inderdaadquote:Op maandag 4 mei 2009 21:47 schreef loveli het volgende:
"One on the way" leek me wel een aardige titel... wtf?!
Niets. Je lijkt me alleen nog erg jong. Meer niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:55 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Hoezo? Wat heb je nou weer aan te merken op mij?
Ik denk dat het eerder dit soort reacties zijn die die vraag oproepen.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:55 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Hoezo? Wat heb je nou weer aan te merken op mij?
Ik zal eens even gaan kijken dan.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Durf je niet in zijn fobo te lurken ofzo? Daar staat alles in![]()
.
Heb jij al gesmst trouwens?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Durf je niet in zijn fobo te lurken ofzo? Daar staat alles in![]()
.
quote:
Doet me denken aan de keer dat ik een paar 18-jarige knullen hielp een Twingo te starten (lege accu, zij aanduwen, ik starten). Zegt vlak voor ze wegreden een van die jongens tegen me: "Mevrouw, als ik uw leeftijd had gehad, had ik uw telefoonnummer gevraagd."quote:Op maandag 4 mei 2009 21:51 schreef Remsjo het volgende:
[..]
IK weet een TT:
Waar ik spiekte in Conleche's FOBO
Omdat hier alle mooie, knappe en aantrekkelijke Fok!dames te vinden zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 22:05 schreef karoltje het volgende:
Als ik in Remsjo's fotoboek kijk snap ik niet zo goed waarom hij in een afvaltopic post!
Als dat het criterium is, kunnen er wel meer mensen stoppen met posten hierquote:Op maandag 4 mei 2009 22:05 schreef karoltje het volgende:
Als ik in Remsjo's fotoboek kijk snap ik niet zo goed waarom hij in een afvaltopic post!
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als dat het criterium is, kunnen er wel meer mensen stoppen met posten hier.
Of ze vonden je leuk of ze wilde je nog een keer bellen als ze stukken hadden?¿quote:Op maandag 4 mei 2009 22:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Doet me denken aan de keer dat ik een paar 18-jarige knullen hielp een Twingo te starten (lege accu, zij aanduwen, ik starten). Zegt vlak voor ze wegreden een van die jongens tegen me: "Mevrouw, als ik uw leeftijd had gehad, had ik uw telefoonnummer gevraagd."
quote:
Jaaa jonge ik moet toch ook afvallen of niet soms?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:05 schreef karoltje het volgende:
Beter ga je naar het dieettopicquote:Op maandag 4 mei 2009 22:13 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Jaaa jonge ik moet toch ook afvallen of niet soms?
Nee, niet wij maar jij. Het BMI dat jij hebt is veeeeul te hoog voor dit topic!quote:
Oh oke. Thanks, ik zal eens in dat topic kijkenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:17 schreef neen het volgende:
[..]
Nee, niet wij maar jij. Het BMI dat jij hebt is veeeeul te hoog voor dit topic!
Receptje?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb net nog een zelfgemaakt waterijsje op.
- waterquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
- water
- aardbeiensiroop
- mengen
- in ijsjeshouder doen
- invriezen
-![]()
Een kind kan de was doen ijsjes maken
Oeh, lekker!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb net nog een zelfgemaakt waterijsje op.
Dank je voor de tipquote:Op maandag 4 mei 2009 22:26 schreef Tinkepink het volgende:
Bij de ikea hebben ze hele makkelijke houdertjes. En niet te duur.
Echt een keer doen! Je zult er geen spijt van krijgen.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:29 schreef Merel het volgende:
Ik heb nog nooit het dagboek van Anne Frank gelezen of een film of toneelstuk erover gezienIk ken het verhaal natuurlijk wel, maar dus nog nooit gelezen of gezien..
Auwquote:Op maandag 4 mei 2009 21:44 schreef Viking84 het volgende:
De vrouw waar ik zo nu en dan wat mee rommel heeft twee kinderen met haar man en one on the way.
Wat hé +quote:
Het mag, maar je mist echt ietsquote:Op maandag 4 mei 2009 22:42 schreef Chicolate het volgende:
WTF! Jullie hebben vandaag 2,5 topic volgepraat. Mag ik het bijlezen overslaan?
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:45 schreef Vivi het volgende:
Muizel!Ik heb net mijn doopceel gelicht in het Peutertopic...*daarnaar verwijst voor de horrorstories*
Doe je een beetje voorzichtig met je knarretje? We willen niet dat je bijdehandte opmerkingen-centrum in de verdrukking raakt he!
Ik ga eens lezen!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:45 schreef Vivi het volgende:
Muizel!Ik heb net mijn doopceel gelicht in het Peutertopic...*daarnaar verwijst voor de horrorstories*
Doe je een beetje voorzichtig met je knarretje? We willen niet dat je bijdehandte opmerkingen-centrum in de verdrukking raakt he!
Volgens mij is dat ook het laatste centrum dat uitvaltquote:Op maandag 4 mei 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Voorlopig werkt dat centrum nog prrrrrrrrima!
Oh dat ging over die opmerking van Clayton.quote:
Wat is er mis met mijn opmerking?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh dat ging over die opmerking van Clayton.
Ik wil nog niet slapen
Deel 2 had je al gezien. Weet je nog?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben al sinds 6 uur ofzo naar Schindler's List aan het kijken. Ga nu beginnen aan deel 2.
Ik kan echt geen films kijken in m'n eentje, al zijn ze nog zo goed. Zit steeds andere dingen te doen tussendoor.
Vind je ons niet allemaal mooi, knap en aantrekkelijk?quote:
Clayton heeft daar geen verstand van. Moet je niet bos van worden, maar medelijden mee hebben. Clayton moet al dat moois missenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:57 schreef Merel het volgende:
Oh dat ging over die opmerking van Clayton.
Hint: gewoon wakker blijvenquote:Ik wil nog niet slapen
Doe eens een fotootje van de vermaakte hippiejurk pretty please?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:04 schreef conleche het volgende:
Ik vond Schindlers List een prachtifilm. Tranen met tuiten toen ik die voor het eerst zag. Maar ik heb wederom geen TV gekeken vanavond. Dat doe ik eigenlijk maar heel weinig de laatste tijd. Hoewel ik er zo wel een DVDtje inprop. (GA!!!)
Wel heb ik weer wat draagbare items aan m'n garderobe toegevoegd. Het is echt amááázing wat je met wat kleine ingrepen kan bewerkstelligen.
Ja, maar ik ga hem nog een keer zien, want nu kan ik het tweede deel beter plaatsenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Deel 2 had je al gezien. Weet je nog?Daar begon je mee!
Tuurlijk wel, vandaar die opmerking.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Vind je ons niet allemaal mooi, knap en aantrekkelijk?
Het is geen sherry coke?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:09 schreef Muis006 het volgende:
JA Cootje foto van de jurk!
Ik ben dronken van de cherry coke.
Ik vind McArmy helemaal niet zo aantrekkelijkquote:Op maandag 4 mei 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
En GA! Er is hoop voor je! McArmy komt met rasse schreden dichterbij!
Nou ik heb nu 696 uit, en nu moet ik slapen. Morgen de restquote:
Leten we dat zo maar houden.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:06 schreef conleche het volgende:
Clayton heeft niet eens een FoBo. Dus dan kan hij ons wel aantrekkelijk vinden. Maar de vraag is natuurlijk of dat vice versa ook geldt.
Ja dussss. Al had je hem aantrekkelijk gevonden, dan had je nog achteraan moeten sluiten in de rij.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:11 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Ik vind McArmy helemaal niet zo aantrekkelijk
*wijwater sprenkelt*quote:Op maandag 4 mei 2009 23:11 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Haha, kijk dat scheelt weer dus.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dussss. Al had je hem aantrekkelijk gevonden, dan had je nog achteraan moeten sluiten in de rij.
Ja ik had de vorige dat je het vroeg al een foto gemaakt, maar ik vond het een beetje een rare foto bij nader inzien en nu heb ik geen zin meer om 'm weer aan te trekken. Maar goed:quote:Op maandag 4 mei 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe eens een fotootje van de vermaakte hippiejurk pretty please?
En GA! Er is hoop voor je! McArmy komt met rasse schreden dichterbij!
Ook niet hoe hij dóet? Dat rauwe, brute, roarrrrrrrrrr?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:11 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Oh! De zigeuners in dat Franse durp zullen je aanbidden!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja ik had de vorige dat je het vroeg al een foto gemaakt, maar ik vond het een beetje een rare foto bij nader inzien en nu heb ik geen zin meer om 'm weer aan te trekken. Maar goed:
[ afbeelding ]
En dan is hij lang dus. Volgens mij wel lekker voor op vakantie......
Oke, qua karakter wel ietsje dan...maar niet qua uiterlijkquote:Op maandag 4 mei 2009 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook niet hoe hij dóet? Dat rauwe, brute, roarrrrrrrrrr?
*door elkaar schudt*
Oh en geen spoilerts hoor, anders trekt Co aan je haar.
Ik had hetzelfde.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:15 schreef conleche het volgende:
Ik heb McArmy nog niet in actie gezien. Maar op onbewegend fotomateriaal doet hij het bepaald niet voor me...
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook niet hoe hij dóet? Dat rauwe, brute, roarrrrrrrrrr?
*door elkaar schudt*
Oh en geen spoilerts hoor, anders trekt Co aan je haar.
Wat zij zegquote:Op maandag 4 mei 2009 23:15 schreef conleche het volgende:
Ik heb McArmy nog niet in actie gezien. Maar op onbewegend fotomateriaal doet hij het bepaald niet voor me...
Midler?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat zij zeg
Maar dat hebben jullie zeker met Bette
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Co, wat een dreamy pic, jij elfje jij!
I KNOW *swoon*quote:Op maandag 4 mei 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]Op die foto is hij dus eigenlijk gewoon ronduit aantrekkelijk.
Als je niet beter weet, that is...
Gelukkig weten WIJ beter!
I'll always biehieeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
ONaantrekkelijk bedoel je toch??quote:Op maandag 4 mei 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]Op die foto is hij dus eigenlijk gewoon ronduit aantrekkelijk.
Als je niet beter weet, that is...
Gelukkig weten WIJ beter!
Speciaal voor jou dan!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:20 schreef conleche het volgende:
Eigenlijk vind ik hem ronduit eng om te zien.
*Heel hard wegrent.......
Had ik al verteld dat ik op donker val??
Oh my gawd!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:20 schreef Adelante het volgende:
Greys, ik heb geopperd dat jij medemod moet worden op het ESF subforum, dus dan weet je dat mocht je PM ontvangen
Mijn libido, wat doe jequote:
Erhm.quote:
Muts!!! Ik weet niet wie ik zou kiezen though!!!quote:
Ja, doemijdiemaarquote:Op maandag 4 mei 2009 23:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Muts!!! Ik weet niet wie ik zou kiezen though!!!
Ik geloof dat ik uit GA, McSteamy het meest aantrekkelijk vind.
[ afbeelding ]
Ieuwwwwwwwwwww! Over dat eerste danquote:Op maandag 4 mei 2009 23:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Muts!!! Ik weet niet wie ik zou kiezen though!!!
Ik geloof dat ik uit GA, McSteamy het meest aantrekkelijk vind.
[ afbeelding ]
Op die onderste foto vinnik hem wel weer fijn!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:25 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ], Oke, nu stop ik hoor
.
Co, statisch gezien is McArmy ook so not my type, maar he wins you over, just wait and see!!!!!
Ja ik ook. Any time. Wil hem wel met je delen heur. No problemo!!quote:
Eurovisie Song Festival!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja ik ook. Any time. Wil hem wel met je delen heur. No problemo!!
Greys for president MOD!!!![]()
![]()
Wat is ESF BTW??
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Eurovisie Song Festival!
Watdagjijdan!
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine!![]()
Van haar vierhonderdste kind ofzo jaquote:
Genoeg tijd? Dat forum is drie dagen open ofzoquote:Op maandag 4 mei 2009 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh my gawd!Heb ik daar genoeg tijd voor dan enzo?
Met wie samen dan? Met jou? En moet ik er dan niet veel meer verstand van hebben?
Dat was de voorronde in Nederland.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:32 schreef Muis006 het volgende:
Greysie, dan moet je het dit keer niet vergeten te kijken!
Vievquote:Op maandag 4 mei 2009 23:34 schreef Vivi het volgende:
Ik post nog even het vervolg voor de liefhebbers! http://community.livejournal.com/in_the_after/114313.html
En nu ga ik mijn enge thriller lezen..Nightnight!
Wanneer is het dit jaar?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was de voorronde in Nederland.
Ik heb nog nóóit een Eurovisie gemist! Elk jaar weer zit ik tegen beter weten in hoopvol voor de tv met borrelnoten en puntenlijst. Punten geef ik voor de onderdelen:
- jurkie (it's al about priorities!)
- looks
- moves
- zangkwaliteiten
- en dan ook nog het liedje (da's niet meer zo belangrijk tegenwoordig)
Van Glennis Grace dacht ik zeker te weten dat ze in de top 5 zou eindigen.
Van Hind wist ik al dat het niets zou worden.
En de Toppers nemen zichzelf veel te serieus![]()
Maar ik heb altijd geroepen dat ik geen mod wil zijn omdat ik er volgens mij niet genoeg tijd in kan steken![]()
Oh ja, het is tijdelijk.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Genoeg tijd? Dat forum is drie dagen open ofzo
En niet met mij neeIk snap daar de ballen van. Met Tha_Erik ofzo. En wie heeft er meer verstand van dat liedjesgedoe dan jij
Dus dat was de reden om jouw naam te noemen. Alleen ter info dus, mocht je een PM krijgen
12 mei 1e halve finalequote:Op maandag 4 mei 2009 23:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wanneer is het dit jaar?
En ik vind dat liedje van Dld leuk!
Ik voel een Eurovisie Meet!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:37 schreef Merel het volgende:
Ik ben ook gek op het ESFAlleen kijk ik altijd alleen met m'n lijstjes, niemand in m'n omgeving snapt de lol ervan
Okee muchas gracias!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
12 mei 1e halve finale
14 mei 2e halve finale
16 mei Tha Real Thing!
Ik vind Duitsland ook leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |