Behalve dan dat het van Eric Carmen isquote:Op maandag 4 mei 2009 23:51 schreef neen het volgende:Dit nummer is goed man! Het enige goede nummer van Celine Dion!
Deze haalt het niveau van die van Celine niet!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Behalve dan dat het van Eric Carmen is![]()
Als ie leuk is mag je 'm doorsturen naar mijquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:08 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat de manager van jouw lokale Appie dan ernstig ludduvudduh heeft.
ah, hij is ook XL ofzo?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:12 schreef neen het volgende:
Ik heb hem wel eens zien lopen, het is een AH XL en dat zie je aan hem.
dat is ook een doodlopend spoor vriendquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Mn trein sta al 8 min stil nabij De Kuip....ik wil naar bed!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:26 schreef kaasplankje het volgende:
ik was inAmsterdam vanavond en het was gezellig
Eigenlijk overal in 't centrum, bikerace enzo, later een herdenking op Hekelveld en biertjes in de Spuistraat, zoals gewoonlijkquote:
voorheen ging die trein van maastricht naar rotterdam en terugquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat is ook een doodlopend spoor vriend
Wat grappig, ik ken weer de joodse man met wie de presentator samenwerkt (hij is naast filmmaker ook verzamelaar en we gaan in het museum een tentoonstelling met zijn objecten maken). Ik heb met kippenvel zitten kijken. Gruwelijk als je dat soort dingen moet meemaken zeg.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:30 schreef Viking84 het volgende:
Inderdaad een indrukwekkend programma, Phaidra! Die presentator heeft nog eens bij mij thuis gegeten![]()
.
Yep. Echt geweldig hoe haar nichtje haar er doorheen gesleept heeft...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:40 schreef Phaidra het volgende:
Erg laat maar toch nog even:
[..]
Wat grappig, ik ken weer de joodse man met wie de presentator samenwerkt (hij is naast filmmaker ook verzamelaar en we gaan in het museum een tentoonstelling met zijn objecten maken). Ik heb met kippenvel zitten kijken. Gruwelijk als je dat soort dingen moet meemaken zeg.
volgens mij val je onderweg in slaap!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:28 schreef loveli het volgende:
Goedemorgen. Als het lukt ga ik nu een rondje hardlopen. Gaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |