Doet me denken aan de keer dat ik een paar 18-jarige knullen hielp een Twingo te starten (lege accu, zij aanduwen, ik starten). Zegt vlak voor ze wegreden een van die jongens tegen me: "Mevrouw, als ik uw leeftijd had gehad, had ik uw telefoonnummer gevraagd."quote:Op maandag 4 mei 2009 21:51 schreef Remsjo het volgende:
[..]
IK weet een TT:
Waar ik spiekte in Conleche's FOBO
Omdat hier alle mooie, knappe en aantrekkelijke Fok!dames te vinden zijnquote:Op maandag 4 mei 2009 22:05 schreef karoltje het volgende:
Als ik in Remsjo's fotoboek kijk snap ik niet zo goed waarom hij in een afvaltopic post!
Als dat het criterium is, kunnen er wel meer mensen stoppen met posten hierquote:Op maandag 4 mei 2009 22:05 schreef karoltje het volgende:
Als ik in Remsjo's fotoboek kijk snap ik niet zo goed waarom hij in een afvaltopic post!
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als dat het criterium is, kunnen er wel meer mensen stoppen met posten hier.
Of ze vonden je leuk of ze wilde je nog een keer bellen als ze stukken hadden?¿quote:Op maandag 4 mei 2009 22:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Doet me denken aan de keer dat ik een paar 18-jarige knullen hielp een Twingo te starten (lege accu, zij aanduwen, ik starten). Zegt vlak voor ze wegreden een van die jongens tegen me: "Mevrouw, als ik uw leeftijd had gehad, had ik uw telefoonnummer gevraagd."
quote:
Jaaa jonge ik moet toch ook afvallen of niet soms?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:05 schreef karoltje het volgende:
Beter ga je naar het dieettopicquote:Op maandag 4 mei 2009 22:13 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Jaaa jonge ik moet toch ook afvallen of niet soms?
Nee, niet wij maar jij. Het BMI dat jij hebt is veeeeul te hoog voor dit topic!quote:
Oh oke. Thanks, ik zal eens in dat topic kijkenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:17 schreef neen het volgende:
[..]
Nee, niet wij maar jij. Het BMI dat jij hebt is veeeeul te hoog voor dit topic!
Receptje?quote:Op maandag 4 mei 2009 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb net nog een zelfgemaakt waterijsje op.
- waterquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
- water
- aardbeiensiroop
- mengen
- in ijsjeshouder doen
- invriezen
-![]()
Een kind kan de was doen ijsjes maken
| Forum Opties | |
|---|---|