Hij spreekt zichzelf om de andere zin tegenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:25 schreef BobbyRond het volgende:
Peter: "Ik ben hierin gekomen voor het groepsgevoel"
Moeten we nog even zijn eerste interview aanhalen?
ind over achterbaks gesproken jeroen had geen bonen meer en neemt per ongeluk een hapje van het deeg zodat niemand meer kan eten ... echt wel expres geweestquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:28 schreef Rica het volgende:
Peter moet Jeroen pakken op dat hij zegt dat het per ongeluk was. Niemand steekt iets per ongeluk in zijn mond.
Als het andersom was had Jeroen hem ermee tegen de muur gelult. Das het verschil tussen Peter en Jeroen.
Nu ben je naief imo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:29 schreef Danny het volgende:
[..]
o jawel hoor. regelmatig zelfs. Zeker als je honger hebt, je staat te praten en mensen om je heen zijn aan het eten. Ik geloof er geen reet van dat Jeroen het expres deed.
True. Het gaat ook niet wie gelijk heeft, het gaat om hoe je zo'n steekspelletje wint. Daarin is Jeroen veeeel meer bedreven dan Peter.quote:Peter liep daarentegen volledig expres die isolatie uit.
Ja!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:24 schreef Pek het volgende:
[..]
Het is toch ook geweldig? Aan de ene kant een wanhopige wannabee, die nog niet eens bij Dries Roelvink in de schaduw mag staan en aan de andere kant een rijke stinkerd waar de minachting vanaf druipt, heerlijk
En doordat hij uit de isolatie is gegaan zit straks de hele groep weer 8 uur zonder licht.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:32 schreef lies1958 het volgende:
Dat is dus een ijzersterk argument van jeroen dat peter ook geen groepsgevoel heeft omdat hij marielin gewoon alleen laat zitten in dat hokje.
Wat heb je tegen Peter?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:22 schreef BobbyRond het volgende:
Peter z'n kop kaal laten scheren en dan kaartje naar beneden met "Don't fuck met de regie"
Zal em leren
heee bsol, leuk jou hier te zienquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eline doet het geweldig. Ze trekt zich niets aan van al het gezever, zeurt niet en bunkert rustig verder. Klasse !
Pimmetjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:34 schreef Loedertje het volgende:
Pim zit weer te genieten van deze mindfuck.
Ja, toonbeeld van krachtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eline doet het geweldig. Ze trekt zich niets aan van al het gezever, zeurt niet en bunkert rustig verder. Klasse !
Mooi! Van mij mag ze wederom knakken, kan ze weer boven uitjanken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:34 schreef Nostalgist het volgende:
Amber trekt de onrust in de groep moeilijk, zo te zien.....
Done.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:33 schreef Danny het volgende:
poll op de bunkersite:
Peter kaal?
»Ja, voor 7 dagen pakjes sigaretten 7 Votes
»Nee, laat maar 2 Votes
Stem even op nee
Dat is echt een party-pooperquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:34 schreef Nostalgist het volgende:
Amber trekt de onrust in de groep moeilijk, zo te zien.....
Ik heb niets tegen Peter. Maar hij wil het spel ondermijnen, het hele concept. Geen gel? Boeiend, je zit in een bunker! Dat vind ik een huilebalk-actie.quote:
Dat zeg ik al de hele tijd!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Stop de persen!quote:
Marielin Bikkel!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:35 schreef Dottey het volgende:
arme marielinzit daar te vernikkelen ...
![]()
bikkel meis..
Eerlijk eerlijk: Eline trekt zich geen reet aan van wat Peter of/en een Amber probeerde vanmiddag, met dat gestook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |