Volgens mij wil amber dat peter er uit gaat zodat ze voor haarzelf een rede heeft om ook op te stappen. Ze gaat peter's vertrek dan als alibi gebruiken omdat ze eigenlijk zelf nu ook wel wil vertrekken maar niet op wil geven. Dan kan ze tegen de buitenwereld zeggen van voor 5000,= blijf ik daar niet zitten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:19 schreef Danny het volgende:
amber probeert peter er nog steeds uit te lullen. wat een eng wijf zeg
Peterquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:26 schreef Danny het volgende:
Marielin heeft inmiddels door dat Bobby alle peuken zit op te roken
Bobby!?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:26 schreef Danny het volgende:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:22 schreef BobbyRond het volgende:
Peter z'n kop kaal laten scheren en dan kaartje naar beneden met "Don't fuck met de regie"
Zal em leren
Dat doet Bobby wel knap dan,lange afstands rokenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:26 schreef Danny het volgende:
die 4 hebben niet alleen een groepsgevoel maar ook nog eens een crewgevoelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:24 schreef Danny het volgende:
Eline gaat er niet uitheld
Jeroen, Pim en Marielin ook al niet. Dus Peter en Amber kunnen met een gerust hart optieften
Nee want die opdracht is nog niet klaar Marieline is nog aan het strijden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:21 schreef Danny het volgende:
de regie moet NU even de sanctie voor de mislukte opdracht van Peter erin gooien. Licht uit en even melden waarom dat is.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:26 schreef Danny het volgende:
Marielin heeft inmiddels door dat Bobby Peter alle peuken zit op te roken
Ik heb een groupie!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:26 schreef Danny het volgende:
o jawel hoor. regelmatig zelfs. Zeker als je honger hebt, je staat te praten en mensen om je heen zijn aan het eten. Ik geloof er geen reet van dat Jeroen het expres deed. Peter liep daarentegen volledig expres die isolatie uit.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:28 schreef Rica het volgende:
Peter moet Jeroen pakken op dat hij zegt dat het per ongeluk was. Niemand steekt iets per ongeluk in zijn mond.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:28 schreef NrTH het volgende:
Gooi dat licht maar uit, laat de hele groep maar even weer zien dat die kasthomo net zo goed de groep heeft genaaid door uit de isoleer te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |