OMFG... Onder welke steen heb jij gezetenquote:Op maandag 4 mei 2009 21:22 schreef conleche het volgende:
Wie is Bette?
Ik heb een EHBO-tentje waarmee ik langs hardlooproutes sta, in afwachting van een in doodsnood verkerende hollende Greys. Had ik eens beloofd, maar ze komt nooit langsquote:Op maandag 4 mei 2009 21:24 schreef Merel het volgende:
Ik heb echt helemaal niks gesnapt van je EHBO-tentje- en ijsstokjesverhaal! Of haal ik nu dingen door de war? Wat doe je in dat tentje?
Wat jij wilt; het is mij om het even. Ze is hemelsch ende goddeleyk. Ik ben op haarquote:Op maandag 4 mei 2009 21:25 schreef conleche het volgende:
Zeg dan gewoon Jennifer Beals. Of desnoods Flasdancemiep!!
Ja, dat probeer ik mezelf ook voor te houden. Alleen vond ik 'm al zo McRight, stiekem. Alleen hij mij niet. Sukkelquote:Op maandag 4 mei 2009 21:24 schreef conleche het volgende:
En Merel: ik denk dat je er goed aan hebt gedaan. Zolang je sex hebt met McSex, sta je niet open over McRight!
Serieus, doe je echt EHBO-gebeuren?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een EHBO-tentje waarmee ik langs hardlooproutes sta, in afwachting van een in doodsnood verkerende hollende Greys. Had ik eens beloofd, maar ze komt nooit langs
Waarom nietquote:Op maandag 4 mei 2009 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sure.
Zie jij mij hiermee in bed liggen?
[ afbeelding ]
Even serieus. Dat is kut, met een hoofdletter K. Het goede nieuws is dat het leven nooit Right zou worden. En dat weet je ook (been there, done that).quote:Op maandag 4 mei 2009 21:27 schreef Merel het volgende:
Ja, dat probeer ik mezelf ook voor te houden. Alleen vond ik 'm al zo McRight, stiekem. Alleen hij mij niet. Sukkel
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:41 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Denk dan Dagboek van Anne Frank
Die andere wordt allemaal Duits in gesproken en daar krijg ik buikpijn van
Neequote:Op maandag 4 mei 2009 21:27 schreef Merel het volgende:
Serieus, doe je echt EHBO-gebeuren?
Jij ligt nog onder de steen geloof ikquote:Op maandag 4 mei 2009 21:25 schreef Muis006 het volgende:
Ik dacht dat het over Bette Midler ging.
The L-Word Chick!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:25 schreef conleche het volgende:
Zeg dan gewoon Jennifer Beals. Of desnoods Flasdancemiep!!
Ik durf pas langs dat tentje te komen wanneer ik hinde-achtig langs kan huppelen. En dan kan kletsen zonder te hijgen. Sterker nog, nu is het meer olifantengestamp en zuurstofgebrek. Zo kan ik je niet onder ogen komen!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een EHBO-tentje waarmee ik langs hardlooproutes sta, in afwachting van een in doodsnood verkerende hollende Greys. Had ik eens beloofd, maar ze komt nooit langs
Dat ga ik niet eens uitleggenquote:
Dan heb je nu je geluk weer in eigen hand genomen.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik mezelf ook voor te houden. Alleen vond ik 'm al zo McRight, stiekem. Alleen hij mij niet. Sukkel
Probeer te bedenken of het echt McRight is. Heeft hij al die eigenschappen die je wil in een McRight?? Of is het gewoon ondragelijk te weten dat hij je niet leuk genoeg vindt om MrsRight te zijn?? Het is vaak het laatste en dan is het maar goed dat het nu over is. Dan word je op een dag wakker en realiseer je je dat je het allemaal heel verkeerd zag.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Daar hoeft ze niet zo lang over na te denken, want McRight zou haar minstens net zo leuk vinden als zij hem.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Probeer te bedenken of het echt McRight is. Heeft hij al die eigenschappen die je wil in een McRight?? Of is het gewoon ondragelijk te weten dat hij je niet leuk genoeg vindt om MrsRight te zijn?? Het is vaak het laatste en dan is het maar goed dat het nu over is. Dan word je op een dag wakker en realiseer je je dat je het allemaal heel verkeerd zag.
Helll yeahquote:
Gaat nog wel even duren dan. Denk ik. Tochquote:Ik durf pas langs dat tentje te komen wanneer ik hinde-achtig langs kan huppelen. En dan kan kletsen zonder te hijgen. Sterker nog, nu is het meer olifantengestamp en zuurstofgebrek. Zo kan ik je niet onder ogen komen!
Can't let you see me like that![]()
Weet ik ook ja. Hell, dat wist ik bijna twee jaar geleden al toen ik ermee begon. Ik heb vanaf het begin af aan geweten dat het nooit echt iets zou worden, en ik heb heel hard geprobeerd om er net zo makkelijk mee om te kunnen gaan als hij, zo losjes. Kampioen kop-in'-t-zand hèquote:Op maandag 4 mei 2009 21:29 schreef ElisaB het volgende:
Het goede nieuws is dat het leven nooit Right zou worden. En dat weet je ook (been there, done that).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |