zelf niet meegekregen op de streamquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:47 schreef Danny het volgende:
[..]
het was niet Eline die over eten begon, dat was Amber.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |