Ze wilde toch backspacen in Australië? Dan oefent ze nu vast...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:39 schreef Dottey het volgende:
hoe vaak kan (amber) de delete knop gebruiken per regel
hihi:)
Ja hij heeft een gesprek met die vrouw volgens mij. En ik hoorde ook zoiets dat hij 1000 euro wilt als hij erin blijftquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:46 schreef Copycat het volgende:
Wat is de status quo nu eigenlijk? Peter is boven aan het praten?
Bobby, waren er spullen die niet van je afgenomen konden worden?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:46 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ze wilde toch backspacen in Australië? Dan oefent ze nu vast...
Ja, Peter is nog niet terug van zijn gesprek.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:46 schreef Copycat het volgende:
Wat is de status quo nu eigenlijk? Peter is boven aan het praten?
Er zijn dingen op je basis lijst, maar fucking hell, als ze mij maar 1 boxer lieten overhouden, ook prima.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:47 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Bobby, waren er spullen die niet van je afgenomen konden worden?
Ja, ze heeft helemaal gelijk, waarom alleen een poll voor Peter, waarom dan geen poll voor waar andere bewoners mee worden geraakt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze heeft ergens wel een punt, de regie stuurt, door de keuzes aan te leveren waarop gestemd kan worden?
En die sigaretten dan? Meer dan de helft rookt niet, ook niet eerlijk. Zo kan je wel aan de gang blijven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze heeft ergens wel een punt, de regie stuurt, door de keuzes aan te leveren waarop gestemd kan worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |