mariell heeft trouwens mzzl dat ze geen permban heeft op FOK!.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:10 schreef snetje het volgende:
eigenlijk is het de schuld van Marielldie bracht ons op het idee !!!!
Yep, en Amber en Eline opstoken tegen Jeroen (en Pim) is ook onderdeel van *het groepsgevoel*quote:
Hij vergeet alleen even dat hij de groep net zo hard heeft genaaid door uit de isoleer te stappen waardoor de groep straks 8 uur zonder licht zit.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:11 schreef Tessio het volgende:
Peter blijft maar doorzeiken over groepsgevoel,hij heeft niks anders te zeggen dan groepsgevoel.
Wat een watje zeg!
Klopt, maar toch moet ik 'm nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:08 schreef mazaru het volgende:
Wat zou het saai zijn zonder hem![]()
[ afbeelding ]
ik was lang de enige niet die op bobby stemde hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:11 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ja, maar die groep was zo groot (alle streamers minus Danny)
het stomme is , dat hij zelf meerdere keren heeft gezegd een eenling te zijn. En geen groepsmens te zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:11 schreef Tessio het volgende:
Peter blijft maar doorzeiken over groepsgevoel,hij heeft niks anders te zeggen dan groepsgevoel.
Wat een watje zeg!
hij wil er peuken voor terug. nee dus.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:13 schreef Passie36 het volgende:
Oke nu wil hij zijn kop kaal scheren, hij vraagt weer om moeilijkheden.
Ik zeg kopkaal
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:12 schreef Tessio het volgende:
Jeroen is de enige daar die het spel begrijpt
Ik zou ook niet graag met hem samenwonen, maar zonder hem zongen ze de hele dag kumbaya.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt, maar toch moet ik 'm niet
Ik zie ook geen nieuwe poll .Toen ging ik maar stemmen dat Peter en Jeroen mogen luchten(ik was benoeuwdhoe dat zou gaan ),maar resultaat over die stemming zie ik ook nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:53 schreef Danny het volgende:
er staat in beeld dat er een nieuwe poll is, maar ik zie geen nieuwe poll?
Nee das waar ( ik kan het wetenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:12 schreef Danny het volgende:
[..]
ik was lang de enige niet die op bobby stemde hoor.
Gevonden:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:11 schreef mazaru het volgende:![]()
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elke dag een pakje sigaretten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:14 schreef Loedertje het volgende:
Je hoofd laten kaalscheren voor 1 pakje sigaretten ?
OMG, die gast is echt ziek.
Echt niet dat hij peuken gaat krijgen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:14 schreef D. het volgende:
Peter will nu een poll starten of hij een pakje peuken mag voor een kale kop
De streamers bepalen dat hij sigaretten krijgt als hij z'n hoofd kaal scheert!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |