quote:Op maandag 4 mei 2009 20:36 schreef Muis006 het volgende:
Wat raar!
Ik draaide de dop van het pak yoghurt en toen kwamen er tortilla chips met salsa uit!
Je snapt best wat ik bedoelquote:
Hihi doet me denken aan de congierge van een unigebouw, die zich aan buitenlandse studenten voorstelt als Jan, the Janitorquote:Op maandag 4 mei 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel
Gek om haar engels te horen spreken.
'Miep en Jan' enzo klinkt ook zo gek in het engels
Mooi!quote:Op maandag 4 mei 2009 20:41 schreef Merel het volgende:
Zo mooi net trouwens, het was acht uur, en een jongen (een student ofzo) die net voorbij fietste hoorde de kerkklokken, stapte af, en stond twee minuten stil naast z'n fiets. Terwijl om hem heen de scooterkoeriertjes voorbijraasden en hordes kletsende pubers langsfietsten. En hij stond daar gewoon stil te zijn, kijkend naar de kerkklok. Na twee minuten stapte hij weer op en fietste hij weg. Het hoort gewoon normaal te zijn dat iemand zoiets doet, maar het was echt een mooi beeld, zo'n jonge vent die de doden herdenkt terwijl de wereld om hem heen verder draait
Prachtigquote:Op maandag 4 mei 2009 20:41 schreef Merel het volgende:
Zo mooi net trouwens, het was acht uur, en een jongen (een student ofzo) die net voorbij fietste hoorde de kerkklokken, stapte af, en stond twee minuten stil naast z'n fiets. Terwijl om hem heen de scooterkoeriertjes voorbijraasden en hordes kletsende pubers langsfietsten. En hij stond daar gewoon stil te zijn, kijkend naar de kerkklok. Na twee minuten stapte hij weer op en fietste hij weg. Het hoort gewoon normaal te zijn dat iemand zoiets doet, maar het was echt een mooi beeld, zo'n jonge vent die de doden herdenkt terwijl de wereld om hem heen verder draait
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:46 schreef Merel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Zo hoort het ook vind ik! Gewoon je auto even op de vluchtstrook gooien. Moet kunnen.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
Prachtig
Mijn vader vertelde ons ook altijd dat 'vroeger' ook alle auto's stil stonden op de weg om acht uur.
Dat lijkt me helemaal indrukwekkend. Maar je moet ook weer niet mensen verplichten om het te doen, dus dan krijg je heden ten dage ongelukken al een deel wel stil staat en een ander deel niet
Ik krijg buikpijn van mannenquote:Op maandag 4 mei 2009 19:23 schreef Muis006 het volgende:
Pardon?
Wij hebben echte mannen!
Ik noem een neen en een kaasen een Abba!
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:46 schreef Merel het volgende:Merel, dat is mooi nieuws! Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga even een boek opzoeken waar een geniale kwoot voor je in staat, brb!crap in = crap out
Was de EHBO tent saai?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik krijg buikpijn van mannen![]()
En nu moet je je niet aangevallen voelen omdat jouw vent een mannetjes![]()
En verder hou ik mijn mond, want ik hou ook van van alles en nog wat niet
Geen hol te beleven. Ik maar wachten op Greys in haar strakke hardloopbroek. Maar wat denk je? Nix. Alleen een bejaarde in een rolstoel (blaren) en een jonge vader (ijsstokje in zijn oog).quote:
Ik krijg buikpijn van moderators die achter de feiten aan lopenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik krijg buikpijn van mannen![]()
En nu moet je je niet aangevallen voelen omdat jouw vent een mannetjes![]()
En verder hou ik mijn mond, want ik hou ook van van alles en nog wat niet
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:48 schreef Greys het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Noujaaaazeg wat een anticlimax.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen hol te beleven. Ik maar wachten op Greys in haar strakke hardloopbroek. Maar wat denk je? Nix. Alleen een bejaarde in een rolstoel (blaren) en een jonge vader (ijsstokje in zijn oog).
Ik zit me hier toch te balen
Wat formuleer je dat geweldig, ik moet lachen en janken tegelijkquote:
Nogal jaquote:Op maandag 4 mei 2009 20:54 schreef Muis006 het volgende:
Noujaaaazeg wat een anticlimax.
Dat kon ie niet meer zien (zei hij). Dat vond ik dan wel weer logisch met één oogquote:Was het zijn eigen ijsstokje of van iemand anders?
En je dacht dat het nu een goed idee was het woord tot mij te richten? Think againquote:Op maandag 4 mei 2009 20:52 schreef Remsjo het volgende:
Ik krijg buikpijn van moderators die achter de feiten aan lopen
Hm ja dat is begrijpelijk. Hij had zeker zijn ogen niet goed de kost gegeven?quote:Op maandag 4 mei 2009 20:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nogal ja
[..]
Dat kon ie niet meer zien (zei hij). Dat vond ik dan wel weer logisch met één oog
In dat geval bied ik mijn excuses aan voor het feit dat ik heel hard heb zitten lachen.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie op twee verschillende zenders kwam, mademoiselle! Want ik hoorde hier dat ie twee keer kwam!![]()
En toen zei het vriendje dat dat niet zo was en ging ik maar eens in de tvgids kijkenEn tóen zag ik dus dat de tweede 30 minuten duurde, en dat het de 'voortzetting' was
![]()
*doet Najib Amhali-die-Mo-nadoet-pose met handje op de zij en eigenwijze blik* Does!
Ik weet het niet duifje. Ik heb in elk geval het stokje eruit getrokken, een pleister d'r opgeplakt en meneer doorgestuurd naar zijn eigen huisarts. Zag er wel nasty uit trouwensquote:Op maandag 4 mei 2009 20:57 schreef Muis006 het volgende:
Hm ja dat is begrijpelijk. Hij had zeker zijn ogen niet goed de kost gegeven?
Misschien dat Greysie net langs kwam amazonereren toen jij bezig was met dat oog!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet het niet duifje. Ik heb in elk geval het stokje eruit getrokken, een pleister d'r opgeplakt en meneer doorgestuurd naar zijn eigen huisarts. Zag er wel nasty uit trouwens
Iets met hardlopen en een groepje Japanners op het fietspad. Ik weet het niet hoor. Vroeg me sowieso af waarom je gaat hardlopen met je kind op je rug... Alsof het lekker is om zo te hobbelen na je fruithapjequote:
En als Greys wel was langsgekomen, dan had deze meneer wel een stokje gestoken voor onze romantische get-together in de EHBO-tentquote:Op maandag 4 mei 2009 21:02 schreef Muis006 het volgende:
Misschien dat Greysie net langs kwam amazonereren toen jij bezig was met dat oog!
't Is niet alsof je een betrouwbare ooggetuige bij je in de tent had op dat moment..
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:53 schreef Merel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Kijk, daarom hou ik zo van Greysquote:Op maandag 4 mei 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
Elisa, gek wief!Oh, ik stop nú de Minstrels in mijn tas, dan gaan ze morgen op de post!
Ik vergat ze vanmorgen mee te nemen naar het werk, daar hebben we grote bubbelenveloppen
Ik denk dat je met je tent naast Greys haar voordeur moet gaan staan!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Iets met hardlopen en een groepje Japanners op het fietspad. Ik weet het niet hoor. Vroeg me sowieso af waarom je gaat hardlopen met je kind op je rug... Alsof het lekker is om zo te hobbelen na je fruithapje
[..]
En als Greys wel was langsgekomen, dan had deze meneer wel een stokje gestoken voor onze romantische get-together in de EHBO-tent
Ik denk dat ik maar eens met mijn tent naast de voordeur ga staan. Wat denk jij Muissie; zou dat een idee zijn??
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk, daarom hou ik zo van Greys
(ow ja, en natuurlijk om haar stralende karakter)
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]Nouwuh, als Bette afscheidsex met mij wil, dan ga ik daar heus wel heel erg van genieten hoor (tussen het flauwvallen door that is).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Een soort kruising tussen m&m's en smarties die in de UK te verkrijgen zijn.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat zijn minstrels?Behalve meneren met luiten?
Precies dat. Elies heeft vers vlees nodig voor haar minstrelsoup.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat zijn minstrels?Behalve meneren met luiten?
Owja, tietenquote:
Succes he!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owja, tieten
Ben ff weg (tent in auto, auto naar Greys z'n huis, tent uit den auto, jeweettoch)
Zorg eerst maar eens dat je beginseks krijgtquote:Op maandag 4 mei 2009 21:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nouwuh, als Bette afscheidsex met mij wil, dan ga ik daar heus wel heel erg van genieten hoor (tussen het flauwvallen door that is).
quote:Op maandag 4 mei 2009 21:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Iets met hardlopen en een groepje Japanners op het fietspad. Ik weet het niet hoor. Vroeg me sowieso af waarom je gaat hardlopen met je kind op je rug... Alsof het lekker is om zo te hobbelen na je fruithapje
[..]
En als Greys wel was langsgekomen, dan had deze meneer wel een stokje gestoken voor onze romantische get-together in de EHBO-tent
Ik denk dat ik maar eens met mijn tent naast de voordeur ga staan. Wat denk jij Muissie; zou dat een idee zijn??
Hou opppppppp julliequote:
Tofquote:Op maandag 4 mei 2009 21:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Precies dat. Elies heeft vers vlees nodig voor haar minstrelsoup.
Ik ben een amateur in formuleren, hier een stukje van de meester:quote:Op maandag 4 mei 2009 20:55 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat formuleer je dat geweldig, ik moet lachen en janken tegelijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Nee echt, als Bette in mijn bed ligt (nou ja, ons bed, maar als Bette er ligt is het mijn bed en gaat beeb grasmaaien.... hééél lang grasmaaien), dan ga ik jou niet bellen heurquote:
Waar komt dat uit?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:12 schreef loveli het volgende:
Ik ben een amateur in formuleren, hier een stukje van de meester:
Good for you girlquote:Op maandag 4 mei 2009 21:20 schreef Merel het volgende:
Ik heb 'm trouwens wel verteld dat ie een idioot is dat ie niet ziet hoe leuk ik ben
Ik heb echt helemaal niks gesnapt van je EHBO-tentje- en ijsstokjesverhaal! Of haal ik nu dingen door de war? Wat doe je in dat tentje?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Good for you girl
Eventueel mag je volgende week maandag wel even in mijn EHBO-tentje langskomen. Kunnen we misschien even kletsen en kun je vanuit het tentje kijken of er een andere leuke Sex-mans langskomt (publiek genoeg langs mijn tentje en aan de meesten mankeert niets hoor).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |