Ze wilde toch backspacen in Australië? Dan oefent ze nu vast...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:39 schreef Dottey het volgende:
hoe vaak kan (amber) de delete knop gebruiken per regel
hihi:)
Ja hij heeft een gesprek met die vrouw volgens mij. En ik hoorde ook zoiets dat hij 1000 euro wilt als hij erin blijftquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:46 schreef Copycat het volgende:
Wat is de status quo nu eigenlijk? Peter is boven aan het praten?
Bobby, waren er spullen die niet van je afgenomen konden worden?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:46 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ze wilde toch backspacen in Australië? Dan oefent ze nu vast...
Ja, Peter is nog niet terug van zijn gesprek.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:46 schreef Copycat het volgende:
Wat is de status quo nu eigenlijk? Peter is boven aan het praten?
Er zijn dingen op je basis lijst, maar fucking hell, als ze mij maar 1 boxer lieten overhouden, ook prima.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:47 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Bobby, waren er spullen die niet van je afgenomen konden worden?
Ja, ze heeft helemaal gelijk, waarom alleen een poll voor Peter, waarom dan geen poll voor waar andere bewoners mee worden geraakt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze heeft ergens wel een punt, de regie stuurt, door de keuzes aan te leveren waarop gestemd kan worden?
En die sigaretten dan? Meer dan de helft rookt niet, ook niet eerlijk. Zo kan je wel aan de gang blijven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze heeft ergens wel een punt, de regie stuurt, door de keuzes aan te leveren waarop gestemd kan worden?
die keuzes worden allemaal hier geopperd of bedacht .... door de kijkers dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben bang dat we samen alleen staan met Peter en Amberquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
die was voor alle rokersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:53 schreef Pek het volgende:
[..]
En die sigaretten dan? Meer dan de helft rookt niet, ook niet eerlijk. Zo kan je wel aan de gang blijven.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:53 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Er zijn dingen op je basis lijst, maar fucking hell, als ze mij maar 1 boxer lieten overhouden, ook prima.
Het heet "The Bunker", niet "Het paleisje vol met een stel jankebakken."
Tering zeg...
Met een naam als Amber Silver moeten er toch wel mogelijkheden zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:53 schreef Dottey het volgende:
Amber denkt 5600 euro in een maandje ergens anders te verdienen dan?
Het gaat er niet om dat je wel zonder kunt, het gaat erom op welke voorwaarden je binnen bent gestapt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:53 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Er zijn dingen op je basis lijst, maar fucking hell, als ze mij maar 1 boxer lieten overhouden, ook prima.
Het heet "The Bunker", niet "Het paleisje vol met een stel jankebakken."
Tering zeg...
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:56 schreef Pek het volgende:
[..]
Met een naam als Amber Silver moeten er toch wel mogelijkheden zijn
Ja, en daar heb je de anderen dus niet mee.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:56 schreef blomst het volgende:
Ik ben voor eenpoll die Jeroen eens stevig aanpakt, laat die nu maar eens merken dat hij twee uitdagingen heeft verkloot, een feestje, en Jeroen mag alleen maar kijken.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:56 schreef mazaru het volgende:
Peter komt straks naar beneden met een slof sigaretten, 5 potten met gel, 3 biefstukken, een six-pack bier en de mededeling dat hij toch maar blijft![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als hij zijn gel op een no-go lijst had gezet, dan had hij er helemaal niet in mogen gaan. Dan weet je al dat het een watje is die wegloopt als hij even zijn zin niet krijgtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:56 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat je wel zonder kunt, het gaat erom op welke voorwaarden je binnen bent gestapt.
Als Peter dus zijn gel erop had staan, hoeveel ik hem er ook vind miepen erom, dan MAG dit gewoon niet als poll aangeboden worden.
Dat idee had ik ook al ingestuurd...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:56 schreef blomst het volgende:
Ik ben voor eenpoll die Jeroen eens stevig aanpakt, laat die nu maar eens merken dat hij twee uitdagingen heeft verkloot, een feestje, en Jeroen mag alleen maar kijken.
aan de andere kant, als je er nu drank in gooit is het wachten op uitwassen natuurlijk, misschien dat Peter zich niet kan inhouden dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:57 schreef Kaat38 het volgende:
Wow, wat zie ik nu? Poll wel of geen feest, hebben ze een feest verdient? Dacht het even niet.
Dus Nee stemmen!
Laat ze eerst maar eens wat goed oplossen en dat gebeurd nu dus niet!
Die poll kwam idd van hier èn juist omdat Peter zelf zei niet zonder gel te willen. Dat is erom vragen natuurlijk. Dan krijg je reacties van ja pak hem zijn gel af. Nou niet bepaald een eerste levensbehoefte.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:55 schreef Passie36 het volgende:
De Regie leest vaak genoeg hiermee.
Dus die halen ook een hoop Polls hier vandaan.
Ik heb al vaker hier gelezen haal Peter zijn Gel weg ik heb zelf gezegd laat hem zonder peuken.
Aan de hand daarvan zie je ook polls verschijnen dus nee Amber heeft zeker geen punt.
Ze zit gewoon te janken nu om haar zogenaamde punt door te zetten.
Dan heeft ze dat prijzengeld ook niet nodigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:56 schreef Pek het volgende:
[..]
Met een naam als Amber Silver moeten er toch wel mogelijkheden zijn
Dat er wat foutjes in het selectiebeleid zijn gemaakt lijkt me wel duidelijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als hij zijn gel op een no-go lijst had gezet, dan had hij er helemaal niet in mogen gaan. Dan weet je al dat het een watje is die wegloopt als hij even zijn zin niet krijgt
ik zou ideeën ook zeker ff hier in een topic mikken. dat kunnen we er als kijker op aandringen bij de bunker als het een goed idee lijkt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:59 schreef insomaniak het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al ingestuurd...
Ja. Het voor de groep verpesten is een leuk spelletje maar moet ook consequenties hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:56 schreef blomst het volgende:
Ik denk meer dat het ontbreekt aan duidelijke basisregels.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:00 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dat er wat foutjes in het selectiebeleid zijn gemaakt lijkt me wel duidelijk
Maar fspraak is afspraak, ook voor de bewoners.
Opzich heeft Amber wel een punt, Je kan nooit aparte polls per persoon maken, die allemaal even zwaar wegen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:55 schreef Passie36 het volgende:
De Regie leest vaak genoeg hiermee.
Dus die halen ook een hoop Polls hier vandaan.
Ik heb al vaker hier gelezen haal Peter zijn Gel weg ik heb zelf gezegd laat hem zonder peuken.
Aan de hand daarvan zie je ook polls verschijnen dus nee Amber heeft zeker geen punt.
Ze zit gewoon te janken nu om haar zogenaamde punt door te zetten.
Volgens mij alleen bij vrijwillige exit maar er zit wat in!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
aan de andere kant, als je er nu drank in gooit is het wachten op uitwassen natuurlijk, misschien dat Peter zich niet kan inhouden dan.Als je eruit wordt gegooid verliest de rest dan ook geld uit de pot?
Ik vind wel dat straffen wat individueler gegeven wordenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:56 schreef blomst het volgende:
Of alle schoonheidsproducten, geen van allen make-up of gel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:02 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Opzich heeft Amber wel een punt, Je kan nooit aparte polls per persoon maken, die allemaal even zwaar wegen.
Op deze manier kan de redactie 1 persoon het heel zwaar maken en voor andere personen veel softere polls maken. Uiteindelijk krijg je dan ook weer gezeik door de streamers die vinden dan hun favoriet benadeeld wordt door de redactie etc.
Ze hadden beter kunnen zeggen , Moet de gel de the bunker uit ja of nee.
Precies, hij roept te vaak waar hij niet zonder kan, dan wel wil.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:59 schreef Rica het volgende:
[..]
Die poll kwam idd van hier èn juist omdat Peter zelf zei niet zonder gel te willen. Dat is erom vragen natuurlijk. Dan krijg je reacties van ja pak hem zijn gel af. Nou niet bepaald een eerste levensbehoefte.
renate had de dag ervoor 12 uur aangevraagd. maar uiteindelijk kan iedereen er direct uitlopen natuurlijk. Gijzeling en vrijheidsberoving zijn in Nederland namelijk verbodenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:02 schreef Maria44 het volgende:
Hij kan er toch zo uitlopen, dat deed Renate toch ook?
klopt. peter heeft gezegd dat hij prima het spel smerig kon spelen en mensen weg kon treiteren. Later zei hij dat hij het concept verkeerd had begrepen (of iets van gelijke strekking)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:04 schreef logicc123 het volgende:
haha mooie steek onder water van Jeroen.
"Ik heb gezegd als er een paar pestkoppen in de bunker komen , blijf ik er wel in
Jeroen zat net te vertellen dat hij voor de bunker had gelezen dat Peter in een of ander interview verteld heeft dat hij er wel tegen kon als er pestkoppen in de bunker kwamen etc.
Peter riep hier op het forum dat ie binnen 5 dagen iedereen weggepest zou hebbenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:04 schreef logicc123 het volgende:
haha mooie steek onder water van Jeroen.
"Ik heb gezegd als er een paar pestkoppen in de bunker komen , blijf ik er wel in
Jeroen zat net te vertellen dat hij voor de bunker had gelezen dat Peter in een of ander interview verteld heeft dat hij er wel tegen kon als er pestkoppen in de bunker kwamen etc.
en het enige dat nodig is om hem weg te pesten is zijn gel afpakkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:06 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Peter riep hier op het forum dat ie binnen 5 dagen iedereen weggepest zou hebben
Oh ik dacht dat dat langer geleden was. Maar hij zal wel blijven hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:04 schreef Danny het volgende:
[..]
renate had de dag ervoor 12 uur aangevraagd. maar uiteindelijk kan iedereen er direct uitlopen natuurlijk. Gijzeling en vrijheidsberoving zijn in Nederland namelijk verboden
peter legt 'm woorden in de mond. daar wint hij imo sowieso geen zieltjes mee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:08 schreef logicc123 het volgende:
Jeroen legt zichzelf een beetje verkeerd uit heb ik het idee,
Als Peter vraagt of hij andere probeert te triggeren, bedoel Jeroen volgens mij. Dat hij bij een meningsverschil een discussie niet uit de weggaat. Peter vat dat meteen op als express ruzie maken.
De make up is al weg.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:09 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat langer geleden was. Maar hij zal wel blijven hoor![]()
Ik hoop dat ze snel de make-up eruit halen, kijken of de dames dan ook dreigen met weglopen.
Wat spreekt die gast zichzelf dan tegen zeg!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:06 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Peter riep hier op het forum dat ie binnen 5 dagen iedereen weggepest zou hebben
quote:Op zondag 19 april 2009 18:41 schreef mariell het volgende:
[..]
Om de gewoonweg eenvoudige reden dat ik wel eens wil zien of Peter uberhaupt sterk genoeg is om in een bunker te overleven. Luxe was er bij de goudenkooi etc etc en dat is wat Peter graag heeft. Nu mag hij zich bewijzen nu hij niks krijgt. We hebben hem goed gescreend, net als alle andere kandidaten en hij is er niet gemakkelijk door heen gekomen, geloof me. Vooral ik heb er erg over na moeten denken, maar ik ben wel benieuwd hoe Peter het overleven in de bunker gaat doen. het is toch best pittig en dan te bedenken dat ik hem nog niet eens met vieze vingers zie, laat staan met geen gel....
Dit is een beetje wat Brain vs Huub ook gebeurde, De Tv kijkers geloofde Brian. Maar de streamers wisten wel beter.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:09 schreef Danny het volgende:
[..]
peter legt 'm woorden in de mond. daar wint hij imo sowieso geen zieltjes mee.
quote:
Volgens mij hebben die een lijntje liggen, Danny zegt iets, 5 minuten later zegt Jeroen precies hetzelfdequote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:05 schreef Danny het volgende:
[..]
klopt. peter heeft gezegd dat hij prima het spel smerig kon spelen en mensen weg kon treiteren. Later zei hij dat hij het concept verkeerd had begrepen (of iets van gelijke strekking)
Ja, maar die groep was zo groot (alle streamers minus Danny)quote:
mariell heeft trouwens mzzl dat ze geen permban heeft op FOK!.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:10 schreef snetje het volgende:
eigenlijk is het de schuld van Marielldie bracht ons op het idee !!!!
Yep, en Amber en Eline opstoken tegen Jeroen (en Pim) is ook onderdeel van *het groepsgevoel*quote:
Hij vergeet alleen even dat hij de groep net zo hard heeft genaaid door uit de isoleer te stappen waardoor de groep straks 8 uur zonder licht zit.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:11 schreef Tessio het volgende:
Peter blijft maar doorzeiken over groepsgevoel,hij heeft niks anders te zeggen dan groepsgevoel.
Wat een watje zeg!
Klopt, maar toch moet ik 'm nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:08 schreef mazaru het volgende:
Wat zou het saai zijn zonder hem![]()
[ afbeelding ]
ik was lang de enige niet die op bobby stemde hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:11 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ja, maar die groep was zo groot (alle streamers minus Danny)
het stomme is , dat hij zelf meerdere keren heeft gezegd een eenling te zijn. En geen groepsmens te zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:11 schreef Tessio het volgende:
Peter blijft maar doorzeiken over groepsgevoel,hij heeft niks anders te zeggen dan groepsgevoel.
Wat een watje zeg!
hij wil er peuken voor terug. nee dus.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:13 schreef Passie36 het volgende:
Oke nu wil hij zijn kop kaal scheren, hij vraagt weer om moeilijkheden.
Ik zeg kopkaal
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:12 schreef Tessio het volgende:
Jeroen is de enige daar die het spel begrijpt
Ik zou ook niet graag met hem samenwonen, maar zonder hem zongen ze de hele dag kumbaya.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt, maar toch moet ik 'm niet
Ik zie ook geen nieuwe poll .Toen ging ik maar stemmen dat Peter en Jeroen mogen luchten(ik was benoeuwdhoe dat zou gaan ),maar resultaat over die stemming zie ik ook nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:53 schreef Danny het volgende:
er staat in beeld dat er een nieuwe poll is, maar ik zie geen nieuwe poll?
Nee das waar ( ik kan het wetenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:12 schreef Danny het volgende:
[..]
ik was lang de enige niet die op bobby stemde hoor.
Gevonden:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:11 schreef mazaru het volgende:![]()
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elke dag een pakje sigaretten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:14 schreef Loedertje het volgende:
Je hoofd laten kaalscheren voor 1 pakje sigaretten ?
OMG, die gast is echt ziek.
Echt niet dat hij peuken gaat krijgen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:14 schreef D. het volgende:
Peter will nu een poll starten of hij een pakje peuken mag voor een kale kop
De streamers bepalen dat hij sigaretten krijgt als hij z'n hoofd kaal scheert!quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:14 schreef Eg_Wel het volgende:
Hahaha prachtig dit.. Peter kan Jeroen verbaal TOTAAL niet aan.. En tja, dan roept ie domme dingen als dat hij nu zijn kop wel kaal gaat scheren.. En Jeroen maar lachen..
Pim lacht zich overigens ook rot hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:14 schreef Eg_Wel het volgende:
Hahaha prachtig dit.. Peter kan Jeroen verbaal TOTAAL niet aan.. En tja, dan roept ie domme dingen als dat hij nu zijn kop wel kaal gaat scheren.. En Jeroen maar lachen..
Kan bart jouw niet machtigen om polls te plaatsen op de site!?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:16 schreef Danny het volgende:
peter wil pim's gel gebruiken. polletje over pim's gel?
Inderdaad! Dat probeert hij ja, maar Jeroen weet het telkens zo te draaien dat het toch weer net niet wordt wat Peter in gedachten hadquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:16 schreef lies1958 het volgende:
en ja nu gaat peter echt het spel spelen fuck die gel zegt hij nou. Het is gewoon een klein kind wat gaat janken als zijn speeltje wordt afgepakt.
Nu bluffen van ik ga mijn kop kaal scheren als ik elke dag een pakje sigaretten krijg.
Hij is gewoon aan het chanteren met van alles en nog wat. Een dwingeland is het.
Deze is echt goed. Er zitten daar bij de regie genoeg rokers die zo een pakje vol met peuken heeft verzameld. Dan eerst die kop kaal en dan die peuken naar binnen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:15 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Een pakje peuken
peuk de; m -en stompje ve sigaar, sigaret
Grr, kun je jeroen niet vragen of ie zijn geniale uitspraken wil doen als ik achter de streams zit?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:18 schreef D. het volgende:
P: "Dan scheer ik me kaal. Het intresseert me ook echt niet"
J: "Waarom scheer je het dan niet nu kaal, zonder die sigaretten"
P: "Neeeeee, mijn haar is me heilig.."
Wat wil ie nu?
Dát soort steekjes maken Peter helemaal gek.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:17 schreef Pek het volgende:
"Je clipje"![]()
Heerlijk denigrerend weer van Jeroen
Nog beter, Peter scheert zijn hoofd kaal en hem dan een pot gel gevenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:19 schreef Passie36 het volgende:
Hij denkt echt dat hij peuken gaat krijgen voor zijn scheerdaad.
Eline wil jij me scheren dan?
Nou Peter eerst scheren en dan Poll of je sigarette ervoor krijgt
Ja dat zei Pim tussen de middag al. Eline wil gl maken van suiker en water en iemand anders opperde om vaseline te gebruiken.quote:
Dat jointje is toch harder aangekomen dan ik dachtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:18 schreef D. het volgende:
P: "Dan scheer ik me kaal. Het intresseert me ook echt niet"
J: "Waarom scheer je het dan niet nu kaal, zonder die sigaretten"
P: "Neeeeee, mijn haar is me heilig.."
Wat wil ie nu?
Niet moeten is een groot woord, maar ik zie hem liever terug in Frankrijk, dan in de Bunker.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt, maar toch moet ik 'm niet
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:21 schreef Danny het volgende:
de regie moet NU even de sanctie voor de mislukte opdracht van Peter erin gooien. Licht uit en even melden waarom dat is.
jahquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:01 schreef BobbyRond het volgende:
Peter is vergeten te zeggen dat het een prive artikel is
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:21 schreef Danny het volgende:
de regie moet NU even de sanctie voor de mislukte opdracht van Peter erin gooien. Licht uit en even melden waarom dat is.
neuh. dan zie ik liever Peter in een bunker in frankrijk. Lekker samen met Amberquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Niet moeten is een groot woord, maar ik zie hem liever terug in Frankrijk, dan in de Bunker.
Neeee joh! Wie deelt er dan steekjes uit? Ik vind het wel leuk zo!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Niet moeten is een groot woord, maar ik zie hem liever terug in Frankrijk, dan in de Bunker.
Het is toch ook geweldig? Aan de ene kant een wanhopige wannabee, die nog niet eens bij Dries Roelvink in de schaduw mag staan en aan de andere kant een rijke stinkerd waar de minachting vanaf druipt, heerlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dát soort steekjes maken Peter helemaal gek.
Nee,op Peter z'n hoofd met viltstift die tekst die je aangafquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:22 schreef BobbyRond het volgende:
Peter z'n kop kaal laten scheren en dan kaartje naar beneden met "Don't fuck met de regie"
Zal em leren
Volgens mij wil amber dat peter er uit gaat zodat ze voor haarzelf een rede heeft om ook op te stappen. Ze gaat peter's vertrek dan als alibi gebruiken omdat ze eigenlijk zelf nu ook wel wil vertrekken maar niet op wil geven. Dan kan ze tegen de buitenwereld zeggen van voor 5000,= blijf ik daar niet zitten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:19 schreef Danny het volgende:
amber probeert peter er nog steeds uit te lullen. wat een eng wijf zeg
Peterquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:26 schreef Danny het volgende:
Marielin heeft inmiddels door dat Bobby alle peuken zit op te roken
Bobby!?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:26 schreef Danny het volgende:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:22 schreef BobbyRond het volgende:
Peter z'n kop kaal laten scheren en dan kaartje naar beneden met "Don't fuck met de regie"
Zal em leren
Dat doet Bobby wel knap dan,lange afstands rokenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:26 schreef Danny het volgende:
die 4 hebben niet alleen een groepsgevoel maar ook nog eens een crewgevoelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:24 schreef Danny het volgende:
Eline gaat er niet uitheld
Jeroen, Pim en Marielin ook al niet. Dus Peter en Amber kunnen met een gerust hart optieften
Nee want die opdracht is nog niet klaar Marieline is nog aan het strijden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:21 schreef Danny het volgende:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:26 schreef Danny het volgende:
Marielin heeft inmiddels door dat Bobby Peter alle peuken zit op te roken
Ik heb een groupie!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:26 schreef Danny het volgende:
o jawel hoor. regelmatig zelfs. Zeker als je honger hebt, je staat te praten en mensen om je heen zijn aan het eten. Ik geloof er geen reet van dat Jeroen het expres deed. Peter liep daarentegen volledig expres die isolatie uit.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:28 schreef Rica het volgende:
Peter moet Jeroen pakken op dat hij zegt dat het per ongeluk was. Niemand steekt iets per ongeluk in zijn mond.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:28 schreef NrTH het volgende:
Gooi dat licht maar uit, laat de hele groep maar even weer zien dat die kasthomo net zo goed de groep heeft genaaid door uit de isoleer te gaan.
Hij spreekt zichzelf om de andere zin tegenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:25 schreef BobbyRond het volgende:
Peter: "Ik ben hierin gekomen voor het groepsgevoel"
Moeten we nog even zijn eerste interview aanhalen?
ind over achterbaks gesproken jeroen had geen bonen meer en neemt per ongeluk een hapje van het deeg zodat niemand meer kan eten ... echt wel expres geweestquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:28 schreef Rica het volgende:
Peter moet Jeroen pakken op dat hij zegt dat het per ongeluk was. Niemand steekt iets per ongeluk in zijn mond.
Als het andersom was had Jeroen hem ermee tegen de muur gelult. Das het verschil tussen Peter en Jeroen.
Nu ben je naief imo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:29 schreef Danny het volgende:
[..]
o jawel hoor. regelmatig zelfs. Zeker als je honger hebt, je staat te praten en mensen om je heen zijn aan het eten. Ik geloof er geen reet van dat Jeroen het expres deed.
True. Het gaat ook niet wie gelijk heeft, het gaat om hoe je zo'n steekspelletje wint. Daarin is Jeroen veeeel meer bedreven dan Peter.quote:Peter liep daarentegen volledig expres die isolatie uit.
Ja!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:24 schreef Pek het volgende:
[..]
Het is toch ook geweldig? Aan de ene kant een wanhopige wannabee, die nog niet eens bij Dries Roelvink in de schaduw mag staan en aan de andere kant een rijke stinkerd waar de minachting vanaf druipt, heerlijk
En doordat hij uit de isolatie is gegaan zit straks de hele groep weer 8 uur zonder licht.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:32 schreef lies1958 het volgende:
Dat is dus een ijzersterk argument van jeroen dat peter ook geen groepsgevoel heeft omdat hij marielin gewoon alleen laat zitten in dat hokje.
Wat heb je tegen Peter?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:22 schreef BobbyRond het volgende:
Zal em leren
heee bsol, leuk jou hier te zienquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eline doet het geweldig. Ze trekt zich niets aan van al het gezever, zeurt niet en bunkert rustig verder. Klasse !
Pimmetjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:34 schreef Loedertje het volgende:
Pim zit weer te genieten van deze mindfuck.
Ja, toonbeeld van krachtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eline doet het geweldig. Ze trekt zich niets aan van al het gezever, zeurt niet en bunkert rustig verder. Klasse !
Mooi! Van mij mag ze wederom knakken, kan ze weer boven uitjanken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:34 schreef Nostalgist het volgende:
Amber trekt de onrust in de groep moeilijk, zo te zien.....
Done.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:33 schreef Danny het volgende:
poll op de bunkersite:
Peter kaal?
»Ja, voor 7 dagen pakjes sigaretten 7 Votes
»Nee, laat maar 2 Votes
Stem even op nee
Dat is echt een party-pooperquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:34 schreef Nostalgist het volgende:
Amber trekt de onrust in de groep moeilijk, zo te zien.....
Ik heb niets tegen Peter. Maar hij wil het spel ondermijnen, het hele concept. Geen gel? Boeiend, je zit in een bunker! Dat vind ik een huilebalk-actie.quote:
Dat zeg ik al de hele tijd!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Stop de persen!quote:
Marielin Bikkel!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:35 schreef Dottey het volgende:
arme marielinzit daar te vernikkelen ...
![]()
bikkel meis..
Eerlijk eerlijk: Eline trekt zich geen reet aan van wat Peter of/en een Amber probeerde vanmiddag, met dat gestook.quote:
Ik denk ook niet dat Jeroen dit expres heeft gedaan want hij kan nu mooi niet samen met Eline in een bed liggen en dat wil hij maar wat graagquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:29 schreef Danny het volgende:
[..]
o jawel hoor. regelmatig zelfs. Zeker als je honger hebt, je staat te praten en mensen om je heen zijn aan het eten. Ik geloof er geen reet van dat Jeroen het expres deed. Peter liep daarentegen volledig expres die isolatie uit.
Waarom zijn die andere polls zou oud en weinig to the point?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:37 schreef Dementor het volgende:
Er staat een nieuwe poll online:
Ja, voor 7 pakjes sigaretten
Nee, laat maar
Dat vind ik ook, maar Jeroen heeft volgens mij ook de boel lopen verstieren, al beweert hij van niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:36 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Peter. Maar hij wil het spel ondermijnen, het hele concept. Geen gel? Boeiend, je zit in een bunker! Dat vind ik een huilebalk-actie.
Die snapt het groepsgevoel dus wel beter.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:40 schreef FuTilE het volgende:
Hahaha, Pim snapt er zoals gewoonlijk geen zak van en schaart zich gemakshalve bij de grootste partij.
Ik vind Pim anders vrij helder in zijn mening.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:40 schreef FuTilE het volgende:
Hahaha, Pim snapt er zoals gewoonlijk geen zak van en schaart zich gemakshalve bij de grootste partij.
Peter kaal ... gooien we daarna een poll erin met alle sigaretten inleveren ....quote:
Peter heeft voordat hij de bunker in ging zelf gezegd dat hij het spel op die manier zou spelen. Beetje flauw om dan om het minste of geringste al te gaan janken als een kleuter. Mijn zoontje van 4 heeft gvd meer kloten dan die gast.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar Jeroen heeft volgens mij ook de boel lopen verstieren, al beweert hij van niet.
Isolatie poll, luchten poll, feestje vanavond poll, de weekuitdaging en het dagduel zijn nog steeds actueel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zijn die andere polls zou oud en weinig to the point?
Daar sta ik helemaal achter als dit zou gebeuren. En dat idee van Bobby, peuken zijn de resten van een sigaar of sigaret in een leeg pakje doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:42 schreef snetje het volgende:
[..]
Peter kaal ... gooien we daarna een poll erin met alle sigaretten inleveren ....
Ik snap het gezeur over die gel ook niet, want zulke dingen weet je als je aan zoiets meedoet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Peter heeft voordat hij de bunker in ging zelf gezegd dat hij het spel op die manier zou spelen. Beetje flauw om dan om het minste of geringste al te gaan janken als een kleuter. Mijn zoontje van 4 heeft gvd meer kloten dan die gast.
Ik dacht eerder gel terug The Bunker in?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:42 schreef snetje het volgende:
[..]
Peter kaal ... gooien we daarna een poll erin met alle sigaretten inleveren ....
Zijn frustratie is terecht, maar hij heeft nog niet in de gaten dat hij nu steeds gefrustreerder wordt om zichzelf, niet om Jeroen. Jeroen heeft hem namelijk precies waar hij hem wilt hebben en de overige bewoners zijn niet slim genoeg om in te zien dat dit exact de reactie is die Jeroen wilde uitlokken door de opdracht te verneuken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:39 schreef Tessio het volgende:
Tjeezus, het lijkt wel een kleutertje die Peter!
Wehehehe, ik word gepest, dat mag niet hoorrrrrrrrrrr!
Ik durf nu al te zeggen dat hij daar geen enkel probleem mee heeft.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zou Jeroen graag kaal willen, ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij dat trekt.
Simpele meningen zijn simpel te verwoorden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik vind Pim anders vrij helder in zijn mening.
Nou ik niet..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Volgens mij heeft Jeroen ooit gezegd dat hij eens in de 2 jaar alles eraf raust...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:43 schreef ThunderBitch het volgende:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:45 schreef D. het volgende:
We moeten Peter wel iets gunnen als ie zijn hoofd kaal scheert
Ik stel voor 'm z'n gel terug te geven
Ja, ze hebben het ook zo druk met boeiendere dingenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar Jeroen heeft volgens mij ook de boel lopen verstieren, al beweert hij van niet.
Ik heb eigenlijk geen idee waarom ze er zo over doorgaan. Het gaat eigenlijk nergens over.
Lekker boeiend.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:42 schreef snetje het volgende:
[..]
Luchten kan niet, stemming zit er wel in maar niet zoals bedoeldquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Isolatie poll, luchten poll, feestje vanavond poll, de weekuitdaging en het dagduel zijn nog steeds actueel.
dat was amber.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:44 schreef mazaru het volgende:
Daar gaan we al! Calimero klaagt dat ze honger heeft.
Het eten is net twee uurtjes de villa uit geloof ik.
Ik zou het wel leuk vinden eigenlijk. Het lijkt me wel een uitdaging dat omdat hij denkt dat hij Peter zover heeft, dan hij eraan zou moeten geloven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:44 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik durf nu al te zeggen dat hij daar geen enkel probleem mee heeft.
en dan heeft ze ook nog een kwart van een pot bonen achterover geslagenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:44 schreef mazaru het volgende:
Daar gaan we al! Calimero klaagt dat ze honger heeft.
Het eten is net twee uurtjes de villa uit geloof ik.
Pim snapt het allemaal primaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:40 schreef FuTilE het volgende:
het was niet Eline die over eten begon, dat was Amber.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
en dan heeft ze ook nog een kwart van een pot bonen achterover geslagen
oh nou wat mij betreft wel hoor, ik vermaak me kostelijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Luchten kan niet, stemming zit er wel in maar niet zoals bedoeld, hulp voor isolatie is nog maar half to the point.
Dan stel ik voor dat de mensen die ideeen aandragen, met boeiendere dingen komen. Dit schiet niet op natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, ze hebben het ook zo druk met boeiendere dingen
Men moet de tijd krijgen om te stemmen op de polls.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Luchten kan niet, stemming zit er wel in maar niet zoals bedoeld, hulp voor isolatie is nog maar half to the point.
Ik mis meer interactie Dementor
ik las dat pas nadat ik had gereageerd en dat stukje had ik net zelf niet meegekregen op de streamquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:47 schreef Danny het volgende:
[..]
het was niet Eline die over eten begon, dat was Amber.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik dacht eerder gel terug The Bunker in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |