Peter.. ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoezo? Hij stookt iedereen op 9althans, doet domme pogingen) Laat Marielin alleen achter , negeert haar tot ze van het gezeik in slaap valt, maakt haar wakker en verteld HET NIEUW dat Jeroen er voor de lol inzit waarop Marielin slaapdronken antwoord, ja dat hoorde ik ook wel en dat weet Jeroen zelf ook wel hoor.
Wie is er nou zielig in deze?
kan je eric niet opsnorren voor een ouderwets potje rellen vannacht huub ! groetjes aan clairequote:
Het was nit Peter die Marielin wakker maakte.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoezo? Hij stookt iedereen op 9althans, doet domme pogingen) Laat Marielin alleen achter , negeert haar tot ze van het gezeik in slaap valt, maakt haar wakker en verteld HET NIEUW dat Jeroen er voor de lol inzit waarop Marielin slaapdronken antwoord, ja dat hoorde ik ook wel en dat weet Jeroen zelf ook wel hoor.
Wie is er nou zielig in deze?
Yep, gratis zelfs. Fuckers.quote:
Idd, en er is zelfs niemand die pohost zeurt en met een kroontje op met haar voetjes stampt...?quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:08 schreef Marrije het volgende:
dat mag wel beperkt worden tot maximaal 1 x per dag.
quote:
Ik las op de blog van Huub dat dat het geval is. Er schijnt een link te zijn naar gratis streams.quote:
1 x per dag!?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat mag wel beperkt worden tot maximaal 1 x per dag.
Wat is er gestuurd?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:10 schreef beequeen het volgende:
Ze censureren de mail iig niet. Dat is wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |