Behalve dan dat het van Eric Carmen isquote:Op maandag 4 mei 2009 23:51 schreef neen het volgende:Dit nummer is goed man! Het enige goede nummer van Celine Dion!
Deze haalt het niveau van die van Celine niet!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Behalve dan dat het van Eric Carmen is![]()
Als ie leuk is mag je 'm doorsturen naar mijquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:08 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat de manager van jouw lokale Appie dan ernstig ludduvudduh heeft.
ah, hij is ook XL ofzo?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:12 schreef neen het volgende:
Ik heb hem wel eens zien lopen, het is een AH XL en dat zie je aan hem.
dat is ook een doodlopend spoor vriendquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Mn trein sta al 8 min stil nabij De Kuip....ik wil naar bed!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:26 schreef kaasplankje het volgende:
ik was inAmsterdam vanavond en het was gezellig
Eigenlijk overal in 't centrum, bikerace enzo, later een herdenking op Hekelveld en biertjes in de Spuistraat, zoals gewoonlijkquote:
voorheen ging die trein van maastricht naar rotterdam en terugquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat is ook een doodlopend spoor vriend
Wat grappig, ik ken weer de joodse man met wie de presentator samenwerkt (hij is naast filmmaker ook verzamelaar en we gaan in het museum een tentoonstelling met zijn objecten maken). Ik heb met kippenvel zitten kijken. Gruwelijk als je dat soort dingen moet meemaken zeg.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:30 schreef Viking84 het volgende:
Inderdaad een indrukwekkend programma, Phaidra! Die presentator heeft nog eens bij mij thuis gegeten![]()
.
Yep. Echt geweldig hoe haar nichtje haar er doorheen gesleept heeft...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:40 schreef Phaidra het volgende:
Erg laat maar toch nog even:
[..]
Wat grappig, ik ken weer de joodse man met wie de presentator samenwerkt (hij is naast filmmaker ook verzamelaar en we gaan in het museum een tentoonstelling met zijn objecten maken). Ik heb met kippenvel zitten kijken. Gruwelijk als je dat soort dingen moet meemaken zeg.
volgens mij val je onderweg in slaap!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:28 schreef loveli het volgende:
Goedemorgen. Als het lukt ga ik nu een rondje hardlopen. Gaap.
krijgen we een voor en een na foto?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:34 schreef Greys het volgende:
Mogguh allemaal
Aangezien ik over een maand in bikini 'moet', ga ik er vanaf vandaag ook maar weer even op letten
Waar heb je uitslag van gekregen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:15 schreef SiTu het volgende:
De uitslagHet is alleen maar erger geworden. Eerst waren het rode puntjes en nu zit ik onder de bultjes, bovendien jeukt het erger. Halp! Wat is de bedoeling met uitslag, gaat het vanzelf over?
Is er nog een of andere niet-homeopatische zalf die ik er op kan smeren?
Ik vermoed van de zonnebankbruiner (zo'n smeerseltje). Maar mijn buik en borsten zijn bultjesvrij. Ik weet niet of je plaatselijk allergisch kunt zijnquote:
Wat denk je zelf?quote:
Volgend jaar ESF-meet bij Viev!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:15 schreef Vivi het volgende:
Ik ben ook op vakantie tijdens tha Songfestival! Ik kijk er nooit meer naar maar ik had mezelf wel aangeboden als meetingspot omdat ik Greys dan kon observeren in d'r ESF-frenzy![]()
. En verder ben ik ook nog niet bikiniklaar, heb ik last van rare pijntjes en oplevende hypochondrie, en kijk ik enooooorm uit naar Moederdag, de eerste zonder moeder, hoe speciaal
.
Goedemorgen.
Half uur, nog steeds geen minuut meerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:32 schreef Ek-Mei het volgende:
Vraagje voor de hardlopers hier, hoelang kunnen jullie aan 1 stuk rennen? ik loop volgens een schema en moest laatst 7 min rennen en was trots omdat ik vroeger nog geen minuut kon rennen. Werd volledig uitgelachen door een vriendin, die met gemak een uur achter elkaar loopt![]()
Ik zie mijzelf nog in geen 10 jaar oefenen ooit een uur lopen volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |