heee bsol, leuk jou hier te zienquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eline doet het geweldig. Ze trekt zich niets aan van al het gezever, zeurt niet en bunkert rustig verder. Klasse !
Pimmetjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:34 schreef Loedertje het volgende:
Pim zit weer te genieten van deze mindfuck.
Ja, toonbeeld van krachtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eline doet het geweldig. Ze trekt zich niets aan van al het gezever, zeurt niet en bunkert rustig verder. Klasse !
Mooi! Van mij mag ze wederom knakken, kan ze weer boven uitjanken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:34 schreef Nostalgist het volgende:
Amber trekt de onrust in de groep moeilijk, zo te zien.....
Done.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:33 schreef Danny het volgende:
poll op de bunkersite:
Peter kaal?
»Ja, voor 7 dagen pakjes sigaretten 7 Votes
»Nee, laat maar 2 Votes
Stem even op nee
Dat is echt een party-pooperquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:34 schreef Nostalgist het volgende:
Amber trekt de onrust in de groep moeilijk, zo te zien.....
Ik heb niets tegen Peter. Maar hij wil het spel ondermijnen, het hele concept. Geen gel? Boeiend, je zit in een bunker! Dat vind ik een huilebalk-actie.quote:
Dat zeg ik al de hele tijd!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Stop de persen!quote:
Marielin Bikkel!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:35 schreef Dottey het volgende:
arme marielinzit daar te vernikkelen ...
![]()
bikkel meis..
Eerlijk eerlijk: Eline trekt zich geen reet aan van wat Peter of/en een Amber probeerde vanmiddag, met dat gestook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |