Dan heeft ze dat prijzengeld ook niet nodigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:56 schreef Pek het volgende:
[..]
Met een naam als Amber Silver moeten er toch wel mogelijkheden zijn
Dat er wat foutjes in het selectiebeleid zijn gemaakt lijkt me wel duidelijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als hij zijn gel op een no-go lijst had gezet, dan had hij er helemaal niet in mogen gaan. Dan weet je al dat het een watje is die wegloopt als hij even zijn zin niet krijgt
ik zou ideeën ook zeker ff hier in een topic mikken. dat kunnen we er als kijker op aandringen bij de bunker als het een goed idee lijkt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:59 schreef insomaniak het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al ingestuurd...
Ja. Het voor de groep verpesten is een leuk spelletje maar moet ook consequenties hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:56 schreef blomst het volgende:
Ik ben voor eenpoll die Jeroen eens stevig aanpakt, laat die nu maar eens merken dat hij twee uitdagingen heeft verkloot, een feestje, en Jeroen mag alleen maar kijken.
Ik denk meer dat het ontbreekt aan duidelijke basisregels.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:00 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dat er wat foutjes in het selectiebeleid zijn gemaakt lijkt me wel duidelijk
Maar fspraak is afspraak, ook voor de bewoners.
Opzich heeft Amber wel een punt, Je kan nooit aparte polls per persoon maken, die allemaal even zwaar wegen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:55 schreef Passie36 het volgende:
De Regie leest vaak genoeg hiermee.
Dus die halen ook een hoop Polls hier vandaan.
Ik heb al vaker hier gelezen haal Peter zijn Gel weg ik heb zelf gezegd laat hem zonder peuken.
Aan de hand daarvan zie je ook polls verschijnen dus nee Amber heeft zeker geen punt.
Ze zit gewoon te janken nu om haar zogenaamde punt door te zetten.
Volgens mij alleen bij vrijwillige exit maar er zit wat in!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
aan de andere kant, als je er nu drank in gooit is het wachten op uitwassen natuurlijk, misschien dat Peter zich niet kan inhouden dan.Als je eruit wordt gegooid verliest de rest dan ook geld uit de pot?
Ik vind wel dat straffen wat individueler gegeven wordenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:56 schreef blomst het volgende:
Ik ben voor eenpoll die Jeroen eens stevig aanpakt, laat die nu maar eens merken dat hij twee uitdagingen heeft verkloot, een feestje, en Jeroen mag alleen maar kijken.
Of alle schoonheidsproducten, geen van allen make-up of gel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:02 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Opzich heeft Amber wel een punt, Je kan nooit aparte polls per persoon maken, die allemaal even zwaar wegen.
Op deze manier kan de redactie 1 persoon het heel zwaar maken en voor andere personen veel softere polls maken. Uiteindelijk krijg je dan ook weer gezeik door de streamers die vinden dan hun favoriet benadeeld wordt door de redactie etc.
Ze hadden beter kunnen zeggen , Moet de gel de the bunker uit ja of nee.
Precies, hij roept te vaak waar hij niet zonder kan, dan wel wil.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:59 schreef Rica het volgende:
[..]
Die poll kwam idd van hier èn juist omdat Peter zelf zei niet zonder gel te willen. Dat is erom vragen natuurlijk. Dan krijg je reacties van ja pak hem zijn gel af. Nou niet bepaald een eerste levensbehoefte.
renate had de dag ervoor 12 uur aangevraagd. maar uiteindelijk kan iedereen er direct uitlopen natuurlijk. Gijzeling en vrijheidsberoving zijn in Nederland namelijk verbodenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:02 schreef Maria44 het volgende:
Hij kan er toch zo uitlopen, dat deed Renate toch ook?
klopt. peter heeft gezegd dat hij prima het spel smerig kon spelen en mensen weg kon treiteren. Later zei hij dat hij het concept verkeerd had begrepen (of iets van gelijke strekking)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:04 schreef logicc123 het volgende:
haha mooie steek onder water van Jeroen.
"Ik heb gezegd als er een paar pestkoppen in de bunker komen , blijf ik er wel in
Jeroen zat net te vertellen dat hij voor de bunker had gelezen dat Peter in een of ander interview verteld heeft dat hij er wel tegen kon als er pestkoppen in de bunker kwamen etc.
Peter riep hier op het forum dat ie binnen 5 dagen iedereen weggepest zou hebbenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:04 schreef logicc123 het volgende:
haha mooie steek onder water van Jeroen.
"Ik heb gezegd als er een paar pestkoppen in de bunker komen , blijf ik er wel in
Jeroen zat net te vertellen dat hij voor de bunker had gelezen dat Peter in een of ander interview verteld heeft dat hij er wel tegen kon als er pestkoppen in de bunker kwamen etc.
en het enige dat nodig is om hem weg te pesten is zijn gel afpakkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:06 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Peter riep hier op het forum dat ie binnen 5 dagen iedereen weggepest zou hebben
Oh ik dacht dat dat langer geleden was. Maar hij zal wel blijven hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:04 schreef Danny het volgende:
[..]
renate had de dag ervoor 12 uur aangevraagd. maar uiteindelijk kan iedereen er direct uitlopen natuurlijk. Gijzeling en vrijheidsberoving zijn in Nederland namelijk verboden
peter legt 'm woorden in de mond. daar wint hij imo sowieso geen zieltjes mee.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:08 schreef logicc123 het volgende:
Jeroen legt zichzelf een beetje verkeerd uit heb ik het idee,
Als Peter vraagt of hij andere probeert te triggeren, bedoel Jeroen volgens mij. Dat hij bij een meningsverschil een discussie niet uit de weggaat. Peter vat dat meteen op als express ruzie maken.
De make up is al weg.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:09 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat langer geleden was. Maar hij zal wel blijven hoor![]()
Ik hoop dat ze snel de make-up eruit halen, kijken of de dames dan ook dreigen met weglopen.
Wat spreekt die gast zichzelf dan tegen zeg!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:06 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Peter riep hier op het forum dat ie binnen 5 dagen iedereen weggepest zou hebben
quote:Op zondag 19 april 2009 18:41 schreef mariell het volgende:
[..]
Om de gewoonweg eenvoudige reden dat ik wel eens wil zien of Peter uberhaupt sterk genoeg is om in een bunker te overleven. Luxe was er bij de goudenkooi etc etc en dat is wat Peter graag heeft. Nu mag hij zich bewijzen nu hij niks krijgt. We hebben hem goed gescreend, net als alle andere kandidaten en hij is er niet gemakkelijk door heen gekomen, geloof me. Vooral ik heb er erg over na moeten denken, maar ik ben wel benieuwd hoe Peter het overleven in de bunker gaat doen. het is toch best pittig en dan te bedenken dat ik hem nog niet eens met vieze vingers zie, laat staan met geen gel....
Dit is een beetje wat Brain vs Huub ook gebeurde, De Tv kijkers geloofde Brian. Maar de streamers wisten wel beter.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:09 schreef Danny het volgende:
[..]
peter legt 'm woorden in de mond. daar wint hij imo sowieso geen zieltjes mee.
quote:
Volgens mij hebben die een lijntje liggen, Danny zegt iets, 5 minuten later zegt Jeroen precies hetzelfdequote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:05 schreef Danny het volgende:
[..]
klopt. peter heeft gezegd dat hij prima het spel smerig kon spelen en mensen weg kon treiteren. Later zei hij dat hij het concept verkeerd had begrepen (of iets van gelijke strekking)
Ja, maar die groep was zo groot (alle streamers minus Danny)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |