inderdaadquote:Op maandag 4 mei 2009 21:47 schreef loveli het volgende:
"One on the way" leek me wel een aardige titel... wtf?!
Niets. Je lijkt me alleen nog erg jong. Meer niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:55 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Hoezo? Wat heb je nou weer aan te merken op mij?
Ik denk dat het eerder dit soort reacties zijn die die vraag oproepen.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:55 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Hoezo? Wat heb je nou weer aan te merken op mij?
Ik zal eens even gaan kijken dan.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Durf je niet in zijn fobo te lurken ofzo? Daar staat alles in![]()
.
Heb jij al gesmst trouwens?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Durf je niet in zijn fobo te lurken ofzo? Daar staat alles in![]()
.
quote:
Doet me denken aan de keer dat ik een paar 18-jarige knullen hielp een Twingo te starten (lege accu, zij aanduwen, ik starten). Zegt vlak voor ze wegreden een van die jongens tegen me: "Mevrouw, als ik uw leeftijd had gehad, had ik uw telefoonnummer gevraagd."quote:Op maandag 4 mei 2009 21:51 schreef Remsjo het volgende:
[..]
IK weet een TT:
Waar ik spiekte in Conleche's FOBO
Omdat hier alle mooie, knappe en aantrekkelijke Fok!dames te vinden zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 22:05 schreef karoltje het volgende:
Als ik in Remsjo's fotoboek kijk snap ik niet zo goed waarom hij in een afvaltopic post!
Als dat het criterium is, kunnen er wel meer mensen stoppen met posten hierquote:Op maandag 4 mei 2009 22:05 schreef karoltje het volgende:
Als ik in Remsjo's fotoboek kijk snap ik niet zo goed waarom hij in een afvaltopic post!
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als dat het criterium is, kunnen er wel meer mensen stoppen met posten hier.
Of ze vonden je leuk of ze wilde je nog een keer bellen als ze stukken hadden?¿quote:Op maandag 4 mei 2009 22:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Doet me denken aan de keer dat ik een paar 18-jarige knullen hielp een Twingo te starten (lege accu, zij aanduwen, ik starten). Zegt vlak voor ze wegreden een van die jongens tegen me: "Mevrouw, als ik uw leeftijd had gehad, had ik uw telefoonnummer gevraagd."
quote:
Jaaa jonge ik moet toch ook afvallen of niet soms?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:05 schreef karoltje het volgende:
Beter ga je naar het dieettopicquote:Op maandag 4 mei 2009 22:13 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Jaaa jonge ik moet toch ook afvallen of niet soms?
Nee, niet wij maar jij. Het BMI dat jij hebt is veeeeul te hoog voor dit topic!quote:
Oh oke. Thanks, ik zal eens in dat topic kijkenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:17 schreef neen het volgende:
[..]
Nee, niet wij maar jij. Het BMI dat jij hebt is veeeeul te hoog voor dit topic!
Receptje?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb net nog een zelfgemaakt waterijsje op.
- waterquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
- water
- aardbeiensiroop
- mengen
- in ijsjeshouder doen
- invriezen
-![]()
Een kind kan de was doen ijsjes maken
Oeh, lekker!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb net nog een zelfgemaakt waterijsje op.
Dank je voor de tipquote:Op maandag 4 mei 2009 22:26 schreef Tinkepink het volgende:
Bij de ikea hebben ze hele makkelijke houdertjes. En niet te duur.
Echt een keer doen! Je zult er geen spijt van krijgen.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:29 schreef Merel het volgende:
Ik heb nog nooit het dagboek van Anne Frank gelezen of een film of toneelstuk erover gezienIk ken het verhaal natuurlijk wel, maar dus nog nooit gelezen of gezien..
Auwquote:Op maandag 4 mei 2009 21:44 schreef Viking84 het volgende:
De vrouw waar ik zo nu en dan wat mee rommel heeft twee kinderen met haar man en one on the way.
Wat hé +quote:
Het mag, maar je mist echt ietsquote:Op maandag 4 mei 2009 22:42 schreef Chicolate het volgende:
WTF! Jullie hebben vandaag 2,5 topic volgepraat. Mag ik het bijlezen overslaan?
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:45 schreef Vivi het volgende:
Muizel!Ik heb net mijn doopceel gelicht in het Peutertopic...*daarnaar verwijst voor de horrorstories*
Doe je een beetje voorzichtig met je knarretje? We willen niet dat je bijdehandte opmerkingen-centrum in de verdrukking raakt he!
Ik ga eens lezen!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:45 schreef Vivi het volgende:
Muizel!Ik heb net mijn doopceel gelicht in het Peutertopic...*daarnaar verwijst voor de horrorstories*
Doe je een beetje voorzichtig met je knarretje? We willen niet dat je bijdehandte opmerkingen-centrum in de verdrukking raakt he!
Volgens mij is dat ook het laatste centrum dat uitvaltquote:Op maandag 4 mei 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Voorlopig werkt dat centrum nog prrrrrrrrima!
Oh dat ging over die opmerking van Clayton.quote:
Wat is er mis met mijn opmerking?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh dat ging over die opmerking van Clayton.
Ik wil nog niet slapen
Deel 2 had je al gezien. Weet je nog?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben al sinds 6 uur ofzo naar Schindler's List aan het kijken. Ga nu beginnen aan deel 2.
Ik kan echt geen films kijken in m'n eentje, al zijn ze nog zo goed. Zit steeds andere dingen te doen tussendoor.
Vind je ons niet allemaal mooi, knap en aantrekkelijk?quote:
Clayton heeft daar geen verstand van. Moet je niet bos van worden, maar medelijden mee hebben. Clayton moet al dat moois missenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:57 schreef Merel het volgende:
Oh dat ging over die opmerking van Clayton.
Hint: gewoon wakker blijvenquote:Ik wil nog niet slapen
Doe eens een fotootje van de vermaakte hippiejurk pretty please?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:04 schreef conleche het volgende:
Ik vond Schindlers List een prachtifilm. Tranen met tuiten toen ik die voor het eerst zag. Maar ik heb wederom geen TV gekeken vanavond. Dat doe ik eigenlijk maar heel weinig de laatste tijd. Hoewel ik er zo wel een DVDtje inprop. (GA!!!)
Wel heb ik weer wat draagbare items aan m'n garderobe toegevoegd. Het is echt amááázing wat je met wat kleine ingrepen kan bewerkstelligen.
Ja, maar ik ga hem nog een keer zien, want nu kan ik het tweede deel beter plaatsenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Deel 2 had je al gezien. Weet je nog?Daar begon je mee!
Tuurlijk wel, vandaar die opmerking.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Vind je ons niet allemaal mooi, knap en aantrekkelijk?
Het is geen sherry coke?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:09 schreef Muis006 het volgende:
JA Cootje foto van de jurk!
Ik ben dronken van de cherry coke.
Ik vind McArmy helemaal niet zo aantrekkelijkquote:Op maandag 4 mei 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
En GA! Er is hoop voor je! McArmy komt met rasse schreden dichterbij!
Nou ik heb nu 696 uit, en nu moet ik slapen. Morgen de restquote:
Leten we dat zo maar houden.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:06 schreef conleche het volgende:
Clayton heeft niet eens een FoBo. Dus dan kan hij ons wel aantrekkelijk vinden. Maar de vraag is natuurlijk of dat vice versa ook geldt.
Ja dussss. Al had je hem aantrekkelijk gevonden, dan had je nog achteraan moeten sluiten in de rij.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:11 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Ik vind McArmy helemaal niet zo aantrekkelijk
*wijwater sprenkelt*quote:Op maandag 4 mei 2009 23:11 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Haha, kijk dat scheelt weer dus.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dussss. Al had je hem aantrekkelijk gevonden, dan had je nog achteraan moeten sluiten in de rij.
Ja ik had de vorige dat je het vroeg al een foto gemaakt, maar ik vond het een beetje een rare foto bij nader inzien en nu heb ik geen zin meer om 'm weer aan te trekken. Maar goed:quote:Op maandag 4 mei 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe eens een fotootje van de vermaakte hippiejurk pretty please?
En GA! Er is hoop voor je! McArmy komt met rasse schreden dichterbij!
Ook niet hoe hij dóet? Dat rauwe, brute, roarrrrrrrrrr?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:11 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Oh! De zigeuners in dat Franse durp zullen je aanbidden!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja ik had de vorige dat je het vroeg al een foto gemaakt, maar ik vond het een beetje een rare foto bij nader inzien en nu heb ik geen zin meer om 'm weer aan te trekken. Maar goed:
[ afbeelding ]
En dan is hij lang dus. Volgens mij wel lekker voor op vakantie......
Oke, qua karakter wel ietsje dan...maar niet qua uiterlijkquote:Op maandag 4 mei 2009 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook niet hoe hij dóet? Dat rauwe, brute, roarrrrrrrrrr?
*door elkaar schudt*
Oh en geen spoilerts hoor, anders trekt Co aan je haar.
Ik had hetzelfde.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:15 schreef conleche het volgende:
Ik heb McArmy nog niet in actie gezien. Maar op onbewegend fotomateriaal doet hij het bepaald niet voor me...
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook niet hoe hij dóet? Dat rauwe, brute, roarrrrrrrrrr?
*door elkaar schudt*
Oh en geen spoilerts hoor, anders trekt Co aan je haar.
Wat zij zegquote:Op maandag 4 mei 2009 23:15 schreef conleche het volgende:
Ik heb McArmy nog niet in actie gezien. Maar op onbewegend fotomateriaal doet hij het bepaald niet voor me...
Midler?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat zij zeg
Maar dat hebben jullie zeker met Bette
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Co, wat een dreamy pic, jij elfje jij!
I KNOW *swoon*quote:Op maandag 4 mei 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]Op die foto is hij dus eigenlijk gewoon ronduit aantrekkelijk.
Als je niet beter weet, that is...
Gelukkig weten WIJ beter!
I'll always biehieeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
ONaantrekkelijk bedoel je toch??quote:Op maandag 4 mei 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]Op die foto is hij dus eigenlijk gewoon ronduit aantrekkelijk.
Als je niet beter weet, that is...
Gelukkig weten WIJ beter!
Speciaal voor jou dan!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:20 schreef conleche het volgende:
Eigenlijk vind ik hem ronduit eng om te zien.
*Heel hard wegrent.......
Had ik al verteld dat ik op donker val??
Oh my gawd!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:20 schreef Adelante het volgende:
Greys, ik heb geopperd dat jij medemod moet worden op het ESF subforum, dus dan weet je dat mocht je PM ontvangen
Mijn libido, wat doe jequote:
Erhm.quote:
Muts!!! Ik weet niet wie ik zou kiezen though!!!quote:
Ja, doemijdiemaarquote:Op maandag 4 mei 2009 23:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Muts!!! Ik weet niet wie ik zou kiezen though!!!
Ik geloof dat ik uit GA, McSteamy het meest aantrekkelijk vind.
[ afbeelding ]
Ieuwwwwwwwwwww! Over dat eerste danquote:Op maandag 4 mei 2009 23:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Muts!!! Ik weet niet wie ik zou kiezen though!!!
Ik geloof dat ik uit GA, McSteamy het meest aantrekkelijk vind.
[ afbeelding ]
Op die onderste foto vinnik hem wel weer fijn!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:25 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ], Oke, nu stop ik hoor
.
Co, statisch gezien is McArmy ook so not my type, maar he wins you over, just wait and see!!!!!
Ja ik ook. Any time. Wil hem wel met je delen heur. No problemo!!quote:
Eurovisie Song Festival!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja ik ook. Any time. Wil hem wel met je delen heur. No problemo!!
Greys for president MOD!!!![]()
![]()
Wat is ESF BTW??
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Eurovisie Song Festival!
Watdagjijdan!
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine!![]()
Van haar vierhonderdste kind ofzo jaquote:
Genoeg tijd? Dat forum is drie dagen open ofzoquote:Op maandag 4 mei 2009 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh my gawd!Heb ik daar genoeg tijd voor dan enzo?
Met wie samen dan? Met jou? En moet ik er dan niet veel meer verstand van hebben?
Dat was de voorronde in Nederland.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:32 schreef Muis006 het volgende:
Greysie, dan moet je het dit keer niet vergeten te kijken!
Vievquote:Op maandag 4 mei 2009 23:34 schreef Vivi het volgende:
Ik post nog even het vervolg voor de liefhebbers! http://community.livejournal.com/in_the_after/114313.html
En nu ga ik mijn enge thriller lezen..Nightnight!
Wanneer is het dit jaar?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was de voorronde in Nederland.
Ik heb nog nóóit een Eurovisie gemist! Elk jaar weer zit ik tegen beter weten in hoopvol voor de tv met borrelnoten en puntenlijst. Punten geef ik voor de onderdelen:
- jurkie (it's al about priorities!)
- looks
- moves
- zangkwaliteiten
- en dan ook nog het liedje (da's niet meer zo belangrijk tegenwoordig)
Van Glennis Grace dacht ik zeker te weten dat ze in de top 5 zou eindigen.
Van Hind wist ik al dat het niets zou worden.
En de Toppers nemen zichzelf veel te serieus![]()
Maar ik heb altijd geroepen dat ik geen mod wil zijn omdat ik er volgens mij niet genoeg tijd in kan steken![]()
Oh ja, het is tijdelijk.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Genoeg tijd? Dat forum is drie dagen open ofzo
En niet met mij neeIk snap daar de ballen van. Met Tha_Erik ofzo. En wie heeft er meer verstand van dat liedjesgedoe dan jij
Dus dat was de reden om jouw naam te noemen. Alleen ter info dus, mocht je een PM krijgen
12 mei 1e halve finalequote:Op maandag 4 mei 2009 23:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wanneer is het dit jaar?
En ik vind dat liedje van Dld leuk!
Ik voel een Eurovisie Meet!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:37 schreef Merel het volgende:
Ik ben ook gek op het ESFAlleen kijk ik altijd alleen met m'n lijstjes, niemand in m'n omgeving snapt de lol ervan
Okee muchas gracias!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
12 mei 1e halve finale
14 mei 2e halve finale
16 mei Tha Real Thing!
Ik vind Duitsland ook leuk!
Behalve dan dat het van Eric Carmen isquote:Op maandag 4 mei 2009 23:51 schreef neen het volgende:Dit nummer is goed man! Het enige goede nummer van Celine Dion!
Deze haalt het niveau van die van Celine niet!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Behalve dan dat het van Eric Carmen is![]()
Als ie leuk is mag je 'm doorsturen naar mijquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:08 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat de manager van jouw lokale Appie dan ernstig ludduvudduh heeft.
ah, hij is ook XL ofzo?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:12 schreef neen het volgende:
Ik heb hem wel eens zien lopen, het is een AH XL en dat zie je aan hem.
dat is ook een doodlopend spoor vriendquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Mn trein sta al 8 min stil nabij De Kuip....ik wil naar bed!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:26 schreef kaasplankje het volgende:
ik was inAmsterdam vanavond en het was gezellig
Eigenlijk overal in 't centrum, bikerace enzo, later een herdenking op Hekelveld en biertjes in de Spuistraat, zoals gewoonlijkquote:
voorheen ging die trein van maastricht naar rotterdam en terugquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat is ook een doodlopend spoor vriend
Wat grappig, ik ken weer de joodse man met wie de presentator samenwerkt (hij is naast filmmaker ook verzamelaar en we gaan in het museum een tentoonstelling met zijn objecten maken). Ik heb met kippenvel zitten kijken. Gruwelijk als je dat soort dingen moet meemaken zeg.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:30 schreef Viking84 het volgende:
Inderdaad een indrukwekkend programma, Phaidra! Die presentator heeft nog eens bij mij thuis gegeten![]()
.
Yep. Echt geweldig hoe haar nichtje haar er doorheen gesleept heeft...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:40 schreef Phaidra het volgende:
Erg laat maar toch nog even:
[..]
Wat grappig, ik ken weer de joodse man met wie de presentator samenwerkt (hij is naast filmmaker ook verzamelaar en we gaan in het museum een tentoonstelling met zijn objecten maken). Ik heb met kippenvel zitten kijken. Gruwelijk als je dat soort dingen moet meemaken zeg.
volgens mij val je onderweg in slaap!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:28 schreef loveli het volgende:
Goedemorgen. Als het lukt ga ik nu een rondje hardlopen. Gaap.
krijgen we een voor en een na foto?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:34 schreef Greys het volgende:
Mogguh allemaal
Aangezien ik over een maand in bikini 'moet', ga ik er vanaf vandaag ook maar weer even op letten
Waar heb je uitslag van gekregen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:15 schreef SiTu het volgende:
De uitslagHet is alleen maar erger geworden. Eerst waren het rode puntjes en nu zit ik onder de bultjes, bovendien jeukt het erger. Halp! Wat is de bedoeling met uitslag, gaat het vanzelf over?
Is er nog een of andere niet-homeopatische zalf die ik er op kan smeren?
Ik vermoed van de zonnebankbruiner (zo'n smeerseltje). Maar mijn buik en borsten zijn bultjesvrij. Ik weet niet of je plaatselijk allergisch kunt zijnquote:
Wat denk je zelf?quote:
Volgend jaar ESF-meet bij Viev!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:15 schreef Vivi het volgende:
Ik ben ook op vakantie tijdens tha Songfestival! Ik kijk er nooit meer naar maar ik had mezelf wel aangeboden als meetingspot omdat ik Greys dan kon observeren in d'r ESF-frenzy![]()
. En verder ben ik ook nog niet bikiniklaar, heb ik last van rare pijntjes en oplevende hypochondrie, en kijk ik enooooorm uit naar Moederdag, de eerste zonder moeder, hoe speciaal
.
Goedemorgen.
Half uur, nog steeds geen minuut meerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:32 schreef Ek-Mei het volgende:
Vraagje voor de hardlopers hier, hoelang kunnen jullie aan 1 stuk rennen? ik loop volgens een schema en moest laatst 7 min rennen en was trots omdat ik vroeger nog geen minuut kon rennen. Werd volledig uitgelachen door een vriendin, die met gemak een uur achter elkaar loopt![]()
Ik zie mijzelf nog in geen 10 jaar oefenen ooit een uur lopen volgens mij
Oke, gelukkig, dat geeft mij hoopquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:42 schreef SiTu het volgende:
[..]
Half uur, nog steeds geen minuut meer![]()
Maar ik was ook supertrots toen ik 7 minuten kon rennen, da's nog helemaal niet zo lang geleden!
Ik was ook heel trots toen ik 7 minuten kon rennen hoor!! Gewoon lekker trots zijn en je vriendin laten lachen. Je bent bij het begin begonnen en kan nu al 2 of 3 keer zo lang rennen dan aan het begin van je schemaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:32 schreef Ek-Mei het volgende:
Vraagje voor de hardlopers hier, hoelang kunnen jullie aan 1 stuk rennen? ik loop volgens een schema en moest laatst 7 min rennen en was trots omdat ik vroeger nog geen minuut kon rennen. Werd volledig uitgelachen door een vriendin, die met gemak een uur achter elkaar loopt![]()
Ik zie mijzelf nog in geen 10 jaar oefenen ooit een uur lopen volgens mij
Je zal verbaast staan maar het gaat je echt lukken hoor! Ik loop met de Evy podcast en liep een maand geleden ook als langste stuk 7 minuten. Gisteren moest ik 12 minuten en dat ging echt al primaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:45 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Oke, gelukkig, dat geeft mij hoopen een half uur is echt lang, kan me niet voorstellen dat ik dat ooit ga kunnen
En vanaf die 12 zit je echt in no time op de 30 vond ik. Tenminste, ze jast er de laatste lessen opeens nogal wat doorheenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:51 schreef karoltje het volgende:
[..]
Je zal verbaast staan maar het gaat je echt lukken hoor! Ik loop met de Evy podcast en liep een maand geleden ook als langste stuk 7 minuten. Gisteren moest ik 12 minuten en dat ging echt al prima.
Prima, lijst, zeg! Kun je zelfs vanavond nog wel een klein koekje bij de koffie eten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:56 schreef Blurred86 het volgende:
Poe hee, het gaat echt hard hier! Heb geen tijd om bij te lezen want ik moet moet moet van mezelf om 10 uur ECHT beginnen aan m'n scriptieMijn begeleider was heel positief over mijn opzet
dus ik zou weer vol goede moed moeten kunnen beginnen..
lijstje voor vandaag:
O: brinta met banaan en rozijntjes
L: 4 sneetjes volkorenbrood (1x met huttenkase, tomaat en komk, 1x met kaas of ei en mosterd)
T: peer
D: zilvervliesrijst met gebakken groente (ui, paprika, aubergine, tomaat, chinese kool) en quorn stukjes in sate saus
T: yoghurt?
Wat yoga doen? Dat helpt bij mij echt geweldig met lage rugpijn! Word je lekker soepel van.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:57 schreef SiTu het volgende:
Ik moet zelf weer wat regelmatiger gaan lopen. Maar mijn knieën zijn zeer gaan doen (gelukkig niet met lopen zelf) plus de rugpijn in mijn onderrug was heel onprettig tijdens het lopen. ik lijk wel een oma Nu heb ik een paar dagen niet gelopen en is het alletwee weg aan het trekken, dus vandaag ren ik een halfuurtje
Ik ga deze week even bedenken of het sportabo er komt, afhankelijk van de tijd die ik 's avonds aan mijn baantje ga besteden en of het sportcentrum in de vakantie na 17u open blijft. Dan wilde ik pilates of yoga gaan doen. Of kan je yoga wel best alleen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat yoga doen? Dat helpt bij mij echt geweldig met lage rugpijn! Word je lekker soepel van.
Nee nog niksquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:11 schreef Phaidra het volgende:
Muizelientje!! Heb je nou al wat gehoord van de VU-arts? En hoe gaat het vandaag?
Welkom nog trouwens voor Ek-Mei en everlast! Succes met afvallen!
Neequote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb jij soms ook je Google op piraats staan?
Oh, ok. Dan zal ik eens googelen zo.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:16 schreef Phaidra het volgende:
@PPP, volgens mij kan je evy gewoon doanlwoden ja. Het is een belgische dame die je aanspoort nog even vol te houden en zegt dat je zo goed bezig bent en je hoeft niet op je horloge te kijken om te weten hoe lang je nog moet enzo. Mij lijkt het helemaal niks, maar voor anderen werkt het juist heel goed.
En je lijstje: hoe laat ontbijt je? Bij een vroeg ontbijt zou ik nog een tussendoortje inlassen voor de lunch, aangezien je lunch redelijk klein is. Een appel ofzo of een cracker? Verder ziet het er volgens mij prima uit (al zit je in totaal nog niet aan 1200 kcal, ga je sporten vandaag?).
Dankjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:23 schreef Phaidra het volgende:
Balen Muis, dat het nog niet over is en dat je nog niets gehoord hebt van de arts. Ik hoop voor je dat het snel over is en dat je hard aan de studie kan voor het tentamen! *duimen draait tussen werk en fok door*
Al beterquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Oh, maar het zijn vier paprika's en 200 gram paddenstoelen bij D hoor! Das toch wel genoeg?
Oh.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:22 schreef ColdFeet het volgende:
PPP, je lunch is werkelijkwaar crap. Vanilleyoghurt? Special K? Kom nouEn dan drie boterhammen erbij en een kleine portie avondeten? Zelf weten, maar ik vind het ongezond weinig!
Ik deed het bij Evy zelf ook hoor. Als het lekker ging deed ik een minuutje extra lopen en dus een minuutje minder wandelen of ik plakte er aan het einde van de les nog een paar keer lopen aan vast. Ik liep heel vaak dus ook al meer dan 5 km en toen had ik misschien net les 7 gedaan ofzoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:57 schreef SiTu het volgende:
[..]
En vanaf die 12 zit je echt in no time op de 30 vond ik. Tenminste, ze jast er de laatste lessen opeens nogal wat doorheen
Ik moet zelf weer wat regelmatiger gaan lopen. Maar mijn knieën zijn zeer gaan doen (gelukkig niet met lopen zelf) plus de rugpijn in mijn onderrug was heel onprettig tijdens het lopen. ik lijk wel een oma Nu heb ik een paar dagen niet gelopen en is het alletwee weg aan het trekken, dus vandaag ren ik een halfuurtje
Het wordt volgens mij beiden niet veroorzaakt door het lopen, anders liet ik het wel langer rusten.
Ik ga denk ik Daphs aanpak eens proberen. Bij langer dan een half uur rennen voel ik me echt beroerd, net als bij versnellingen, maar na het lopen ben ik na 5 minuutjes wel weer in staat om een 10 minuten te lopen, dus misschien moet ik er zo maar stukjes aanplakken, dat is wat minder demotiverend.
Nee? Maar die eet ik juist altijd om mijn groenten aan te vullen, als ik er niet zoveel van heb gehad bij D. Ik ben echt gek op rauwkost.. kun je dat dan wel tellen als fruit?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Al beterHet vult iig behoorlijk.
Mijn dietiste zei me toen ik bij haar liep dat sla, paprika, champignons, tomaat en komkommer niet echt meetellen als groenten, dus daar ging ik vanuit.
In rode paprika zit meer vitamine C dan in een sinaasappel, dus ik zou zeggen van wel. Tomaten ook. Hoe het met sla (dan neem ik aan dat je gewoon ijsbergsla bedoelt) en komkommer zit weet ik niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nee? Maar die eet ik juist altijd om mijn groenten aan te vullen, als ik er niet zoveel van heb gehad bij D. Ik ben echt gek op rauwkost.. kun je dat dan wel tellen als fruit?
Dat, en ik zou het worstje vervangen door echt vlees. Iets met minder troep en een betere kwaliteit eiwitten.quote:
Haha, zo'n worstje eten we vrijwel nooit hoor, dit is een uitzondering - we vinden het allebei erg lekker, dus dan mag dat wel een keertje.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat, en ik zou het worstje vervangen door echt vlees. Iets met minder troep en een betere kwaliteit eiwitten.
Ik denk dat het er eerder om gaat dat het geheel van je avondeten een beetje karig over komt. Een braadworst moet kunnen op zijn tijd, maar eet er dan een flinke bak broccoli of sperziebonen ofzo bij lijkt me.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:31 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Haha, zo'n worstje eten we vrijwel nooit hoor, dit is een uitzondering - we vinden het allebei erg lekker, dus dan mag dat wel een keertje.
Oh, ok, dat is dan iets voor de volgende keer om te onthouden (heb wel sperziebonen, maar die zijn voor morgen - geen tijd meer om boodschappen te doen).quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik denk dat het er eerder om gaat dat het geheel van je avondeten een beetje karig over komt. Een braadworst moet kunnen op zijn tijd, maar eet er dan een flinke bak broccoli of sperziebonen ofzo bij lijkt me.
Oh? Gaf ze daar nog een reden voor?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mijn dietiste zei me toen ik bij haar liep dat sla, paprika, champignons, tomaat en komkommer niet echt meetellen als groenten, dus daar ging ik vanuit.
quote:
Da's dan wel weer okquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Oh, maar het zijn vier paprika's en 200 gram paddenstoelen bij D hoor! Das toch wel genoeg?
zéér leerzaam! En het slapen in de tent vond ik niet eens erg verder, was best knus!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:39 schreef Phaidra het volgende:
Moblo, WB! Kamperen was een leerzame ervaring dus?Maar fijn dat het iig gezellig was!
Ik mag het weekend van 16/17 mei kamperen! Het is alweer 3 jaar geleden dat ik gekampeerd heb (lowlands niet meegerekend dan). Ik heb er wel zin in, maar ik ben een beetje huiverig voor de cursus kettersteig die we gaan doen.... voor geinteresseerden, hier kan je vinden wat dat inhoud: http://cms.mountain-netwo(...)ttersteig-outdoor-i/
Ja maar, ze zijn niet zoetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:38 schreef Muis006 het volgende:
Heui goodbye!
Chico: tomaten zijn vruchten
Edit: komkommer ook, aldus wikipedia.
Ik vind het maar verwarrend![]()
Jaha, het was helemaal super! Heerlijk weer gehad, veel gezien, lekker gegeten en het hotel was ook mooi. Super dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Leuk gehad?
Waarom zouden tomaat/komkommer/sla niet tellen als groente? Wat moet het dan zijn?
Fijn om te horenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Prima, lijst, zeg! Kun je zelfs vanavond nog wel een klein koekje bij de koffie eten.
Sla (behalve ijsberg- ) bevat toch ook echt nog wel wat... Al zijn het maar vezels en wat mineralen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
Oh? Gaf ze daar nog een reden voor?
Sla en komkommer snap ik, zit geen vitamine in, maar paprika is toch een enorme vitamine bom? En in tomaat zitten ook hele gezonde stofjes.
Zo stond het iig op dat lijstje... paprika weet ik nu niet meer zeker, maar volgens mij is het omdat sla, komkommer, tomaat en champignons voor het grootste deel uit water bestaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:28 schreef Phaidra het volgende:
@Ewelina, sla wist ik wel, tomaat en komkommer hebben weinig kcal maar wel andere nuttige dingen dacht ik? En dat paprika en champignons niet echt meetellen verbaast me echt!
Cru gezegd, dat hangt voor een groot deel af van wat de kweker in het water stopt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sla (behalve ijsberg- ) bevat toch ook echt nog wel wat... Al zijn het maar vezels en wat mineralen!
Dat het een vruchtgroente is, zegt niet dat het fruit isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:38 schreef Muis006 het volgende:
Heui goodbye!
Chico: tomaten zijn vruchten
Edit: komkommer ook, aldus wikipedia.
Ik vind het maar verwarrend![]()
wat vind je zo fijn aan kamperen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:43 schreef Blurred86 het volgende:
KamperenIk heb er al helemaal zin in, deze zomer naar Italië
![]()
Dat klettersteig lijkt me ook leuk zeg!
van sla en komkommer kan ik t me voorstellen, maar verder zit er gewoon gezonde stofjes in rauwkost...zlefs als t offiieel een vrucht is zoals paprika...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Al beterHet vult iig behoorlijk.
Nou, nee, eigenlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sla (behalve ijsberg- ) bevat toch ook echt nog wel wat... Al zijn het maar vezels en wat mineralen!
PPP, zie je zelf niet dat dit wel wat weinig is? 3 boterhammen, een bakje yoghurt met cruesli, en dan wat aardappels met groente en een vettig worstje als diner? Dat is toch geen normaal eetpatroon?
Het was ook niet slecht om te eten, alleen telde het dus niet bij de 200 gram groente die ik dagelijks moest eten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:50 schreef kwakveense het volgende:
[..]
van sla en komkommer kan ik t me voorstellen, maar verder zit er gewoon gezonde stofjes in rauwkost...zlefs als t offiieel een vrucht is zoals paprika...
goeiemorgen allentezaam!
Dat ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:39 schreef Phaidra het volgende:
Moblo, WB! Kamperen was een leerzame ervaring dus?Maar fijn dat het iig gezellig was!
Ik mag het weekend van 16/17 mei kamperen! Het is alweer 3 jaar geleden dat ik gekampeerd heb (lowlands niet meegerekend dan). Ik heb er wel zin in, maar ik ben een beetje huiverig voor de cursus kettersteig die we gaan doen.... voor geinteresseerden, hier kan je vinden wat dat inhoud: http://cms.mountain-netwo(...)ttersteig-outdoor-i/
euh, ik weet het eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat vind je zo fijn aan kamperen?![]()
ik vond 't wel grappig, maar om dat nou 2 weken te doen (wat we dus gaan doen deze zomer![]()
) heb ik niet zoiets van 'YAaaaaaaay'
heb ook gezegd dat we 2 of 3 punten uitzoeken waar we een paar dagen gaan zitten
zodat we niet de hele tijd die klote tent op hoeven te zetten en af te breken
tsja, aangezien ik verder bijna geen groente lust (alleen rauwe groente) zou mijn dietiste zo'n advies fijn in haar achterste mogen stekenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het was ook niet slecht om te eten, alleen telde het dus niet bij de 200 gram groente die ik dagelijks moest eten.
dát is ook allemaal wel leukquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:56 schreef Phaidra het volgende:
Ik vind kamperen vooral leuk omdat je vaak in een mooie omgeving zit (althans, daar zoek ik campings op uit, incl. goed sanitair) en je écht samen bent. Samen klooien in de tent (als in: hoe kleed ik me in hemelsnaam uit (en aan!) terwijl ik alleen maar kan liggen?), lekker luieren met een flesje wijn na een lange wandeling (en in oostenrijk hadden we de regel: meer dan 3 uur wandelen geeft recht op een taartje!) en 's avonds in het donker naar de sterren staren (want lampen hebben we niet). Bovendien kan de man zijn mannelijkheid tonen bij het maken van vuur (of het klooien met een brandertje...) Romantischer kan bijna niet!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:50 schreef Ewelina het volgende:
Dat woordje kletter vind ik nu niet echt bemoedigend klinken.
Nou ja, je bent aan ons geen verantwoording schuldigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nou, nee, eigenlijk. Ik probeer al steeds wat meer te eten, aangezien ik vorige week steeds onder 1000 kcal zat. Nu 1200, dat vind ik al heel wat eigenlijk
. En nu heb ik ook echt geen honger.
Maar ik zal proberen het lijstje voor morgen weer wat uitgebreider te maken, dan bouw ik het langzaam een beetje op.
Tip: zoek een camping waarbij het sanitair 'vrij/gratis' is. Warm water als je er behoefte aan hebt en rustig een uur douchen als het buiten regent. Dat maakt het nog een beetje draaglijk als je helemaal verregend bentquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dát is ook allemaal wel leuk![]()
maar alleen als 't echt lekker weer is...In de regen/kou/regen én kou naar de wc lopen, douchen met een muntje en dan heb je maar 4 minuten warm water
![]()
en in de regen/kou de tent opzetten/afbreken.. dat zijn van die dingen die ik echt verafschuw
zijn die er? Hebben in onze campinggids vooral / alleen maar betaald sanitair (douche dus) wc's zijn uiteraard wel gratisquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tip: zoek een camping waarbij het sanitair 'vrij/gratis' is. Warm water als je er behoefte aan hebt en rustig een uur douchen als het buiten regent. Dat maakt het nog een beetje draaglijk als je helemaal verregend bent.
ik zou ontbijt en lunch omdraaien, omdat ik smiddags altijd meer honger heb dan smorgens maar dat is persoonlijk natuurlijk. verder zou ik er in de ochtend en middag nog een stuk fruit bij doen tussendoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:10 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen!
Eens even een vraagje. Ik zie jullie steeds posten over hardlopen met Evy, hoe werkt dat precies? En kun je dat gewoon downloaden?
En mijn lijstje voor vandaag, eens kijken of het de goedkeuring hier kan wegdragen:
O: twee volkoren boterhammen met philadelphia 220 kcal
L: special K met vanilleyoghurt 200 kcal
T: boterham met philadelphia 110 kcal
D: gebakken aardappeltjes met een braadworstje, gegrilde paprika's en paddenstoelen 615 kcal
Kom maar op met uw commentaar.
Kan gewoon een slechte dag zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:59 schreef Ek-Mei het volgende:
bedankt voor alle opbeurende hardloop ervaringen hier
Vandaag vond ik het wel zwaar, werd beetje licht in mn hoofd en wat last van mn buik/maag
Maar daarom eet ik daarna nog een boterhamquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, je bent aan ons geen verantwoording schuldigMaar zoete yoghurt met driedubbeldoorgehaald zoete cruesli (die zogenaamd slank is), da's toch geen gezonde, verantwoorde lunch? Kijk dan eens wat blurred als lunch eet! Dat is een normale lunch. Als dat je te zwaar lijkt: de lunch van Daph_ is ook lekker!
Ja, ik ga namelijk nooit naar campings met betaald douchenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zijn die er? Hebben in onze campinggids vooral / alleen maar betaald sanitair (douche dus) wc's zijn uiteraard wel gratis
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
Over het hardlopen, overigens:
ik ben vorig jaar januari begonnen met Evy en kon ook nog geen minuut lopenwas écht heel erg... die conditie van mij.
Inmiddels heb ik in november de Zeven Heuvelenloop gelopen (15km) in 1 uur en 41 minuten, zonder te stoppen met 9,5km per uur gemiddeld
Nu heb ik een tijd niet gelopen en moet inmiddels echt weer gaan beginnen, wat ik vanochtend tegen Mr. MoBlo zei, en als hij niet meegaat, ga ik in mn eentje, want het is weer ingekakt, maar wil zeker in november wéér de Zeven Heuvelenloop gaan doen
en dan er beter uit komen (tijd boeit me niet zoveel, maar wil niet zoals vorige keer weer 3 dagen niet kunnen lopen
)
Ik wel. In Frankrijk. Moest je muntjes kopen en dan kon je een bepaalde tijd douchen met dat muntje.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:05 schreef Blurred86 het volgende:
oh en ik heb nog nooit ergens gekampeerd waar je moet betalen om te douchen
idemquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Helleuw!![]()
Heu? Special K is toch geen cruesli maar een soort granen-cornflakes? Ik eet het uit veronderstelling dat het gezond en lekker is
Dat is lastig, heb ik ook. Ik eet zelden fruit.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:05 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Maar daarom eet ik daarna nog een boterham. En ik vind Special K heerlijk. Maar, ik doe al ideeen op hier - sowieso ga ik wat meer fruit inslaan. Hoewel dat wel lastig is, ik ben allergisch voor een behoorlijk aantal soorten fruit helaas.
en ik had ook zoiets van 'ja, die Evy die kan me wat, in 10 weken 5 km? Srslyquote:
Ach, het kan ook wel... Ik vind het persoonlijk artificiële rotzooi, en ook nog eens veel te zoetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Helleuw!![]()
Heu? Special K is toch geen cruesli maar een soort granen-cornflakes? Ik eet het uit veronderstelling dat het gezond en lekker is
bezuinigen op douchemuntjesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wel. In Frankrijk. Moest je muntjes kopen en dan kon je een bepaalde tijd douchen met dat muntje.
En mijn moeder was heel zuinig, dus ik moest altijd met haar onder de douche, zelfs toen ik al wat ouder was![]()
.
Ah okee!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, het kan ook wel... Ik vind het persoonlijk artificiële rotzooi, en ook nog eens veel te zoet
En dan ook nog maar 1 muntje zeker?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wel. In Frankrijk. Moest je muntjes kopen en dan kon je een bepaalde tijd douchen met dat muntje.
En mijn moeder was heel zuinig, dus ik moest altijd met haar onder de douche, zelfs toen ik al wat ouder was![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |