Peter.. ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoezo? Hij stookt iedereen op 9althans, doet domme pogingen) Laat Marielin alleen achter , negeert haar tot ze van het gezeik in slaap valt, maakt haar wakker en verteld HET NIEUW dat Jeroen er voor de lol inzit waarop Marielin slaapdronken antwoord, ja dat hoorde ik ook wel en dat weet Jeroen zelf ook wel hoor.
Wie is er nou zielig in deze?
kan je eric niet opsnorren voor een ouderwets potje rellen vannacht huub ! groetjes aan clairequote:
Het was nit Peter die Marielin wakker maakte.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoezo? Hij stookt iedereen op 9althans, doet domme pogingen) Laat Marielin alleen achter , negeert haar tot ze van het gezeik in slaap valt, maakt haar wakker en verteld HET NIEUW dat Jeroen er voor de lol inzit waarop Marielin slaapdronken antwoord, ja dat hoorde ik ook wel en dat weet Jeroen zelf ook wel hoor.
Wie is er nou zielig in deze?
Yep, gratis zelfs. Fuckers.quote:
Idd, en er is zelfs niemand die pohost zeurt en met een kroontje op met haar voetjes stampt...?quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:08 schreef Marrije het volgende:
dat mag wel beperkt worden tot maximaal 1 x per dag.
quote:
Ik las op de blog van Huub dat dat het geval is. Er schijnt een link te zijn naar gratis streams.quote:
1 x per dag!?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat mag wel beperkt worden tot maximaal 1 x per dag.
Wat is er gestuurd?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:10 schreef beequeen het volgende:
Ze censureren de mail iig niet. Dat is wel leuk.
Pim sowieso niet, en de meeste mensen op Fok zijn altijd meer op zoek naar een zondebok dan dat ze over het spel willen nadenken. Er zullen ongetwijfeld meer mensen zijn die de tactiek van Jeroen doorhebben, maar die hoeven niet allemaal te posten, hequote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:00 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Dus jij snapt alles,maar Pim en de meeste mensen die hier kijken niet.Dat is een goeie pfff
Al is dat zo, het boeit Jeroen geen ene rukquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:11 schreef mazaru het volgende:
Waarom denk ik nou dat Peter de hele boel bij elkaar loopt te verzinnen?
Fanmail aan Peter sturen: "Peter ga eens deaud"quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:11 schreef mazaru het volgende:
Waarom denk ik nou dat Peter de hele boel bij elkaar loopt te verzinnen?
heb jij 8 kilo op je vingers zitten normaal gesproken dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:08 schreef BobbyRond het volgende:
Ik ben 2 kilo afgevallen in de bunker, maar 8 kilo afgevallen van het typen hier op FOK!
Natuurlijk speelt Jeroen het spel, als enige helaas.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
Jeroen speelt het spel, is iedereen daar de baas.
Peter is geen partij voor hem, het is bijna zíelig voor Peter.
O men, wat een hekel heb ik aan Jeroen
o.a. dat Peter een mietje is met z'n gel en Jeroen een gemeen pisventje, of iets van die strekkingquote:
Bedankt!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:14 schreef Pek het volgende:
o.a. dat Peter een mietje is met z'n gel en Jeroen een gemeen pisventje, of iets van die strekking
Peter kreeg post van GP dat Jeroen een sukkel is en hij zich door hem niet op de kast moet laten jagen.quote:
Precies, het is gewoon voerenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:12 schreef Nostalgist het volgende:
Eline heeft het door..... Deze mail wordt niet voor niets doorgestuurd....
maar wel eerst kaal ! mocht dat de uitslag van de poll zijnquote:
Dat is zo'n huisvrouwen forum toch? Verklaart al wel wat jaquote:
je hebt me vorige week nog kunnen zien... geen vragen stellen die je zelf kan beantwoordenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
heb jij 8 kilo op je vingers zitten normaal gesproken dan?
Wie is GP?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:15 schreef beequeen het volgende:
Peter kreeg post van GP dat Jeroen een sukkel is en hij zich door hem niet op de kast moet laten jagen.
Vriendelijk naar Jeroen toe was het iig niet.
Spuit 11.![]()
Stel hier een vraag aan de makers van The Bunkerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:04 schreef BobbyRond het volgende:
Is die hulp in de isloatie poll niet oud? Tis nog maar een paar uur, dus kaarsjes heeft ze niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |