Je hebt in elk geval je eigen vraag beantwoordquote:Op maandag 4 mei 2009 18:07 schreef Daph_ het volgende:
Greys Maria en XM misschien hebben jullie ook wel gelijk.. Ik voel me alleen zo stom want ik reageerde best wel rot toen hij het vertelde terwijl hij er helemaal blij mee is (logisch!).. Mja ik heb het de laatste tijd echt niet naar mijn zin op kantoor (ik moet wel werken voor de bonus, maar krijg hem zelf niet bijvoorbeeld) en hij wel.. Hij heeft een hele leuke baas en supercollega's en die van mij zijn over het algemeen maar stom. De leuke zijn allemaal wegHij verdient meer dan het dubbele van wat ik nu krijg, soms wel 3 keer zo veel en daarbij krijgt hij ook nog allemaal extraatjes zoals kerstcadeaus en dus een bonus..
Ik voel me alleen zo'n stomme waardeloze vriendin dat ik niet blij voor hem kon zijn.
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:01 schreef Ewelina het volgende:
Zo. Ik ga zo lekker eten koken, want ik heb honger. Ik heb pitabroodjes (wel de witte, ik wist niet dat er volkorenvarianten van zijn) en kipfilet, met paprika, ui en sla en knoflooksaus
Als extra groen gooi ik denk ik nog wat wokgroenten de pan in, die eet ik er dan los naast.
Dus....
O: 2 boterhammen met chocopasta
T: waterijsje
L: 2 boterhammen met chocopasta
T: stuk appeltaart
D: kipshoarma met sla, paprika, ui + wokgroenten
T: nog onbekend, ik denk een stuk meloen
Totaal zit zo rond de 1800-1900 kcal denk ik... commentaar is welkom![]()
Beetje veel suikerquote:
Waarom ben je niet op msn?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:16 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Beetje veel suikermet je chocopasta en appeltaart. Als je taart gaat eten (wist je 't van tevoren?) kun je beter wat gezonders op je brood doen, mijns inziens. Maar ikmoet mijn mond houden, want ik zit nu droge cruesli te eten en das mijn avondeten
Commentaar: chocopasta?quote:
- Bordjes voor Emma Eendquote:Op maandag 4 mei 2009 18:12 schreef cyclechick het volgende:
Jullie zijn niet bij te houden! Heb ik 't ene topic nog niet eens bijgelezen, is de volgende al vol!
Samenvatting, anyone?
Ik ben vandaag 'n lui varkentje, moest eigenlijk wielrennen nu, maar heb beetje buikkramp en hoofdpijn (jaja tis weer die tijd) en geen zin, dus sla een x over, maar nu voel ik me schuldig
Jaaa goed van mij hea.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
- Remsjo is nieuw en heeft het OP en TT gebeuren al onder de knie
Zoiets!
Wat doe jij toch veel op een dagquote:Op maandag 4 mei 2009 18:11 schreef AKnynke het volgende:
was je ook niet ongesteld, Daph? Dat maakt bij mij ook dat ik om het minste of geringste kan huilen..
Zo. M'n draft is klaar. Ik ga even m'n was opvouwen onder het genot van een aflvering HIMYM, en dan fiets ik door de regen richting het vriendje, en drop ik onderweg ibuprofen af bij een zieke klasgenoot...
Met mij prima.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:18 schreef Remsjo het volgende:
Alles goed trouwens met iedereen?
Nee, dat wist ik niet van tevoren. Maar ik had mezelf al iets zoets beloofd, omdat ik de hele week niks van koekjes opheb.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:16 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Beetje veel suikermet je chocopasta en appeltaart. Als je taart gaat eten (wist je 't van tevoren?) kun je beter wat gezonders op je brood doen, mijns inziens. Maar ikmoet mijn mond houden, want ik zit nu droge cruesli te eten en das mijn avondeten
Zoals ik al zei: Jaa hoezo?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Met mij prima.![]()
Met jou ook?
(tevens tvp)
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
- Bordjes voor Emma Eend
- Muis geeft (bijna) licht
- Chocotoffs zijn ev0l
- We gaan XM dwangvoederen (lees: net zo lang zaniken tot ze voldoende gaat eten)
- Je kunt met 100 kilo makkelijk op een wii-plankje hupsen
- Mini-rulez heeft nog 2 oranje tompoucen (geen idee of het er nog steeds 2 zijn!)
- Remsjo is nieuw en heeft het OP en TT gebeuren al onder de knie
- Daph d'r vriend heeft een bonus gekregen
- Kwak heeft haast en daarom weten we nog steeds niet waarom we gister in spoilers praatten
- Neen zijn oor zit dicht
- Er bestaan ook volkorenpita's
- McArmy rules
Zoiets!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |