quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:14 schreef Eg_Wel het volgende:
Hahaha prachtig dit.. Peter kan Jeroen verbaal TOTAAL niet aan.. En tja, dan roept ie domme dingen als dat hij nu zijn kop wel kaal gaat scheren.. En Jeroen maar lachen..
Pim lacht zich overigens ook rot hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:14 schreef Eg_Wel het volgende:
Hahaha prachtig dit.. Peter kan Jeroen verbaal TOTAAL niet aan.. En tja, dan roept ie domme dingen als dat hij nu zijn kop wel kaal gaat scheren.. En Jeroen maar lachen..
Kan bart jouw niet machtigen om polls te plaatsen op de site!?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:16 schreef Danny het volgende:
peter wil pim's gel gebruiken. polletje over pim's gel?
Inderdaad! Dat probeert hij ja, maar Jeroen weet het telkens zo te draaien dat het toch weer net niet wordt wat Peter in gedachten hadquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:16 schreef lies1958 het volgende:
en ja nu gaat peter echt het spel spelen fuck die gel zegt hij nou. Het is gewoon een klein kind wat gaat janken als zijn speeltje wordt afgepakt.
Nu bluffen van ik ga mijn kop kaal scheren als ik elke dag een pakje sigaretten krijg.
Hij is gewoon aan het chanteren met van alles en nog wat. Een dwingeland is het.
Deze is echt goed. Er zitten daar bij de regie genoeg rokers die zo een pakje vol met peuken heeft verzameld. Dan eerst die kop kaal en dan die peuken naar binnen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:15 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Een pakje peuken
peuk de; m -en stompje ve sigaar, sigaret
Grr, kun je jeroen niet vragen of ie zijn geniale uitspraken wil doen als ik achter de streams zit?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:18 schreef D. het volgende:
P: "Dan scheer ik me kaal. Het intresseert me ook echt niet"
J: "Waarom scheer je het dan niet nu kaal, zonder die sigaretten"
P: "Neeeeee, mijn haar is me heilig.."
Wat wil ie nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |