Ze wilde toch backspacen in Australië? Dan oefent ze nu vast...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:39 schreef Dottey het volgende:
hoe vaak kan (amber) de delete knop gebruiken per regel
hihi:)
Ja hij heeft een gesprek met die vrouw volgens mij. En ik hoorde ook zoiets dat hij 1000 euro wilt als hij erin blijftquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:46 schreef Copycat het volgende:
Wat is de status quo nu eigenlijk? Peter is boven aan het praten?
Bobby, waren er spullen die niet van je afgenomen konden worden?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:46 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ze wilde toch backspacen in Australië? Dan oefent ze nu vast...
Ja, Peter is nog niet terug van zijn gesprek.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:46 schreef Copycat het volgende:
Wat is de status quo nu eigenlijk? Peter is boven aan het praten?
Er zijn dingen op je basis lijst, maar fucking hell, als ze mij maar 1 boxer lieten overhouden, ook prima.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:47 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Bobby, waren er spullen die niet van je afgenomen konden worden?
Ja, ze heeft helemaal gelijk, waarom alleen een poll voor Peter, waarom dan geen poll voor waar andere bewoners mee worden geraakt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze heeft ergens wel een punt, de regie stuurt, door de keuzes aan te leveren waarop gestemd kan worden?
En die sigaretten dan? Meer dan de helft rookt niet, ook niet eerlijk. Zo kan je wel aan de gang blijven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze heeft ergens wel een punt, de regie stuurt, door de keuzes aan te leveren waarop gestemd kan worden?
die keuzes worden allemaal hier geopperd of bedacht .... door de kijkers dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben bang dat we samen alleen staan met Peter en Amberquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
die was voor alle rokersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:53 schreef Pek het volgende:
[..]
En die sigaretten dan? Meer dan de helft rookt niet, ook niet eerlijk. Zo kan je wel aan de gang blijven.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:53 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Er zijn dingen op je basis lijst, maar fucking hell, als ze mij maar 1 boxer lieten overhouden, ook prima.
Het heet "The Bunker", niet "Het paleisje vol met een stel jankebakken."
Tering zeg...
Met een naam als Amber Silver moeten er toch wel mogelijkheden zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:53 schreef Dottey het volgende:
Amber denkt 5600 euro in een maandje ergens anders te verdienen dan?
Het gaat er niet om dat je wel zonder kunt, het gaat erom op welke voorwaarden je binnen bent gestapt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:53 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Er zijn dingen op je basis lijst, maar fucking hell, als ze mij maar 1 boxer lieten overhouden, ook prima.
Het heet "The Bunker", niet "Het paleisje vol met een stel jankebakken."
Tering zeg...
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:56 schreef Pek het volgende:
[..]
Met een naam als Amber Silver moeten er toch wel mogelijkheden zijn
Ja, en daar heb je de anderen dus niet mee.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:56 schreef blomst het volgende:
Ik ben voor eenpoll die Jeroen eens stevig aanpakt, laat die nu maar eens merken dat hij twee uitdagingen heeft verkloot, een feestje, en Jeroen mag alleen maar kijken.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:56 schreef mazaru het volgende:
Peter komt straks naar beneden met een slof sigaretten, 5 potten met gel, 3 biefstukken, een six-pack bier en de mededeling dat hij toch maar blijft![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als hij zijn gel op een no-go lijst had gezet, dan had hij er helemaal niet in mogen gaan. Dan weet je al dat het een watje is die wegloopt als hij even zijn zin niet krijgtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:56 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat je wel zonder kunt, het gaat erom op welke voorwaarden je binnen bent gestapt.
Als Peter dus zijn gel erop had staan, hoeveel ik hem er ook vind miepen erom, dan MAG dit gewoon niet als poll aangeboden worden.
Dat idee had ik ook al ingestuurd...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:56 schreef blomst het volgende:
Ik ben voor eenpoll die Jeroen eens stevig aanpakt, laat die nu maar eens merken dat hij twee uitdagingen heeft verkloot, een feestje, en Jeroen mag alleen maar kijken.
aan de andere kant, als je er nu drank in gooit is het wachten op uitwassen natuurlijk, misschien dat Peter zich niet kan inhouden dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:57 schreef Kaat38 het volgende:
Wow, wat zie ik nu? Poll wel of geen feest, hebben ze een feest verdient? Dacht het even niet.
Dus Nee stemmen!
Laat ze eerst maar eens wat goed oplossen en dat gebeurd nu dus niet!
Die poll kwam idd van hier èn juist omdat Peter zelf zei niet zonder gel te willen. Dat is erom vragen natuurlijk. Dan krijg je reacties van ja pak hem zijn gel af. Nou niet bepaald een eerste levensbehoefte.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:55 schreef Passie36 het volgende:
De Regie leest vaak genoeg hiermee.
Dus die halen ook een hoop Polls hier vandaan.
Ik heb al vaker hier gelezen haal Peter zijn Gel weg ik heb zelf gezegd laat hem zonder peuken.
Aan de hand daarvan zie je ook polls verschijnen dus nee Amber heeft zeker geen punt.
Ze zit gewoon te janken nu om haar zogenaamde punt door te zetten.
Dan heeft ze dat prijzengeld ook niet nodigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:56 schreef Pek het volgende:
[..]
Met een naam als Amber Silver moeten er toch wel mogelijkheden zijn
Dat er wat foutjes in het selectiebeleid zijn gemaakt lijkt me wel duidelijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als hij zijn gel op een no-go lijst had gezet, dan had hij er helemaal niet in mogen gaan. Dan weet je al dat het een watje is die wegloopt als hij even zijn zin niet krijgt
ik zou ideeën ook zeker ff hier in een topic mikken. dat kunnen we er als kijker op aandringen bij de bunker als het een goed idee lijkt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:59 schreef insomaniak het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al ingestuurd...
Ja. Het voor de groep verpesten is een leuk spelletje maar moet ook consequenties hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:56 schreef blomst het volgende:
Ik denk meer dat het ontbreekt aan duidelijke basisregels.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:00 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dat er wat foutjes in het selectiebeleid zijn gemaakt lijkt me wel duidelijk
Maar fspraak is afspraak, ook voor de bewoners.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |