Echt niet dat hij peuken gaat krijgen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:14 schreef D. het volgende:
Peter will nu een poll starten of hij een pakje peuken mag voor een kale kop
De streamers bepalen dat hij sigaretten krijgt als hij z'n hoofd kaal scheert!quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:14 schreef Eg_Wel het volgende:
Hahaha prachtig dit.. Peter kan Jeroen verbaal TOTAAL niet aan.. En tja, dan roept ie domme dingen als dat hij nu zijn kop wel kaal gaat scheren.. En Jeroen maar lachen..
Pim lacht zich overigens ook rot hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:14 schreef Eg_Wel het volgende:
Hahaha prachtig dit.. Peter kan Jeroen verbaal TOTAAL niet aan.. En tja, dan roept ie domme dingen als dat hij nu zijn kop wel kaal gaat scheren.. En Jeroen maar lachen..
Kan bart jouw niet machtigen om polls te plaatsen op de site!?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:16 schreef Danny het volgende:
peter wil pim's gel gebruiken. polletje over pim's gel?
Inderdaad! Dat probeert hij ja, maar Jeroen weet het telkens zo te draaien dat het toch weer net niet wordt wat Peter in gedachten hadquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:16 schreef lies1958 het volgende:
en ja nu gaat peter echt het spel spelen fuck die gel zegt hij nou. Het is gewoon een klein kind wat gaat janken als zijn speeltje wordt afgepakt.
Nu bluffen van ik ga mijn kop kaal scheren als ik elke dag een pakje sigaretten krijg.
Hij is gewoon aan het chanteren met van alles en nog wat. Een dwingeland is het.
Deze is echt goed. Er zitten daar bij de regie genoeg rokers die zo een pakje vol met peuken heeft verzameld. Dan eerst die kop kaal en dan die peuken naar binnen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:15 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Een pakje peuken
peuk de; m -en stompje ve sigaar, sigaret
Grr, kun je jeroen niet vragen of ie zijn geniale uitspraken wil doen als ik achter de streams zit?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:18 schreef D. het volgende:
P: "Dan scheer ik me kaal. Het intresseert me ook echt niet"
J: "Waarom scheer je het dan niet nu kaal, zonder die sigaretten"
P: "Neeeeee, mijn haar is me heilig.."
Wat wil ie nu?
Dát soort steekjes maken Peter helemaal gek.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:17 schreef Pek het volgende:
"Je clipje"![]()
Heerlijk denigrerend weer van Jeroen
Nog beter, Peter scheert zijn hoofd kaal en hem dan een pot gel gevenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:19 schreef Passie36 het volgende:
Hij denkt echt dat hij peuken gaat krijgen voor zijn scheerdaad.
Eline wil jij me scheren dan?
Nou Peter eerst scheren en dan Poll of je sigarette ervoor krijgt
Ja dat zei Pim tussen de middag al. Eline wil gl maken van suiker en water en iemand anders opperde om vaseline te gebruiken.quote:
Dat jointje is toch harder aangekomen dan ik dachtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:18 schreef D. het volgende:
P: "Dan scheer ik me kaal. Het intresseert me ook echt niet"
J: "Waarom scheer je het dan niet nu kaal, zonder die sigaretten"
P: "Neeeeee, mijn haar is me heilig.."
Wat wil ie nu?
Niet moeten is een groot woord, maar ik zie hem liever terug in Frankrijk, dan in de Bunker.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klopt, maar toch moet ik 'm niet
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:21 schreef Danny het volgende:
de regie moet NU even de sanctie voor de mislukte opdracht van Peter erin gooien. Licht uit en even melden waarom dat is.
jahquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:01 schreef BobbyRond het volgende:
Peter is vergeten te zeggen dat het een prive artikel is
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:21 schreef Danny het volgende:
de regie moet NU even de sanctie voor de mislukte opdracht van Peter erin gooien. Licht uit en even melden waarom dat is.
neuh. dan zie ik liever Peter in een bunker in frankrijk. Lekker samen met Amberquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Niet moeten is een groot woord, maar ik zie hem liever terug in Frankrijk, dan in de Bunker.
Neeee joh! Wie deelt er dan steekjes uit? Ik vind het wel leuk zo!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Niet moeten is een groot woord, maar ik zie hem liever terug in Frankrijk, dan in de Bunker.
Het is toch ook geweldig? Aan de ene kant een wanhopige wannabee, die nog niet eens bij Dries Roelvink in de schaduw mag staan en aan de andere kant een rijke stinkerd waar de minachting vanaf druipt, heerlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dát soort steekjes maken Peter helemaal gek.
Nee,op Peter z'n hoofd met viltstift die tekst die je aangafquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:22 schreef BobbyRond het volgende:
Peter z'n kop kaal laten scheren en dan kaartje naar beneden met "Don't fuck met de regie"
Zal em leren
Volgens mij wil amber dat peter er uit gaat zodat ze voor haarzelf een rede heeft om ook op te stappen. Ze gaat peter's vertrek dan als alibi gebruiken omdat ze eigenlijk zelf nu ook wel wil vertrekken maar niet op wil geven. Dan kan ze tegen de buitenwereld zeggen van voor 5000,= blijf ik daar niet zitten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:19 schreef Danny het volgende:
amber probeert peter er nog steeds uit te lullen. wat een eng wijf zeg
Peterquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:26 schreef Danny het volgende:
Marielin heeft inmiddels door dat Bobby alle peuken zit op te roken
Bobby!?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:26 schreef Danny het volgende:
Marielin heeft inmiddels door dat Bobby alle peuken zit op te roken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |