OMFG... Onder welke steen heb jij gezetenquote:Op maandag 4 mei 2009 21:22 schreef conleche het volgende:
Wie is Bette?
Ik heb een EHBO-tentje waarmee ik langs hardlooproutes sta, in afwachting van een in doodsnood verkerende hollende Greys. Had ik eens beloofd, maar ze komt nooit langsquote:Op maandag 4 mei 2009 21:24 schreef Merel het volgende:
Ik heb echt helemaal niks gesnapt van je EHBO-tentje- en ijsstokjesverhaal! Of haal ik nu dingen door de war? Wat doe je in dat tentje?
Wat jij wilt; het is mij om het even. Ze is hemelsch ende goddeleyk. Ik ben op haarquote:Op maandag 4 mei 2009 21:25 schreef conleche het volgende:
Zeg dan gewoon Jennifer Beals. Of desnoods Flasdancemiep!!
Ja, dat probeer ik mezelf ook voor te houden. Alleen vond ik 'm al zo McRight, stiekem. Alleen hij mij niet. Sukkelquote:Op maandag 4 mei 2009 21:24 schreef conleche het volgende:
En Merel: ik denk dat je er goed aan hebt gedaan. Zolang je sex hebt met McSex, sta je niet open over McRight!
Serieus, doe je echt EHBO-gebeuren?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een EHBO-tentje waarmee ik langs hardlooproutes sta, in afwachting van een in doodsnood verkerende hollende Greys. Had ik eens beloofd, maar ze komt nooit langs
Waarom nietquote:Op maandag 4 mei 2009 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sure.
Zie jij mij hiermee in bed liggen?
[ afbeelding ]
Even serieus. Dat is kut, met een hoofdletter K. Het goede nieuws is dat het leven nooit Right zou worden. En dat weet je ook (been there, done that).quote:Op maandag 4 mei 2009 21:27 schreef Merel het volgende:
Ja, dat probeer ik mezelf ook voor te houden. Alleen vond ik 'm al zo McRight, stiekem. Alleen hij mij niet. Sukkel
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:41 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Denk dan Dagboek van Anne Frank
Die andere wordt allemaal Duits in gesproken en daar krijg ik buikpijn van
Neequote:Op maandag 4 mei 2009 21:27 schreef Merel het volgende:
Serieus, doe je echt EHBO-gebeuren?
Jij ligt nog onder de steen geloof ikquote:Op maandag 4 mei 2009 21:25 schreef Muis006 het volgende:
Ik dacht dat het over Bette Midler ging.
The L-Word Chick!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:25 schreef conleche het volgende:
Zeg dan gewoon Jennifer Beals. Of desnoods Flasdancemiep!!
Ik durf pas langs dat tentje te komen wanneer ik hinde-achtig langs kan huppelen. En dan kan kletsen zonder te hijgen. Sterker nog, nu is het meer olifantengestamp en zuurstofgebrek. Zo kan ik je niet onder ogen komen!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een EHBO-tentje waarmee ik langs hardlooproutes sta, in afwachting van een in doodsnood verkerende hollende Greys. Had ik eens beloofd, maar ze komt nooit langs
Dat ga ik niet eens uitleggenquote:
Dan heb je nu je geluk weer in eigen hand genomen.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik mezelf ook voor te houden. Alleen vond ik 'm al zo McRight, stiekem. Alleen hij mij niet. Sukkel
Probeer te bedenken of het echt McRight is. Heeft hij al die eigenschappen die je wil in een McRight?? Of is het gewoon ondragelijk te weten dat hij je niet leuk genoeg vindt om MrsRight te zijn?? Het is vaak het laatste en dan is het maar goed dat het nu over is. Dan word je op een dag wakker en realiseer je je dat je het allemaal heel verkeerd zag.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Daar hoeft ze niet zo lang over na te denken, want McRight zou haar minstens net zo leuk vinden als zij hem.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Probeer te bedenken of het echt McRight is. Heeft hij al die eigenschappen die je wil in een McRight?? Of is het gewoon ondragelijk te weten dat hij je niet leuk genoeg vindt om MrsRight te zijn?? Het is vaak het laatste en dan is het maar goed dat het nu over is. Dan word je op een dag wakker en realiseer je je dat je het allemaal heel verkeerd zag.
Helll yeahquote:
Gaat nog wel even duren dan. Denk ik. Tochquote:Ik durf pas langs dat tentje te komen wanneer ik hinde-achtig langs kan huppelen. En dan kan kletsen zonder te hijgen. Sterker nog, nu is het meer olifantengestamp en zuurstofgebrek. Zo kan ik je niet onder ogen komen!
Can't let you see me like that![]()
Weet ik ook ja. Hell, dat wist ik bijna twee jaar geleden al toen ik ermee begon. Ik heb vanaf het begin af aan geweten dat het nooit echt iets zou worden, en ik heb heel hard geprobeerd om er net zo makkelijk mee om te kunnen gaan als hij, zo losjes. Kampioen kop-in'-t-zand hèquote:Op maandag 4 mei 2009 21:29 schreef ElisaB het volgende:
Het goede nieuws is dat het leven nooit Right zou worden. En dat weet je ook (been there, done that).
De wijze vrouwen hebben gesproken. En ze hebben zó gelijk !quote:Op maandag 4 mei 2009 21:31 schreef conleche het volgende:
Probeer te bedenken of het echt McRight is. Heeft hij al die eigenschappen die je wil in een McRight?? Of is het gewoon ondragelijk te weten dat hij je niet leuk genoeg vindt om MrsRight te zijn?? Het is vaak het laatste en dan is het maar goed dat het nu over is. Dan word je op een dag wakker en realiseer je je dat je het allemaal heel verkeerd zag.
Ik ook hoor. Het lag niet alleen aan jou. Maar dit was een beetje een spuit 11-reactie van mij, dus ik zal nog maar even OT vertellen dat ik heel lekker heb gegeten vanavond: rode bieten met haring in roomsaus en augurk. Fijn!quote:Op maandag 4 mei 2009 19:41 schreef AKnynke het volgende:
Bij het vriendje...maar die is met zn oma aan het bellen, dus ik kan nog wel even op fok! ...Om de discussie af te sluiten: ik dacht inderdaad dat Remsjo bedoelde dat hij een hekel aan duitsers had met zn buikopmerking. Dat vond ik kortzichtig, en daar reageerde ik. Ik had het dus verkeerd opgevat, sorry!
Jij bikkel, jij!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:33 schreef Merel het volgende:
Weet ik ook ja. Hell, dat wist ik bijna twee jaar geleden al toen ik ermee begon. Ik heb vanaf het begin af aan geweten dat het nooit echt iets zou worden, en ik heb heel hard geprobeerd om er net zo makkelijk mee om te kunnen gaan als hij, zo losjes. Kampioen kop-in'-t-zand hèMaar uiteindelijk zit ik zo toch niet in elkaar en word ik er alleen maar heel verdrietig van. Dus ik weet ook wel dat het gewoon goed is zo nu
Ontopicquote:Mag ik ook nog iets ontopics zeggen?Ik zoek die handige site met calorieën enzo, welke was dat ookalweer?
Opvallend is dat. Ik zit in een soortgelijke situatie, zoals je weet, en ik merk juist dat ik steeds minder gevoelig word voor wat ze wel en niet doet. En ik heb me ook allang voorgenomen om als ik lekker in de randstad woon en werk (hopelijk spoedig!) op zoek te gaan naar een dame voor mezelfquote:Op maandag 4 mei 2009 21:33 schreef Merel het volgende:
Ik heb vanaf het begin af aan geweten dat het nooit echt iets zou worden, en ik heb heel hard geprobeerd om er net zo makkelijk mee om te kunnen gaan als hij, zo losjes. Kampioen kop-in'-t-zand hèMaar uiteindelijk zit ik zo toch niet in elkaar en word ik er alleen maar heel verdrietig van.
Ik ga 'm meteen bookmarken!quote:
'Liefde in de Orient-Express' van Pierre-Jean Remy.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Waar komt dat uit?
Ik heb 'm trouwens wel verteld dat ie een idioot is dat ie niet ziet hoe leuk ik ben
The Longest Dayquote:Op maandag 4 mei 2009 21:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat ga ik niet eens uitleggen. Huuuu
.
Ik vind het best stom dat in zowat alle oorlogsfilms (behalve Der Untergang dus) Engels wordt gesproken.
Dat is toch best wel storend...
TiBettequote:Op maandag 4 mei 2009 21:31 schreef Viking84 het volgende:
Hey Elisa, was jij eigenlijk van het TiBette of het JoBettekamp?
O wacht, je was vast van het ElisaBettekamp![]()
.
Dat is triest. Ik ook pas sinds 7 jaar en 341 dagen overigens. Ik wens het iedereen toe, want het is het helemaal. Het komt vanzelf!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog nooit iemand gehad die mij net zo leuk vond als ik haar. Wel een heleboel kerels die mij leuk vonden
.
Maar ik nam me al sinds het begin voor om m'n ogen open te houden en open te blijven staan voor anderen. En uiteindelijk blijkt dat ik dat gewoon niet doe, dat ik me blindstaar op hem. Dus daarom moest ik er nu mee stoppen, anders blijf ik nog maandenlang bij 'm hangen terwijl MrRight misschien al honder keer is langsgelopen maar ik 'm gewoon niet zie!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:36 schreef Viking84 het volgende:
Opvallend is dat. Ik zit in een soortgelijke situatie, zoals je weet, en ik merk juist dat ik steeds minder gevoelig word voor wat ze wel en niet doet. En ik heb me ook allang voorgenomen om als ik lekker in de randstad woon en werk (hopelijk spoedig!) op zoek te gaan naar een dame voor mezelf.
Weest welkomquote:Op maandag 4 mei 2009 21:37 schreef conleche het volgende:
O Elisa, ik ga zeer binnenkort naar mijn zusje (zeer binnenkort is nog voor mijn vakantie) en daar jij in haar buurt woont, wil ik ook wel in je tentje gedag komen zeggen!!
Ja, triest hè. Ik krijg bijna medelijden met mezelfquote:Op maandag 4 mei 2009 21:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
TiBette
(en dan vooral omdat ze mij iets té verliefd leek op Jo)
[..]
Dat is triest. Ik ook pas sinds 7 jaar en 341 dagen overigens. Ik wens het iedereen toe, want het is het helemaal. Het komt vanzelf!
Misschien heeft die persoon een niet goed sluitende maagklep. Dat kan je al van verre ruiken.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:40 schreef P.F het volgende:
kan het zo zijn dat iemand met een hele slechte adem dat ik die op of 2 meter of 4 of 6 of meer meter ruik? Of ik ben het zelf? Het is echt heel jukkie en komt in vlagen!
Ja, heel triest. En dat meen ik serieus. Vrijgezel zijn is niet erg (ben het 12 jaar geweest), maar ongewild vrijgezel zijn is wél erg (ben ik ook een poosje geweest; vooral aan het begin van die 12 jaar).quote:Op maandag 4 mei 2009 21:40 schreef Viking84 het volgende:
Ja, triest hè. Ik krijg bijna medelijden met mezelf. Vooral omdat iedereen om me heen wel een
heeft en gaat trouwen en baby's krijgen etc en ik ben de verstokte vrijgezel
.
Nou, 6 meter lijkt me wat veel. Maar 2 meter moet kunnenquote:Op maandag 4 mei 2009 21:40 schreef P.F het volgende:
kan het zo zijn dat iemand met een hele slechte adem dat ik die op of 2 meter of 4 of 6 of meer meter ruik? Of ik ben het zelf? Het is echt heel jukkie en komt in vlagen!
Ja maar ja, bij jou is het sowieso toch anders, want jouw McRight was niet bezet, dus ergens kun je blijven hopen dat 'ie voor jou valt, en de mijne is wel bezet en ik heb het ook echt nooit in m'n hoofd gehaald om daar iets aan te doen, hoor, want dan zou ik er ook meteen 3 kinderen bij krijgen en dat vind ik ook een beetje teveel van het goedequote:Op maandag 4 mei 2009 21:39 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar ik nam me al sinds het begin voor om m'n ogen open te houden en open te blijven staan voor anderen. En uiteindelijk blijkt dat ik dat gewoon niet doe, dat ik me blindstaar op hem. Dus daarom moest ik er nu mee stoppen, anders blijf ik nog maandenlang bij 'm hangen terwijl MrRight misschien al honder keer is langsgelopen maar ik 'm gewoon niet zie!
Ja. Goor is dat.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:40 schreef P.F het volgende:
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:42 schreef Viking84 het volgende:
de mijne is wel bezet en ik heb het ook echt nooit in m'n hoofd gehaald om daar iets aan te doen, hoor, want dan zou ik er ook meteen 3 kinderen bij krijgen en dat vind ik ook een beetje teveel van het goede.
De vrouw waar ik zo nu en dan wat mee rommel heeft twee kinderen met haar man en one on the wayquote:Op maandag 4 mei 2009 21:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dit mag je uitleggen / toelichten (pics zijn welkom), maar ik ga écht even TV kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |